AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Za volanom: novi volkswagen touran

Za volanom: novi volkswagen touran

Dopolnjevanje


Jeseni bo na naše ceste zapeljala že tretja generacija Volkswagnovega prodajno zelo uspešnega enoprostorneža, ki je v dveh dosedanjih generacijah omrežil tudi marsikatero slovensko družino. Kaj zmore in kaj ponuja novi VW touran?

Novi touran, stari znanec? Tudi tako lahko ob zloščeni in skladni, a iz drugih volkswagnov že dobro znani podobi opišemo tretjo generacijo tourana. A naj vas Volkswagnova oblikovna plašnost, ki smo je vajeni pri vseh njihovih generacijskih preskokih, ne zavede; novi touran je tokrat zares nov, postavljen na novo modularno platformo in zato prostornejši, uporabnejši in tehnično precej sodobnejši. Da je ob generacijskem preskoku precej zrasel, je pričakovano – s 453 cm dolžine (13 cm več kot doslej) je zdaj končno pravilno umeščen med manjšega golfa sportsvana in večjega sharana. Novi touran ima tudi za 11 cm daljšo medosno razdaljo, je nekaj širši in malenkost nižji, modularna platforma s krajšimi previsi pa mu zagotavlja precej več prostora kot doslej.

Tudi v novi podobi in zasnovi bo touran na voljo s petimi ali sedmimi sedeži oziroma z dodatnima sedežema v tretji sedalni vrsti, je pa zdaj na zadnjih dveh sedežih precej več prostora kot pri predhodniku, saj nanj lahko sedeta tudi dva odrasla. Ob tem se pri VW pohvalijo z najprostornejšim prtljažnikom v razredu; ob petsedežni postavitvi gre vanj 743 litrov prtljage, celo ob vseh sedmih sedežih ostane v prtljažniku 137 litrov prostora. Ob izkoristku celotnega prtljažnega prostora pa se touran spremeni v dostavnika – sistem (preprostega) ploskega zlaganja sedežev v dno avta naredi prostor za do 1857 litrov prtljage ali tovora.

Ostale lastnosti notranjosti so zmes znanih oblik in uveljavljenih upravljalskih elementov, sodobne elektronske opreme in kakovostnih materialov. Tudi touranovo informacijsko središče je multimedijska naprava z na dotik občutljivim zaslonom in temeljito povezljivostjo z mobilniki ter ostalimi osebnimi napravami (tudi z GoProjevo akcijsko kamero), praktični rabi pa služi cela vrsta predalov (tudi hlajenih) in poličk, pa tudi USB vtičnica zadaj in 220-voltni priključek v prtljažniku. Vseh šest sedežev (vsi razen voznikovega) je opremljenih z isofix pritrdišči za otroške sedeže, nad prtljago bdi uporabna prilagodljiva mrežica, klimatska naprava omogoča ločeno nastavljanje temperature za tri območja avta …

Kljub večjim meram in več vgrajene opreme je novi touran malce lažji od predhodnika (do 62 kg), zaradi sodobnejše zasnove podvozja in vzmetenja, ki jo omogoča modularna platforma, pa je v vožnji še udobnejši in bolj suveren. Opremljen je lahko z bogatim naborom najsodobnejših voznih in varnostnih pripomočkov, kamor štejemo na primer radarski tempomat, sistem za preprečevanje naleta in sistem za nadzor okolice pri vzvratni vožnji.

Pri motorjih ni presenečenj; nabor turbo štirivaljnikov, ki ustrezajo okoljevarstvenemu standardu euro 6 poznamo iz drugih volkswagnov. Pri nas ga sestavljata 1,2- in 1,4-litrska bencinska motorja z 82 in 110 kW ter 1,6- in 2-litrska dizla z 81 in 110 kW. Za oba dizelska motorja tovarna obljublja majhno normno porabo goriva (4,1 in 4,5 l/100 km), vlogo najzmogljivejšega motorja pa ima 1,4-litrski TSI, ki do 100 km/h pospeši v 8,9 sekunde in doseže največjo hitrost 209 km/h. Ob ročnih menjalnikih je seveda na voljo tudi DSG menjalnik, pogonu na prednji kolesi se bo prej ali slej pridružil tudi štirikolesni pogon 4-motion.

K nam bo novi touran zapeljal jeseni in sicer v treh opremskih različicah (trendline, comfortline in highline) in zadovoljivo osnovno serijsko opremo (tudi z marsikaterim varnostnim pripomočkom). Pri podjetju Porsche Slovenija napovedujejo osnovno ceno 21.513 evrov (za različico 1.2 TSI trendline), po napovedih najbolje prodajana različica pa naj bi bila opremljena z 1,6-litrskim TDI in paketom opreme comfortline – ta bo stala manj od 24.500 evrov.

Z novim touranom so pri Volkswagnu zapolnili vse luknje v svoji ponudbi enoprostornežev ali pa celo prekrili nekaj ponudbe, saj kupci zdaj za svoje enoprostorske želje izbirajo med golfom sportsvanom, touranom, sharanom in novim multivanom, pa tudi prenovljenim caddyjem.
  • večji in prostornejši od predhodnika
  • pet ali sedem sedežev, velik prtljažnik
  • bogat nabor varnostnih in voznih pripomočkov
  • dva dizelska in dva bencinska motorja
  • naprodaj jeseni za najmanj 21.513 evrov

Blaž Poženel




Značke

VW

Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj