AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv

Kje je meja? Rekordno visoke cene gorivCene goriv na slovenskem trgu so dosegle rekordne ravni. V začetku aprila se je cena 95 oktanskega bencina povzpela čez magično mejo 1,50 evra, 17. aprila je dosegla novo rekordno raven 1,536 evra za liter. Še dražji je 98 ali več oktanski bencin, ki od 17. aprila stane 1,552 evra za liter. Tudi dizelsko gorivo je doseglo rekordno raven, saj je v začetku aprila liter stal 1,358 evra. Zakaj so cene goriv dosegle rekordne ravni in kolikšne bodo v prihodnosti?


Državno oblikovanje cen

Slovenija je ob Luksemburgu edina država Evropske unije, ki ima določene najvišje cene goriva, v vseh drugih državah pa se cene oblikujejo svobodno – seveda ob upoštevanju vseh davščin, ki so vštete v cene goriva. Vsak izmed sistemov oblikovanja cen ima svoje prednosti in slabosti. Prednost državnega določanja najvišjih cen je nedvomno v tem, da imamo na slovenskem trgu vsaj 14 dni stabilne cene, kajti slovenski model oblikovanja cen goriv predvideva oblikovanje maloprodajnih cen vsakih 14 dni – vedno na torek. Pomanjkljivost slovenskega sistema je v pomanjkanju konkurence, zato imajo vsi ponudniki naftnih derivatov enake cene oziroma jih lahko znižajo le, če se odpovedo delu maloprodajne marže. Prednost svobodnega oblikovanja cen, ki ga poznajo v drugih državah, je v večji konkurenčnosti ponudnikov in s tem različnih cenah pri različnih ponudnikih. Slabost tega sistema je, da se cene neprestano spreminjajo: vsak dan ali celo na nekaj ur. Še posebej pred prazniki cene precej poskočijo zaradi večje porabe, zato na primer v Avstriji razmišljajo, da bi nekaj dni pred prazniki omejili tovrstno prilagajanje cen večjemu povpraševanju. Spet drugod, na primer v Nemčiji, se soočajo z zelo velikim vplivom največjih ponudnikov na trgu, ki celo spominja na kartelno dogovarjanje. 

Kakorkoli že, dokler se v Sloveniji ne bomo odločili za drugačen način, bo država z vsakokratnim prilagajanjem trošarine, določala cene naftnih derivatov. Pri določanju trošarine mora država upoštevati najnižje meje, ki so enotno določene za vse države Evropske unije. 


Koliko zaslužijo trgovci?

A preden še nekaj besed namenimo trošarini, poglejmo, kako se oblikuje cena goriva. Najprej na ceno vpliva nabavna cena goriva, ki se določa na borzah in se neprestano spreminja. Ker so cene nafte običajno v dolarjih, na izračun cene v evrih vpliva tudi razmerje med tečajema dolarja in evra. Formula za izračun nabavne cene naftnih deritvatov je zelo zapletena, uporabljamo pa jo že vse od leta 2000. Potem se priračuna še članarina Zavodu Republike Slovenije za blagovne (naftne) rezerve, ki skrbi, da ima naša država vedno zadostne zaloge goriv, tako da ne pride do kratkotrajnih pomanjkanj. 

Svoj delež seveda dobijo tudi maloprodajni trgovci z naftnimi derivati. Seveda se ne morejo sami odločiti, kolikšna naj bo marža, temveč jo predpisuje država z uredbo o oblikovanju cen naftnih derivatov. Od novembra lani marža znaša 0,0853 evra za liter bencina in 0,07998 evra za liter dizelskega goriva. Trgovci z naftnimi derivati vseskozi dokazujejo, da je marža premajhna glede na stroške, a država je gluha za njihovo jadikovanje in pobude za dvig marž. 

Fiksno je določen tudi prispevek za zagotavljanje prihrankov energije in sicer 0,4 centa pri vsakem litru bencina in 0,2 centa pri vsakem litru dizelskega goriva.

Če pride do dražjih nabavnih cen, se podražijo tudi goriva. Tako je bila za 95 oktanski bencin cena v začetku letošnjega leta 0,62766 evra, ob zadnji podražitvi 17. aprila pa že 0,78933 evra. Pri dizelskem gorivu je bilo nihanje manjše: ob začetku leta je bila nabavna cena 0,70196 evra, od 17. aprila pa 0,75779 evra.


Trošarina in DDV

Nato se priračuna trošarina. Država mora pri oblikovanju trošarin upoštevati že omenjene minimalne trošarine, ki jih predpisuje Evropska unija. Lahko se odloči, da so trošarine večje, kar pomeni večji prihodek v državni proračun, če seveda večje cene naftnih derivatov praviloma vplivajo na zmanjšanje porabe. Seveda pa mora država pri določanju višine trošarin tudi upoštevati, kako cene goriv vplivajo na cene drugih izdelkov in s tem na inflacijo. Trošarine se v letu 2012 še niso spremenile in znašajo 0,49067 evra za liter 95 oktanskega bencina in 0,36221 evra za liter dizelskega goriva.

Na tako oblikovano ceno goriv – vključno s trošarino – se potem priračuna še 20 odstotni davek na dodano vrednost. Dvig nabavnih cen seveda pomeni tudi večji davek. Od 17. aprila je tako davek na dodano vrednost 0,256 evra za liter 95 oktanskega bencina, 0,25867 za liter 98 oktanskega bencina in 0,224 evra za liter dizelskega goriva. Po obračunu davka dobimo maloprodajne cene goriv: 1,536 evra za liter 95 oktanskega bencina, 1,552 evra za liter 98 ali več oktanskega bencina in 1,344 evra za liter dizelskega goriva.


Zakaj je dizelsko gorivo cenejše kot bencin?

Če je razlika v cenah 95 oktanskega in 98 oziroma 100 oktanskega bencina razumljiva – močnejši bencin je pač dražji, pa se čestokrat zastavlja vprašanje, zakaj je cena dizelskega goriva nižja od cene bencinov. Odgovor se skriva v različni obdavčitvi obeh goriv: trošarina pri dizlu je manjša kot pri bencinu – 0,36221 evra za liter dizelskega goriva v primerjavi z 0,49067 evra za liter bencina. Nižjo obdavčitev dizelskega goriva v okviru EU so zagotovile nekatere države pod vodstvom Nemčije, ki menijo, da bi višja obdavčitev dizelskega goriva vplivala na dvig cen transporta in na cene kmetijskih izdelkov, kajti dizelskega goriva ne uporabljajo le osebni avtomobili in tovornjaki, temveč tudi traktorji in drugi kmetijski stroji. Kaj lahko pa se zgodi, da se bo to kaj kmalu spremenilo, saj si Evropska komisija že nekaj časa prizadeva za izenačeno obdavčitev bencinov in dizelskega goriva. Lahko ste prepričani, da ne bodo zmanjšali obdavčitve bencinov, temveč bodo povečali obdavčitev dizelskega goriva.


Kako se bodo gibale cene goriv?

Seveda je težko predvideti, kako se bodo gibale cene nafte v prihodnjem obdobju, a glede na politično situacijo v svetu ni pričakovati, da bi se cene znižale – prej nasprotno. To pa seveda pomeni, da cene goriv, ki jim imamo v aprilu 2012 v Sloveniji, verjetno še ne pomenijo tudi zgornje meje.


Kaj naj storijo porabniki?

Kljub vsemu so cene goriv na slovenskih črpalkah še vedno nižje, kot pri večini sosedov. To dokazujejo tudi vrste tujih kupcev na slovenskih črpalkah ob državnih mejah – tem črpalkam so se torej vrnili stari dobri časi, ko so bile zgrajene predvsem za tuje kupce. A vse to je kaj slaba tolažba za slovenske kupce, saj morajo vse globje seči v žep za enako količino goriva. Na visoke cene goriva se lahko odzovejo predvsem z bolj učinkovito rabo goriva, kar pomeni upoštevanje številnih nasvetov za varčno vožnjo, ki smo jih v preteklosti že objavili v Motoreviji. Najdete jih lahko na naši spletni strani www.motorevija.si. Varčevanje z gorivom lahko dosežete tudi ob pomoči navigacijske naprave z izbiro najbolj gospodarne poti, o čemer pišemo v posebnem članku na 13. strani. Komur se zdi bencin predrag, lahko svoj avto predela tudi na pogon z utekočinjenim naftnim plinom, o čemer pišemo na naslednjih straneh. Vse kaže, da se bodo tudi pri nas začeli uveljavljati avtomobili s pogonom na stisnjen zemeljski plin, a bo prej treba zgraditi več polnilnih postaj. Seveda so alternativa tudi avtomobili s pogonom na električno energijo, a je zaenkrat njihova cena še odločno previsoka, prav tako pa je z njimi povezanih še precej drugih tehničnih težav, ki jih ugotavljamo na našem zelo natačnem testu električnega avtomobila. Test bomo predvidoma objavili v naslednji številki Motorevije. 


France Kmetič





Značke


Sorodne novice

    Komentarji

    Elio
    14.5.2012 10:26:47
    Pozdravljeni, kot vaš član sem prebiral ta članek v reviji in bil malce razočaran nad natančnostjo navajanja določenih stvari. Zdi se mi, da bi lahko vsaj članek v moto reviji bil izdelan kaj bolje kot propagandni letaki za avtoplin. Tudi sam imam avtoplin in tako vam lahko ponudim nekaj dejanskih podatkov, na primer "šparanja" se ne da kar tako izračunati, v tem izračunu ni upoštevanih servisov za plin in nekaj bencina je še vedno potrebno. Tako vam lahko povem da kljub mojim izračunom da bi se plin povrnil v 33000km, temu ni tako sedaj po 60000km prevoženih na plin je "prišparanih" 2050€ prbližno, če od tega odštejemo vgradnjo (najcenejša možna) 1200€ + servisi 200€ + dodatno natočen bencin v teh letih 300€ je dejansko privarčevan denar 350€. Tako da se investicija ni povrnila v 33000km ampak bolj 50000km.
    To pišem predvsem zaradi opaženega nelagodja med določenimi uporabniki avtoplina ko pravijo "Vs denar ki ga prišparam ga dam v servis", ker prlinske naprave prav tako potrebujejo redne servise vsaj enkrat letno potem pa odvisno od naprave na 10000km ali na 20000km menjava filtrov pri vseh motorjih z dodatnim mazanjem ventilov pa je ekonomika še nekoliko slabša.
    V kolikor boste še kdaj pisali članke o avtoplinu, bi se mi zdelo primerno da bi omenili še te stroške in morda podatek, da se dejansko privarčuje okoli 35% ob predpostavki da je plin 50% cene bencina. (V obdobju zadnjih 3 let se je cena plina precej zvišala junija 2009 je bila okoli 0,5€/l, nato vsako zimo preseže mejo 0,8€/l, marec 2012 0,844€/l)

    Lep pozdrav.
    Elio
    14.5.2012 10:26:50
    Pozdravljeni, kot vaš član sem prebiral ta članek v reviji in bil malce razočaran nad natančnostjo navajanja določenih stvari. Zdi se mi, da bi lahko vsaj članek v moto reviji bil izdelan kaj bolje kot propagandni letaki za avtoplin. Tudi sam imam avtoplin in tako vam lahko ponudim nekaj dejanskih podatkov, na primer "šparanja" se ne da kar tako izračunati, v tem izračunu ni upoštevanih servisov za plin in nekaj bencina je še vedno potrebno. Tako vam lahko povem da kljub mojim izračunom da bi se plin povrnil v 33000km, temu ni tako sedaj po 60000km prevoženih na plin je "prišparanih" 2050€ prbližno, če od tega odštejemo vgradnjo (najcenejša možna) 1200€ + servisi 200€ + dodatno natočen bencin v teh letih 300€ je dejansko privarčevan denar 350€. Tako da se investicija ni povrnila v 33000km ampak bolj 50000km.
    To pišem predvsem zaradi opaženega nelagodja med določenimi uporabniki avtoplina ko pravijo "Vs denar ki ga prišparam ga dam v servis", ker prlinske naprave prav tako potrebujejo redne servise vsaj enkrat letno potem pa odvisno od naprave na 10000km ali na 20000km menjava filtrov pri vseh motorjih z dodatnim mazanjem ventilov pa je ekonomika še nekoliko slabša.
    V kolikor boste še kdaj pisali članke o avtoplinu, bi se mi zdelo primerno da bi omenili še te stroške in morda podatek, da se dejansko privarčuje okoli 35% ob predpostavki da je plin 50% cene bencina. (V obdobju zadnjih 3 let se je cena plina precej zvišala junija 2009 je bila okoli 0,5€/l, nato vsako zimo preseže mejo 0,8€/l, marec 2012 0,844€/l)

    Lep pozdrav.
    Dodaj komentar:
    Dodaj

    Ostale novice

    Novice
    27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
    27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
    27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
    27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
    27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
    27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
    27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
    27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
    27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
    09.12.2015 (Ne)pravičnost?
    09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
    09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
    09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
    09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
    09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
    05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
    05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
    04.11.2015 Kdo koga ščiti?
    04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
    04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
    04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
    02.10.2015 Epilog
    02.10.2015 Do zadnje kapljice?
    02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
    02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
    02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
    01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
    01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
    26.08.2015 (Pre)obrat
    26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
    26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
    26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
    26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
    26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
    26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
    26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
    26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
    26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
    09.07.2015 Izzivi in zaveza
    09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
    09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
    09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
    04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
    04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
    04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
    04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
    06.05.2015 Strategija
    06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
    06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
    06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
    06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
    06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
    01.04.2015 Izmenjava
    01.04.2015 Umirjanje prometa
    01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
    01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
    01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
    01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
    01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
    01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
    01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
    04.03.2015 (Ne)požrešnost
    04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
    04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
    04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
    30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
    28.01.2015 Zasuk
    28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
    28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
    28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
    28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
    28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
    28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
    28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
    10.12.2014 Slepa ulica
    10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
    10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
    10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
    10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
    10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
    10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
    05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
    05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
    05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
    05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
    05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
    05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
    01.10.2014 Ironija usode
    01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
    01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
    01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
    01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
    28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
    28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
    28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
    28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
    28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
    28.08.2014 Janez Remše
    09.07.2014 Vrednote
    09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
    09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
    09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
    09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
    04.06.2014 Obveza in zaveza
    04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
    04.06.2014 25 let katalizatorja
    04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
    04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
    06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
    06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
    06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
    06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
    06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
    06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
    06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
    06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
    06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
    02.04.2014 Elektrošok
    02.04.2014 Divjad na cesti
    02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
    02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
    02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
    02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
    02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
    02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
    05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
    05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
    05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
    05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
    05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
    05.03.2014 Prestavitev
    03.02.2014 Davki za varnost?
    03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
    03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
    03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
    03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
    03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
    11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
    11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
    11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
    11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
    11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
    08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
    07.11.2013 Komu sveti?
    07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
    07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
    07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
    07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
    07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
    03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
    03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
    03.10.2013 Svetovni prvak!
    03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
    02.10.2013 Avtogol
    30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
    29.08.2013 (Iz)govori
    29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
    29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
    29.08.2013 Električni avtomobili
    06.07.2013 Nevaren dotik
    06.07.2013 Pomemben mejnik
    06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
    06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
    06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
    05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
    05.07.2013 Pomoč iz zraka
    30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
    29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
    29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
    29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
    29.05.2013 Pešci so najšibkejši
    29.05.2013 Žagar med najboljšimi
    29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
    26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
    25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
    25.04.2013 Kratkovidnost
    28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
    28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
    28.03.2013 Od voznika do komentatorja
    28.03.2013 Nevarna jeza
    28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
    28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
    28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
    28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
    28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
    28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
    28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
    28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
    28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
    27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
    27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
    25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
    25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
    25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
    25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
    25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
    25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
    22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
    12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
    12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
    12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
    12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
    12.12.2012 Uvodnik, december 2012
    12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
    07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
    07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
    07.11.2012 Uvodnik, november 2012
    07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
    07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
    06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
    06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
    05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
    05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
    29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
    29.08.2012 Milejše kazni!
    06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
    25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
    05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
    04.04.2012 VW lego avto

    Pomoč na cesti

    1987 ali ++386 1 5305 353
    24 ur na dan, vse dni v letu
    Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
    Za več informacij kliknite tu.

    Informacijski center

    brezplačna št.: 080 28 20
    stac. tel.: +386 1 5305 300