AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Brezplačno ali ne?

Brezplačno ali ne?

Kako je urejeno prenočevanje v avtodomih v različnih evropskih državah

Pri potovanju z avtodomom ni zadrege, kje bomo prenočevali, saj postelje vozimo s seboj – tako naj tudi ne bi bilo stroškov s prenočevanjem. Pa je to res? Se lahko z avtodomom ustavimo kjerkoli si zaželimo in prenočimo? Predem se z avtodomom odpravimo na pot, je dobro vedeti, kako je prenočevanje v avtodomih urejeno v različnih evropskih državah, saj se tako lahko izognemo zapletom, težavam in celo kaznim.

Dobrodošli na krajevnem postajališču. Hvala, ker ste se ustavili v naši vasi. Uživajte pri nas, kjer vam za bivanje in prenočevanje ni treba plačati. Na tabli je vrsta informacij, zraven pa poštni nabiralnik. Če želite, v njem pustite denarni prispevek. Porabili ga bomo za vzdrževanje in izboljšanje tega postajališča za avtodome«.

Tako je pisalo na tabli manjšega vaškega parkirišča. Z veseljem smo v nabiralniku pustili 5 evrov. Pa najverjetneje tudi nekateri drugi obiskovalci. Prijazen napis ni lokalna posebnost, opazili smo ga še v nekaterih nemških in avstrijskih krajih. Včasih na teh vaških postajališčih ni niti nabiralnika, a je prenočišče – nemalokrat še s podarjeno elektriko, vodo in možnostjo odtoka sanitarij – brezplačno. Domačini že vedo, da se to hitro razve, obiskovalci pa v kraju vendarle pustijo nekaj evrov; pri peku, v trgovini, gostilni, na bencinski črpalki. In se vračajo. Ter to povedo drugim.

Tako razmišljajo v državah, kjer je turizem, vključno z avtodomarstvom, precej razvit. Saj ne, da bi pričakovali povsem zastonjkarsko prenočevanje. Velika večina sodobnih popotnikov na kolesih z veseljem plača razumen znesek. Kot se zdi, je ta od 5 do 10 evrov za prenočevanje bivalnika – ne glede na število oseb – v manjših krajih in tam, kjer je ponudba prostorov precejšnja. Na primer ob rekah v Nemčiji, Avstriji, Franciji. Morda še kakšen evro ali dva dodatka za električni priključek.

Počivališče se obrestuje

Imeti urejen prostor za prenočevanje avtodomov v času, ko se ti hitro množijo, ni od muh. Ne samo zavoljo privabljanja turistov. Domačini s tem nimajo zgolj določenih (posrednih) koristi. Zlasti ob navalu motoriziranih nomadov skrbijo za lastno okolje; če imajo turisti vsaj minimalne pogoje za bivanje (posode za smeti, odtok straniščnih odplak), ne zganjajo ekološkega nasilja, kar bi se zgodilo, če ne bi imeli stvari urejenih. O tem bi morali razmišljati tudi v Sloveniji.

Naša država je zavoljo svoje raznolikosti in čudovite narave ter krajev idealna za avtodomarski turizem. A bi morali biti pri nas nanj – ob vse večji reki bivalnikov – bolje pripravljeni. V resnih vodičih počivališč za bivalnike smo običajno zastopani s približno 20 takšnimi postajami (čeprav jih premoremo več): ob rekah, bajerjih, zdraviliščih, v manjših krajih. Slabše je v večjih mestih. Ljubljane (ki sicer ima nekaj improviziranih mest na javnih parkiriščih) na evropskih počivališčnih seznamih sploh ni, čeprav je župan pred leti sprejel izziv in obljubil, da bo Ljubljana tudi avtodomarskim turistom prijazno mesto z urejenim počivališčem ob športnem centru Stožice (po vzoru slovite muenchenske Allianz arene).

Velemesta in vasice

Takšen prenočitveni primanjkljaj so sicer tudi po nekaterih drugih evropskih (vele)mestih. So pa izjeme, kot na primer Berlin, z vsaj sedmimi počivališči v prestolnici in predmestjih, povprečno za 20 evrov na noč. Danski Koebenhaven je eno tistih mest, ki tovrstnega počivališča sicer ne premore, a ga zasebnik na velikem asfaltiranem platoju (skupaj s sanitarijami v prikolicah) blizu mestnega središča postavi za tri poletne mesece in ceno okrog 30 evrov za noč.

Sicer velja nepisano pravilo: države, ki imajo največ avtodomarjev, so zanje (in s tem zase) najbolj poskrbele. Med najbolj razvite sodijo Nemčija, Francija, Italija, pa tudi manjše kot so Avstrija, Nizozemska, Danska. Počivališč je veliko, tudi dobro označenih in običajno z razumnimi cenami. Mnogi popotniki z bivalniki ne marajo kampov, so pa zato zanje marsikje uredili (običajno pred vhodom) le bokse za enkratno prenočevanje in kajpak z nižjo ceno (10 do 15 evrov).

Za številne – posebej s sposojenimi bivalniki – je Skandinavija postala prava božja pot. Je daleč in ob današnjih cenah goriv draga, a sila privlačna. Najprej zavoljo čudovite narave, po drugi strani pa so Švedska, Norveška in Finska ustvarjene za avtodomarje. Z veliko prostora in številnimi cestnimi izogibališči v gozdovih, ob potočkih in jezerih so pravi raj za tiste sodobne potepuhe, ki želijo bivati na prostem in uživati v neskončno dolgem (poletnem) dnevu. Nemalokrat jih na takih postajališčih pričaka pravi zgrajeni žar, z drvmi in vžigalicami vred. In to brezplačno! Včasih pa najdete tudi gozdno savno.

Sosedje ne razumejo

Na avtodomarske kolone se počasi, a vztrajno pripravljajo tudi v novih članicah EU, predvsem v baltskih državah, ki privabljajo vse več motoriziranih nomadov. Tovrstni razvoj je zaznati tudi na Češkem, Slovaškem, Madžarskem.

Najslabše pa je v soseščini – na Hrvaškem, kjer ne razumejo, kam teče sodobna turistična reka. Edino, kar so v zadnjih letih naredili za avtodomarje, je postavitev vse več tabel in znakov, ki prepovedujejo »parkiranje« bivalnikov v nočnem času. Divje prenočevanje – posebej med sezono ob Jadranu – energično preganjajo in kaznujejo. Zunaj sezone, ko so zaprti domala tudi vsi kampi, so bolj uvidevni.

Bolj izkušeni popotniki že vedo za številne zasebne kampe tik ob obali, kamor se lahko zatečejo tudi zunaj sezone, saj so ob hišah domačinov. Prav zasebna ponudba – s sprejemljivimi cenami – nekoliko blaži te razmere, kar je posebej opaziti tudi v Bosni in Hercegovini in zuanjsezonsko tako privlačni Črni gori z obalo. Nemalo popotnikov gre tudi na kosilo ali večerjo v zasebne gostilne in se nato dogovorijo, da (brezplačno) prenočijo na varnem gostilniškem dvorišču.

Dovoljeno, če ni prepovedano

Nič koliko avtodomarjev ne mara kampov, niti urejenih počivališč za bivalnike. Najraje prenočujejo povsem na prostem – pa ne zato, ker varčujejo oziroma niso pripravljeni plačevati za nočno parkiranje. A je pri tem treba biti previden. Med drugim tudi zavoljo varnosti, saj so ropi ponekod (znano ob sredozemski obali) dokaj pogosti. Sicer pa nenapisano splošno pravilo, da je prenočevanje dovoljeno, če ni jasno prepovedano (z napisi ali prometnimi znaki), ne velja povsod. Predvsem pa ne vedno. Jasno, da so policisti in redarji pri tem bolj strogi v sezoni in pogosto ter marsikje tolerantni zunaj sezone, ko je popotnikov na kolesih bolj malo.

Ukrepajo pa možje postave po državah, območjih, mestih sila različno. Ponekod so odurno strogi in vas v trenutku preženejo. Spet drugje so sila uvidevni, kot se nam je primerilo na portugalski obali. Policista sta nekaj avtodomarskih posadk zjutraj opozorila, da bivanje tu ni dovoljeno. A ob tem dodala, da ne gori voda in naj v miru pozajtrkujemo in se nato odpravimo.

Ponekod – na primer v Italiji – ločijo počitek in taborjenje. Meja je v postavljenih podpornih nogicah, izvlečeni stopnički ali stolih in mizi ob bivalniku. Slednje namreč pomeni, da tam z avtodomom bivate, če tega ni videti, pa samo počivate. Vredno je poskusiti in marsikje uspe (brez kazni) tudi tole: ko vas hočejo zvečer pregnati, povejte policistom, da ste dobro večerjo pravkar zalili z litrom še boljšega vina in da v takem stanju kajpak ne smete voziti – razen, če oni to zahtevajo.

Prenočevanje

Izkušnje kažejo, da je cena prenočevanja z bivalnikom po Evropi od 5 do 35 evrov. Ta ni toliko odvisna od urejenosti (elektrika, voda, odtok, klopi z mizami, žar, športne naprave), bolj od »pomembnosti« kraja, kot jo ocenjujejo domačini. Najvišjo ceno boste plačali v razvpitih alpskih centrih in mondenih poletnih letoviščih. Pa seveda v velikih mestih in prestolnicah. Cena je kajpak močno odvisna od letnega časa, saj se v pred in posezoni bistveno nižja, kaj šele v zimskem obdobju (če ne gre za smučišča), ko je marsikje prenočevanje brezplačno.

Avtodomarski vodniki

Če veliko potujete z avtodomom, je dobro v naprej načrtovati, kje boste prenočevali. V turistično razvitih krajih so počivališča pogosto dobro označena z napisi in znaki, a ko ga najbolj potrebujete in je že pozno, ga ne boste našli. Zato si je takšne točke pametno naprej poiskati: ali ob pomoči svetovnega spleta ali ob pomoči posebnih knjižnih vodnikov s seznami prenočišč vključno z navigacijskimi koordinatami, sicer pa so ta še opisana, vključno s storitvami in cenami.

Boris Lenič






Značke

počitnice

Komentarji

Leo
1.4.2013 7:08:45
Slovenci smo zelo podobni Hrvatom, smo pač balkanci pa nič zato, gremo pa ven. Avstrija, Nemčija; Nizozemska, tudi Švica in Lihtenštanj, Belgija,Francija, Italija. Kraji so nekateri blizu nekateri dlje, avtodomarji smo zaželjeni in zato od nas tudi tržijo.
In kaj avtodomarji ne maramo - dolgotrajno prijavljanje v kampih iskanje prostoro, prijava parcel, čakanje na priklop elektrike ob odhodu pa ponovno. Običajno smo v istem kraju dan - dva in naprej, če pa nas kaj pritegne pa ostanemo tudi dlje, to zanesljiv ni so velika mesta in znamenitosti ampak narava, domačini, krajevna kulinarika, zanimivi izleti peš ali z kolesom.
V Sloveniji se na manj razvitih območjih stvari zelo izbolšujejo, tako da sedaj naredimo kar neklaj izletov tudi doma. Mesta - župani ne zastopijo avtodomarstva ponujajo kampe a to ni to mi se peljemo drugam kjer nas želijo. Ne razumem pa da po eni strani menijo da smo siromaki, ki nočemo plačevati kampov po dugi strani pa bogatači kakor v Ljubljani kjer bi nam za 24 ur zaračunali kar 70€ smo za parkirišče. Škoda besed avtodomarji uživamo vedno, ker znamo uživati.
sebastjan
1.8.2014 10:17:22
ali se lahko ustaviš z avtodomom na hrvaškem, da prespiš za čez noč.
Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300