AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

AMZS test letnih pnevmatik 2013

AMZS test letnih pnevmatik 2013

Na mokrem se pozna razlika!

AMZS test 38 letnih pnevmatik dimenzij 185/60 R 15 H in 225/45 R 17 W/Y

Ni še znano, kako uspešne so bile letos pustne šeme pri preganjanju zime, a po slovenskih predpisih, ki urejajo opremo avtomobilov, je 15. marec tisti datum, ko so avtomobili lahko (spet) opremljeni z letnimi pnevmatikami – če seveda na cestah ni zimskih razmer. Prav zato se z menjavo zimskih pnevmatik z letnimi ne mudi, še posebno ne tistim, ki se na primer odpravljajo v severno Italijo, kjer zimske pnevmatike (ali letne pnevmatike in verige) zahtevajo do 15. aprila, je pa seveda priporočljivo, da se na menjavo pripravite – še posebno tisti, ki se boste ob menjavi zimskih pnevmatik odločili za nakup novih letnih pnevmatik. Z AMZS testom letnih pnevmatik, ki smo ga tudi tokrat opravili v sodelovanju s partnerskimi tujimi avtomobilskimi klubi, smo temeljito preskusili lastnosti 38 pnevmatik dveh dimenzij: 185/60 R 15 H in 225/45 R 17 W/Y. Ugotovili smo precejšnje razlike, ki jih velja upoštevati pri odločanju o nakupu pnevmatik, kajti prav te razlike lahko odločilno vplivajo na vozne lastnosti vašega avtomobila, še posebno na lego na cesti ali zavorno pot. Prav tako so pomembne nekatere druge lastnosti pnevmatik kot sta njihova hrupnost in obraba, zato jih tudi ne gre spregledati pri odločanju za nakup.

Kdo bo morda porekel, da so nove pnevmatike (vse tiste, ki so izdelane po 1. juliju lani) opremljene s posebno nalepko oziroma oznako, ki porabniku tudi daje nekaj informacij o lastnostih pnevmatike. Gre za tri oznake oziroma troje meril (zaviranje na mokri cesti, poraba goriva in zunanja glasnost), o čemer smo v Motoreviji lani že izčrpno pisali, saj označevanje ni tako enostavno in pregledno, kot se zdi na prvi pogled. Naš tokratni test je ponudil dober vpogled v primerjavo rezultatov, ki smo jih dobili z našimi meritvami, z oznakami na pnevmatikah. Izkazalo se je, da oznake na pnevmatikah niso vedno dovolj zanesljiv pokazatelj kakovosti pnevmatik, da bi se nanj lahko zanesli. Je pa res, da se je še posebno pri lastnostnih na mokri cesti kakovost pnevmatik na splošno izboljšala oziroma je letvica kakovosti postavljena na višjo raven kot doslej.

Vsekakor pa naš test nikakor ne želi opravljati nadzora nad oznakami pnevmatik, zato tudi naše meritve niso opravljene po enaki metodologiji kot je predpisana za ugotavljanje oznak na pnevmatikah – o tem smo podrobneje pisali lani junija. Ne gre tudi spregledati, da oznake na pnevmatikah ugotav-lja vsak izdelovalec sam, da je v Evropi le osem pooblaščenih laboratorijev, ki lahko opravljajo naknadne meritve za ugotavljanje pravilnosti oznak in predvsem, da v marsikateri državi še ni vzpostavljen mehanizem kaznovanja za nepravilne oznake. Prav zato se, še posebno ob uveljavljanju oznak na pnevmatikah, nanje ne gre zanesti. Povsem drugače je z našim testom, ki v Evropi velja za najobsežnejšega in najkakovostnejšega, ima pa tudi najdaljšo tradicijo, saj ga partnerski avtomobilski klubi ADAC, ÖAMTC in TCS opravljajo že več kot tri desetletja, AMZS pa že več kot 15 let.

Dimenzija 185/60 R 15 H (Klikni za prikaz tabele)

V tej dimenziji smo preskusili 19 pnevmatik, ki jih uporabljajo avtomobili kot so renault clio in modus, peugeot 208, seat ibiza, škoda fabia, audi A1, citroen C3, fiat punto, hyundai i20, toyota yaris, volkswagen polo. Kar devet pnevmatik se je izkazalo s svojo uravnoteženostjo in so dobile oceno dobro – zelo priporočljivo. Štiri pnevmatike so bile nekoliko slabše na mokrem in so dobile oceno zadovoljivo – priporočljivo. Dve pnevmatiki sta imeli večje slabosti in sta zato dobili oceno pomanjkljivo – priporočljivo z omejitvami, pri kar štirih pnevmatikah pa smo ugotovili tako velike pomanjkjivosti, da so dobile oceno slabo oziroma ni priporočljivo. 

Večina pnevmatik v tej dimenziji je novih ali prenovljenih in te so tudi postavile letvico zahtevane kakovosti višje kot je bila še lani. To je najbolje vidno pri štirih v primerjavi z lani nespremenjenimi pnevmatikami (znamk Semperit, Pirelli, Barum in Hankook), ki se tokrat niso mogle povsem enakovred-no kosati z najboljšimi v tej dimenziji.

Povsem na vrhu razpredelnice je prenovljena Michelinova pnevmatika energy saver+. Gre za dobro znano Michelinovo pnevmatiko energy saver, + v oznaki pa opozarja, da gre za posodobljeno pnevmatiko. Takšno označevanje pri Michelinu sicer ni običajno, a tokrat so očitno naredili izjemo. Odločilna lastnost, s katero si je Michelinova pnevmatika osvojila prvo mesto, je zelo majhna obraba, kar pomeni, da z njo lahko prevozite bistveno več kilometrov kot z ostalimi pnevmatikami. Lastnost, ki je pomembna predvsem za tiste, ki se zelo veliko vozijo. 

Na naslednjih treh mestih sledijo Continentalova pnevmatika premiumcontact 5 in pa novi pnevmatiki koncerna Goodyear: dunlop blue response in goodyear efficientgrip performance. Med njimi praktično ni računskih razlik (do prve decimalke), tako da je o vrstnem redu v naši tabeli odločala razvrstitev po abecedi. 

Na naslednjih treh mestih so nova Vredesteinova pnevmatika sportrac 5, Bridegostova pnevmatika turanza 001 in nova Nokianova pnevmatika line – vse tri imajo nekoliko slabšo skupno oceno kot najboljše pnevmatike, a so še vedno dovolj uravnotežene in se izkazujejo s svojimi dobrimi lastnostmi.

Oceno dobro – zelo priporočljivo sta dobili tudi tretja pnevmatika iz koncerna Goodyear – fulda ecocontrol HP in pa Semperitova pnevmatika comfort-life 2, katerih ocene so tudi ravno še zadostovale za uvrstitev med zelo priporočljive pnevmatike.

Tri izmed štirih pnevmatik, ki so dobile oceno zadovoljivo – priporočljivo, je to oceno dobilo zaradi lažjih slabosti na mokri cesti. Te pnevmatike so pirelli cinturato P1, hankook kinergy eco K425 in firestone firehawk TZ300a, medtem ko je Barumova pnevmatika brillantis 2 to oceno dobila zaradi slabših lastnosti na suhi cesti. Neobičajno je, da se je Hankookova pnevmatika na mokrem izkazala z najboljšimi lastnostmi pri splavanju, slabše pa pri zaviranju in vodljivosti, zato je tudi dobila slabšo oceno za lastnosti na mokri cesti. Pri Firestonovi pnevmatiki velja opozoriti tudi na nekoliko večjo obrabo.

Zaradi zelo velike obrabe je dobila oceno pomanjkljivo – priporočljivo z omejitvami Nexenova pnevmatika N blue HD, saj z njo lahko prevozite le polovico toliko, kot je povprečna prevožena razdalja z vsemi ostali pnevmatikami oziroma le tretjino toliko, kot z najboljšo Michelinovo pnevmatiko. Zato je ta pnevmatika primerna zgolj za tiste voznike, ki s svojim avtomobilom prevozijo zelo malo kilometrov.

Zaradi slabih lastnosti na mokri cesti so kar štiri pnevmatike dobilo najslabšo oceno slabo oziroma ni priporočljivo. To so pnevmatike znamk Kleber, Marangoini, Rotalla in Sailun.

Pri primerjavi našega testa in ocen na oznakah preskušenih pnevmatik se je izkazalo, da so bile oznake za porabo goriva od razreda C do G, pri čemer je pnevmatika z najslabšo oceno (firestone firehawk TZ300e) tudi na našem testu dobila najnižjo oceno. A da se na oznake ne gre povsem zanesti, dokazuje na primer Kleberjeva pnevmatika dynaxer HP 3, ki ima oznako razred F, a se je na našem testu izkazala z relativno majhno porabo goriva – tolik-šno kot na primer pnevmatike z oznako C. Razlike gre pripisati razlikam v načinu meritev, pa seveda tudi dejstvu, da je v lestvici oznak pri pnevmatikah za osebne avtomobile razred D izpuščen in je tako razlika med razredoma C in F le dva razreda (vmes je namreč le razred E). Težko razumljivo in za porabnika nepregledno!

Pri oznakah za lastnosti na mokri cesti so bile vse pnevmatike, za katere so bile oznake na voljo, razvrščene v razrede A, B in C. Tudi tu je prišlo do nekaterih razlik, ki jih tudi lahko pripišemo razlikam v načinu meritev. 

Na našem testu smo ugotovili 6 odstotno razliko v porabi goriva med najboljšo in najslabšo pnevmatiko, kar pomeni, da je razlika 4 decilitre goriva na 100 km. Najmanjšo porabo go-riva smo ugotovili pri Nexenovi pnevmatiki N blue HD, ki je to očitno dosegla na račun slabih lastnosti na mokri cesti, največjo porabo pa pri že omenjeni Firestonovi pnevmatiki. 

Pri ugotavljanju razlik v zavorni poti sta pomembna dva podatka: kolikšna je razlika v zavorni poti in tudi, kolikšna je hitrost avtomobila s slabšimi pnevmatikami tedaj, ko se avto z dobrimi pnevmatikami že zaustavi. Na našem testu smo ugotovili, da se je preskusni avto, na katerem so bile nameščene Semperitove pnevmatike comfort-life 2, ki so imele med vsemi najkrajšo zavorno pot na mokrem asfaltu, zaustavil po 34,2 metra zaviranja. Avto s Sailunovimi pnevmatikami atrezzo SH402 se je zaustavil po 49,9 metra, torej je potreboval 15,7 metra daljšo zavorno pot. A če se teh 15 metrov razlike na pogled ne zdi prav veliko, je veliko bolj nazoren drug podatek: tedaj, ko se avto s Semperitovimi pnevmatikami že zaustavi, avto s Sailunovimi pnevmatikami vozi še s hitrostjo 44 km/h. Verjetno ni treba razlagati, kakšne so posledice trka s hitrostjo 44 km/h – ne samo, da bo na avtu veliko zvite pločevine, lahko pride tudi do poškodb voznika in sopot-nikov.

Dimenzija 225/45 R 17 (Klikni za prikaz tabele)


Tudi v dimenziji 225/45 R 17, ki je primerna za avtomobile kot so audi A3 in A4, citroen C4, ford focus, honda civic, hyundai i30, kia c’eed, mazda 3, 5 in 6, mercedes razred B, opel astra in zafira, renault megane, škoda octavia, toyota auris, VW golf, smo preverili lastnosti 19 pnevmatik. Tudi v tej dimenziji smo ugotovili, da so se na splošno izboljšale lastnosti pnevmatik na mokri cesti.

Sedem pnevmatik je dobilo oceno dobro oziroma zelo priporočljivo, deset pnevmatik pa je dobilo oceno zadovoljivo – priporočljivo. Le dve pnevmatiki sta dobili oceno pomanjkljivo in sta priporočljivi le z omejitvami.

Med najboljšimi sedmimi pnevmatikami je le dve dese-t-inki razlike v skupni oceni, zato težko govorimo o zmagovalni pnevmatiki. Povsem v ospredju sta Continentalova pnevmatika contisportcontact 5 in Goodyearova eagle F1 asytmetric 2, pri čemer ima Continentalova pnevmatika najboljše lastnosti na mokri cesti (najkrajša zavorna pot, najboljša vodljivost, najboljša bočna vodljivost), Goodyearova pa na suhi cesti. Sledijo Dunlopova pnevmatika sport maxx RT (najkrajša zavorna pot na suhi cesti), Michelinova pilot sport 3 in pa Vredesteinova ultrac vorti – ta je bila najboljša na suhi cesti skupaj z Goodyearovo pnevmatiko. Spisek najboljših zaokrožujeta Hankoova pnevmatika ventus S1 evo2 K117 in Semperitova speed-life, ki se je izkazala z najmanjšo porabo goriva.

Izmed desetih pnevmatik, ki so dobile oceno zadovoljivo, jih je kar osem to oceno dobilo na račun nekoliko slabših lastnosti na mokri cesti. Tako bi Apollova pnevmatika aspire 4G, Kumhova ecsta LE sport in Pirellijeva cinturato P7 dobile boljšo oceno, če bi imeli boljše lastnosti pri splavanju, Bridgestonova pnevmatika potenza S001 pa bi jo dobila, če bi bolje zavirala na mokri cesti. Yokohamina pnevmatika c.drive 2 in Falknova FK453 sta oceno zadovoljivo dobili zaradi nekoliko slabših lastnosti na mokrem v celoti, ki pa so bile vendarle malce višje kot pri pnevmatikah esa-tecar spirit UHP in toyo proces T1 sport. Dve pnevmatiki sta dobili oceno zadovoljivo zaradi drugih lastnosti: Uniroyalova rainsport 2 zaradi slabosti na suhi cesti, ki jih delno lahko pripišemo globjim kanalom za odvod vode kot jih imajo druge nove pnevmatike. Uniroyalova nova pnevmatika ima namreč milimeter globji profil kot ostale pnevmatike – tudi zato, ker se ta pnevmatika hitreje obrablja kot druge pnevmatike. Se pa Uniroyalova pnevmatika izkazuje z odličnimi lastnostmi pri preprečevanju splavanja. Nexenova pnevmatika N8000 je, tako kot tudi že lani, izgubila boljšo oceno zaradi velike obrabe.

Oceno pomanjkljivo sta zaradi slabih lastnosti na mokri cesti dobili pnevmatiki high performer sport HS-2 in syron race 1 plus. Po zagotovilih izdelovalcev naj obe pnevmatiki ne bi bili več na trgu v letošnjem letu, temveč naj bi bili na voljo z novo gumeno zmesjo. 

Razlike v porabi goriva tudi pri tej dimenziji niso bile velike. Med najboljšo Semperitovo in najslabšo Uniroyalovo pnevmatiko je bilo 5 odstotkov razlike, kar pomeni 4 decilitre na 100 km. Pri obrabi sta se najbolje izkazali Pirellijeva in Esa-Tecarjeva pnevmatika, na visoki ravni pa je tudi Yokohamina pnevmatika. Najslabše se je izkazala Nexenova pnevmatika, ki zmore le 43 odstotkov poti, ki jo zmore najboljša Esa-Tecarjeva pnevmatika. Visoko obrabo imajo tudi Uniroyalove in High Performerjeve pnevmatike.

Majhna vrednost oznake

O tem, kako majhno vrednost ima oznaka pnevmatik, je zelo dobro vidno tudi pri primerjavi oznak z rezultati našega testa pri tej dimenziji pnevmatik. Za zavorno pot na mokrem imajo vse pnevmatike, za katere so bile oznake na voljo, oznake razredov A, B in C. Če mislite, da ima najslabša pnevmatika na mokrem tudi najslabšo oznako, se motite: označena je z razredom B. Tudi pri porabi goriva ni močne korelacije med rezultati na našem testu in oznakami na pnevmatikah: najboljša pnevmatika na našem testu je resda označena z razredom C, toda to oznako imajo tudi nekatere zelo povprečne pnevmatike, medtem ko imejo nekatere pnevmatike z majhno porabo goriva oznako razred E. 

Podobna je tudi korelacija med glasnostjo na našem testu (upoštevamo tako zunanjo glasnost kot glasnost pnevmatike, ki jo je zaznati v potniški kabini) in oznako za glasnost, ki temelji le na zunanji glasnosti. 

Kako se odločiti?

To je še en dokaz več, da pri nakupu pnevmatik ni dovolj zgolj zanašanje na oznake pnevmatik, temveč je treba preveriti vse najpomembnejše lastnosti. Izdelovalci kakovost-nih pnevmatik poudarjajo, da pri snovanju nove pnevmatike upoštevajo do 50 različnih meril. Na našem testu upoštevamo 13 posamičnih meril – ob vseh naštetih merilih v tabeli še hitrostnih preizkus pnevmatik, ki so ga tokrat brez težav prestale vse pnevmatike. Zato vam priporočamo, da pri odločitvi o nakupu upoštevate naša priporočila, seveda pa je test dovolj podroben, da si vsak lahko izbere pnevmatiko glede na svoje zahteve in seveda tudi (finančne) zmožnosti. A ker so prav pnevmatike edini del avtomobila z neposrednim stikom s cesto, velja to vsekakor upoštevati. Konec koncev gre za varnost – tako tistega, ki uporablja avtomobil kot tudi drugih udeležencev v prometu. 








Komentarji

DARIO DŽANKIĆ
20.9.2014 8:16:31
Ojla
Spremljam vaše članke a nikjer ne najdem podatka koliko na porabo goriva vplivajo različne kvalitete asvalta. Slišal sem da je velika razlika med asvaltom z drobci gume, še večja oz. nižja poraba goriva pa z zmesjo kroma. Prosil bi vas za nasvet, kje najti takšne podatke in teste.
Lep pozdrav vsem
Dario
Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300