AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Lažje in hitreje na (hrvaško) morje

Lažje in hitreje na (hrvaško) morje

Pred poletnimi počitnicami


Slovenski počitnikarji sicer radi hodimo na počitnice v različne dežele in kraje, a vendarle se nas poleti največ odpelje z avtom do hrvaškega dela jadranskega morja. Od letošnjega 1. julija je Hrvaška članica Evropske unije; kako bomo odslej potovali na Hrvaško?

Prva in najopaznejša sprememba pri potovanjih z avtom je zagotovo odprava carinskega nadzora na mejah. Tako se morajo od 1. julija na meji s Hrvaško avtomobili ustaviti le še pred policijskim okencem; Hrvaška namreč še ni članica schengenskega območja, zato na meji policisti skupne hrvaško-slovenske policijske kontrole še vedno lahko pregledujejo osebne dokumente in dokumente vozila, s katerim vstopamo na Hrvaško. Tako se bomo morali na meji s Hrvaško še vedno ustaviti, a le še pred policisti; za koliko bo to – če sploh bo – zmanjšalo čakalne vrste oziroma skrajšalo prehod meje, bomo videli v poletnih mesecih.

Na meji nič več vprašanj

Dosedanjih carinskih pregledov vozil, prtljage, blaga in dokumentov ni več, prav tako pot-nikom ni več treba prijavljati gotovine, prevoza živali, živil in rastlin; odslej vas na meji nihče več ne bo vprašal, kaj imate za prijavo carinski kontroli, koliko denarja nosite s seboj, ali imate ustrezne dovolilnice za vozila in dokumente za blago, ki ga prenašate ali prevažate. V veljavi ostajajo le prepovedi in omejitve pri prenosu drog, psihotropnih snovi, orožja, streliva, pirotehničnih izdelkov in predmetov kulturne dediščine.

Omejitve za trošarinske izdelke

Pri prenosu trošarinskih izdelkov – to so alkohol in alkoholne pijače, tobačni izdelki ter energenti – nekatere omejitve ostajajo. Pri vnosu trošarinskih izdelkov v Slovenijo iz Hrvaške (ali katerekoli druge članice EU) se trošarina ne bo plačala za določene količine trošarinskih izdelkov, če jih bo prevažala fizična oseba in bodo namenjeni njeni lastni uporabi. Tako lahko potniki na Hrvaško med drugim prepeljejo 800 kosov cigaret, 10 litrov žganja, 90 litrov vina in 110 litrov piva, pri gorivih pa lahko potniki čez mejo prepeljejo pogonsko gorivo v posodah svojih vozil in dodatno še 10 litrov goriva v ustreznih prenosnih posodah za rezervno gorivo.

Vožnja tudi z na Hrvaškem registriranimi vozili

Po vstopu Hrvaške v EU za vož-njo v Sloveniji s prevoznimi sredstvi s hrvaško registracijo ne bo treba plačati nobenih carinskih dajatev in davkov, ker so avtomobili, ki se uporabljajo za osebno rabo in za največ šest mesecev, oproščeni plačila.

Od 1. julija je poenostavljen tudi postopek uvoza vozil s Hrvaške; ni namreč več treba opraviti postopka sprostitve v prost promet in ni več treba plačati carinskih dajatev, je pa treba ob registraciji na Hrvaškem kupljenega novega avtomobila plačati DDV, DMV in okoljsko dajatev, pri registraciji rabljenega avtomobila pa DMV in okoljsko dajatev.

Počitniške prikolice in plovila

Slovenski državljani, ki so lastniki registriranega prevoznega sredstva (počitniške prikolice, plovila ali avtomobila) in so imeli svoje prevozno sredstvo na hrvaškem ozemlju že pred letošnjim 1. julijem, morajo imeti zanj urejen carinski status EU. Za takšno prevozno sredstvo velja, da je na Hrvaškem v carinskem postopku začasnega uvoza in da morajo dokončno zaključiti postopek v šestih mesecih po vstopu Hrvaške v EU (rok velja za avtomobile in počitniške prikolice) oziroma v 18 mesecih za plovila.

Omenjeni postopek se zaključi tako, da lastnik vrne počitniško prikolico ali plovilo nazaj v Slovenijo, če pa to ostane na Hrvaškem, mora lastnik pri hrvaški carini vložiti carinsko deklaracijo za sprostitev v prost promet.

Za morebitno oprostitev plačila DDV mora lastnik carinskemu organu dokazati, da je bil DDV že plačan v Sloveniji ali v eni izmed držav članic EU. Če pa je bil DDV povrnjen, plovilo ne more biti oproščeno DDV.

Po 1. juliju 2013 lahko slovenski lastnik plovila s carinskim statusom EU v postopku začasnega uvoza na Hrvaškem pri vložitvi carinske dekla-racije uveljavlja oprostitev plačila uvoznih dajatev in DDV tudi brez predložitve dokazila o -carinskem statusu EU, a le če je od začetka prve uporabe plovila do dneva vstopa Hrvaške v EU preteklo več kot osem let.

Potovalni nasveti

Pred odhodom na pot preverite veljavnost vozniškega in prometnega dovoljenja. Če slučajno veljavnost dokumentov poteče v času potovanja, potem si že dovolj zgodaj uredite podaljšanje dokumentov. Z osebno izkaznico lahko potujete v vse države EU, v Črno Goro, Srbijo, Islandijo, Liechtenstein ter na Norveško. Za vse ostale države je potreben potni list, za nekatere tudi viza. Spisek teh držav dobite na internetni strani ministrstva za zunanje zadeve.

Knjižica Mednarodna pomoč

V vseh bazah AMZS in nekaterih društvih lahko vsi člani AMZS, ki imate plačano le osnovno članstvo, pred potovanjem v tujino kupite knjižico Mednarodna pomoč. Tako boste v primeru okvare ali prometne nesreče v tujini upravičeni do brezplačne pomoči, ki jo bo zagotovil AMZS. Ta bo za vas organizirala prevoz vozila in oseb, prenočišče ali popravilo vozila. Cena knjižice Mednarodna pomoč je 39 evrov, če pa imate članstvo plus, pa je knjižica del članskih ugodnosti.

Mednarodno vozniško dovoljenje

Mednarodno vozniško dovoljenje – MVD – je dokument, ki je priznan v skoraj 120 državah sveta in je obvezen predvsem pri potovanju na druge kontinente. V Evropi ga potrebujemo takrat, ko najemamo vozilo pri tujih rent a car podjetjih, ki pogosto ob slovenskem zahtevajo tudi mednarodno vozniško dovoljenje. MVD dobite v poslovnih enotah AMZS ob predložitvi slovenskega vozniškega dovoljenja, osebne izkaznice in 1 slike. Cena MVD je 30,50 evra, člani AMZS pa ga dobijo za 27,45 evra.

Dovoljenje za vožnjo tujega vozila

Dovoljenje za vožnjo tujega vozila (DVVT) rabite, če v tujino potujete z vozilom, ki ni vaša last oziroma je last pravne osebe. S tem potrdilom lastnik vozila dovoljuje uporabo svojega vozila drugi osebi. Dokument služi kot dokaz, da ne gre za krajo vozila ali nedovoljeno trgovino z vozili in je obvezen v vseh državah na področju bivše Jugoslavije, predvsem pa v Bosni in Hercegovini, Srbiji in Črni Gori. Tudi na področju držav EU je uporaba dovoljenja za vožnjo tujega vozila priporočljiva, saj lahko reši marsikatero težavo, ko vas bodo na primer policisti povprašali, čigavo je vozilo. Tudi ta dokument dobite v enotah AMZS in nekaterih društvih. Lastnik vozila mora izpolniti posebno vlogo in prinesti prometno dovoljenje, svoj osebni dokument in dokument osebe, ki bo vozila vaše vozilo v tujini. Cena dokumenta je 20,10 evra, člani AMZS pa morajo za DVVT odšteti 18,09 evra.

CCI – kamping kartica

CCI – kamping kartico priporočamo vsem ljubiteljem kampiranja. Z njo boste v številnih evropskih kampih deležni popustov pri plačilu nočitev, hkrati pa boste imeli zavarovano odgovornost proti tretji osebi. Kartico lahko kupijo le člani AMZS, cena pa je 17,90 evra.

Načrtovanje poti

Če potujete, je dobro vedeti kam in kako daleč greste, kakšni so stroški cestnin, goriva, posebnosti cestnih predpisov, katere dokumente morate imeti s seboj, … Za člane AMZS v poslovnih enotah AMZS izdelajo kakovosten potovalni načrt z vsemi informacijami. Poleg grafičnega prikaza in tabelaričnega opisa poti dobijo člani brezplačno tudi podatke o državah, skozi katere potujejo. Člani AMZS lahko potovalni načrt naročijo tudi po spletu prek povezave www.amzs.si/si/510/Nacrtovanje_poti.aspx.

Luči podnevi

V vse več evropskih državah je treba tudi podnevi voziti s prižganimi lučmi. Podobno kot v Sloveniji so čez celo leto in na vseh cestah obvezne med vožnjo po Avstriji, BiH, Češki, Črni Gori, Danski, Estoniji, Finski, Hrvaški, Islandiji, Italiji, Latviji, Litvi, Makedoniji, Norveški, Poljski, Romuniji in Švedski. V Italiji, Madžarski in Rusiji je treba imeti prižgane luči le na cestah zunaj naselij. Pozimi pa je predpisana uporaba luči v dnevnem času tudi na Slovaškem. Še vedno pa je uporaba luči podnevi prepovedana v Grčiji. Če ima vaše vozilo že vgrajene avtomatske dnevne luči, potem grška policija ne more izreči kazni.

V katerih državah je odsevni jopič obvezen?

Prometni zakoni v Avstriji, Belgiji, Hrvaški, Italiji, Slovaški, Portugalski, Norveški, Španiji ter za voznike tovornih vozil tudi v Romuniji predpisujejo obvezno uporabo odsevnega jopiča. V večini teh držav, razen na Portugalskem in Norveškem, je odsevni jopič obvezen tudi v vozilih s tujimi registracijami, zato vam svetujemo, da si ga pred odhodom na pot kupite v bazah AMZS. Na odsevnem jopiču mora biti obvezno evropska oznaka EN471 – jopič pa je lahko oranžne ali rumene barve. Z nakupom odsevnega jopiča boste poskrbeli, da boste ob izhodu iz vozila bolj vidni, s čimer boste poskrbeli za več-jo varnost, hkrati pa se boste izognili morebitnemu plačilu kazni. 6

Cenejše telefoniranje na Hrvaškem

Ob vstopu v EU so na Hrvaškem začela veljati evropska pravila, ki omejujejo ceno mobilnih storitev oziroma uredba o cenah roaminga. Tisti, ki ste v preteklosti počitnikovali na Hrvaškem, se še zagotovo spomnite visokih računov za telefonske pogovore. Odslej bodo telefonski pogovori bistveno cenejši; cena minute pogovora za odhodne klice v Slovenijo je po novem omejena na 24 centov, minuta prejetega klica stane 7 centov, SMS sporočilo 8 centov, prenos enega megabajta podatkov pa po novem stane 45 centov (vse navedene cene so brez DDV).
Slovenski mobilni operaterji tako napovedujejo za do 80 odstotkov nižje cen kot doslej.

Prevoz domačih živali v avtomobilu

Marsikdo se na počitnice odpravi z domačim ljubljenčkom. Lastniki kosmatih ljubljenčkov vedo, da morajo imeti tudi domače živali ob prehodu državne meje svoje dokumente. To namreč predpisuje zakonodaja Evropske skupnosti; psi, mačke in beli dihurji morajo imeti pri prehodu meja držav Evropske skupnosti poseben potni list oziroma identifikacijski dokument, v njem pa mora biti veljavno dokazilo o cepljenju proti steklini (in podatki o preteklih cepljenjih). Omenjene živali morajo biti označene tudi s posebnim elektronskim mikročipom, ki omogoča povezavo s potnim listom živali. To so univerzalni predpisi, ki jih upošteva tudi marsikatera država, ki ni članica Evropske skupnosti, nekatere evropske države pa imajo tudi dodatne zahteve. Podrobnejše informacije dobite na spletni strani Veterinarske uprave Republike Slovenije: www.vurs.gov.si.

Pri prevozu domačih ljubljenčkov pa velja biti pozoren tudi na to, kje in kako jih prevažamo. Doslej prevoza psov (in mačk oziroma manjših živali) v avtu ni omenjal noben zakon o varnosti v cestnem prometu, v zdaj že nekaj časa veljavnem zakonu o pravilih cestnega prometa pa je zakonodajalec – vsaj delno – uredil tudi to varnostno luknjo. 92. člen zakona namreč pravi, da morajo biti “živali, ki se prevažajo v delu motornega vozila, namenjenega za prevoz potnikov oziroma prtljage, ustrezno zavarovane.” Kdor ravna v nasprotju s tem določilom, ga lahko doleti globa 40 evrov. Res je, da nikjer ni omenjeno ali predpisano, kaj pomeni “ustrezno zavarovan”, a zdrava pamet pravi, da se živali ne smejo prosto gibati po avtomobilski kabini (in s tem motiti voznika), zaščitene pa morajo biti tudi v primeru trka.

AMZS je skupaj s parnerskimi klubi že pred leti opravil preskusni trk avtomobila, v katerem je bil štirinožni ljubljenček (oziroma njegova lutka), zaščiten z različnimi zaščitnimi napravami – od oprsnice, ki se pripne na varnostni pas, do manjše ali večje kletke v kabini ali prtljažnem prostoru. Rezultati preskusa so bili nedvoumni; majhni psi (ali mačke) so najbolje zaščiteni, če so v zaščitni kletki, ki je položena na prostor za noge ob zadnji klopi. Večji psi so najbolje zaščiteni, če so v večji kletki, ta pa se nahaja v prtljažniku, ki je od potniške kabine ločen z dodatno zaščitno mrežo.

Pravilen prevoz kolesa na avtu

Kolesarjenje postaja vse bolj priljubljeno in vedno več voznikov vzame kolesa s seboj tudi na daljše poletne počitnice. O različnih načinih prevoza koles z osebnim avtom smo v Motoreviji že večkrat pisali, zato tokrat le kratek pregled.

Ker so kolesa dokaj zajeten kos prtljage oziroma tovora, ima le redkokateri avto dovolj prostora za prevoz koles v notranjosti – še zlasti, če moramo poleg koles v avto naložiti še drugo prtljago. Uveljavljen je prevoz koles na avtomobilskem strešnem prtljažniku, na posebnem prtljažniku za zadnja (peta) avtomobilska vrata oziroma vrata prtljažnikov in na zadnjem prtljažniku, ki ga namestimo na vlečno kljuko.

Strešni prtljažniki so nedvomno med najbolj praktičnimi, saj jih lahko najhitreje namestimo na avto, takšni prtljažniki pa so tudi cenovno dostopni. Paziti je treba, da na avto namestimo ustrezen prtljažnik, opremljen s pravimi nastavki za utore na strehi. Vsak prt-ljažnik ne gre na vsak avto, zato se pred nakupom velja posvetovati o pravilni izbiri; večina uveljavljenih znamk izdeluje in prodaja prtljažnike, prirejene za različne avtomobile.

Prtljažniki, ki jih namestimo na zadnja (prtljažna) avtomobilska vrata oziroma na zadnja stekla, so vse bolj priljubljeni, saj so cenovno razmeroma dostopni, stabilni in omogočajo lahkotno nalaganje koles. Med pomanjkljivostmi velja omeniti, da pri nekaterih avtomobilih ob takšnem prtljažniku ne moremo dostopati do prtljažnega prostora, da je pogled nazaj ob nameščenem prt-ljažniku in kolesih močno okrnjen in da ob namestitvi prtljažnika hitro lahko poškodujemo karoserijski lak.

Pri avtomobilih z vlečno kljuko velja premisliti o uporabi posebnega prtljažnika, ki ga namestimo in opremo na vlečno kljuko. Takšni prtljažniki so namreč stabilni, zaradi majhne višine je raztovarjanje in natovarjanje enostavno in lahkotno, kolesa so običajno v zavetrju in ne nudijo zračnega upora, malo je možnosti, da bi opraskali karoserijski lak, takšen prtljažnik pa omogoča tudi dostop do avtomobilskega prtljažnika.

Med pomanjkljivosti lahko štejemo dejstvo, da so takšni prtljažniki razmeroma dragi, da imajo veliko maso, da poslabšajo vozne lastnosti avtomobila, da motijo pogled nazaj in da se kolesa zaradi vrtinčenja zraka za avtom hitro umažejo.

Prtljažniki za namestitev na vlečno kljuko prekrijejo registrsko tablico in praviloma tudi zadnje luči, zato je treba za njihovo uporabo na avto namestiti dodatni nosilec z registrsko tablico in predpisanimi lučmi in odsevniki, ki morajo delovati, zato je potrebno tudi 12-voltno napajanje. Takšno rešitev predpisuje tudi zakon o pravilih cestnega prometa; če takšnega nosilca nimate in kolesa zakrivajo registrsko tablico ter zadnje luči, vas lahko policisti oglobijo s 160 evri.

Ob vseh naštetih načinih prevoza koles pa že nekaj časa obstaja tudi sistem prtljažnika, ki je integriran v avtomobilsko karoserijo. Gre za prtljažnik na vodilih, ki so v dnu avto-mobilskega prtljažnika; prtljažnik preprosto izvlečemo iz zadnjega dela avtomobila – skupaj z delom odbijača, potrebnimi lučmi in prostorčkom za dodatno registrsko tablico.
Takšna rešitev je vsekakor elegantna in praktična, a zaenkrat jo ponuja le nekaj avto-mobilskih izdelovalcev.

Blaž Poženel





Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300