AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014

Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014

Izmeri in kupi!


Boste kupili letno vinjeto za prihodnje leto? Sploh veste, katero vinjeto morate kupiti? Veste, da morate izmeriti višino vašega avtomobila od tal nad prednjim kolesom? Kako to storite? To je le nekaj vprašanj pred začetkom uporabe novih vinjet za leto 2014. Vlada je namreč vinjete podražila, hkrati pa uvedla še nov vinjetni razred – da bi od voznikov seveda pobrala še več denarja.

Dražje vinjete – a samo za domače voznike


Letna vinjeta za prvi cestninski razred (motocikli), ki je prej stala 47,5 evra, se je podražila na 55 evrov, za drugi A cestninski razred (dvosledna vozila z višino karoserije nad prvo osjo pod 1,3 metra) pa se je s prejšnjih 95 evrov povišala na 110 evrov. Za povsem novo kategorijo oziroma B cestninski razred (dvosledna vozila z višino karoserije nad prvo osjo nad 1,3 metra) bo letna vinjeta stala 220 evrov. Cena polletnih in tedenskih vinjet za motocikle ostaja 30 evrov oziroma 7,4 evra, prav tako enaki – 30 evrov in 15 evrov – ostajata ceni mesečne in tedenske vinjete za drugi A cestninski razred. Zato pa bodo morali zdaj vsi tisti, ki imajo avto, ki je ob prednji osi od tal višji od 130 cm, za mesečno vinjeto plačati 80 evrov, za tedensko pa 40 evrov.

Država, ki določa cene vinjet, je torej svoj načrt večjega izplena od prodaje vinjet zastavila z najmanj nenavadnim, če ne celo nerazumljivim ukrepom – podražitvijo letnih vinjet in uvedbo novega, nerazumljivega cestninskega razreda dvoslednih vozil, ki nad prednjimi kolesi v višino od tal merijo več kot 130 cm.

Zakaj je ta ukrep nenavaden? Predvsem zato, ker bomo morali več plačevati le tisti, ki uporabljamo letne vinjete – cena mesečnih in tedenskih je namreč ostala enaka. Kdo kupuje letne vinjete? Predvsem tisti, ki se po slovenskih avtocestah in hitrih cestah vozimo pogosto – domači vozniki oziroma prebivalci Slovenije. Res je, tudi marsikateri tujec, ki pogosto vozi po naših cestah, si običajno nabavi takšno vinjeto, a v primerjavi s tranzitnimi in počitniškimi vozniki, ki na slovenske avtoceste zapeljejo le nekajkrat na leto, je njihov delež zanemarljiv. Povedano drugače: vinjete za leto 2014 bodo dražje predvsem za nas, turisti in tranzitni potniki pa se bodo vozili za enako ceno kot doslej.

Kako visok je vaš avto?


Še bolj kot povišanje cene za vinjete pa duhove buri na novo uveden cestninski razred. V Uredbi o spremembah in dopolnitvah Uredbe o cestninskih cestah in cestnini namreč piše, da se vozila odslej razvrščajo v tri cestninske razrede. V prvi cestninski razred spadajo “enosledna motorna vozila s priklopnim vozilom ali brez njega”, v drugi cestninski razred A “bivalna vozila in dvosledna motorna vozila z višino vozila nad prvo osjo do 1,30 m, katerih največja dovoljena masa ne presega 3500 kg, s priklopnim vozilom ali brez njega” in v drugi cestninski razred B pa “dvosledna motorna vozila z višino vozila nad prvo osjo 1,30 m ali več, katerih največja dovoljena masa ne presega 3500 kg, s priklopnim vozilom ali brez njega”.

Povedano drugače, če vaš avto v višino od tal nad prvo osjo meri 130 cm ali več, spada v drugi B cestninski razred, za katerega morate kupiti še enkrat dražjo vinjeto, če se hočete voziti po slovenskih avtocestah in hitrih cestah. Ob tem se zastavlja kar nekaj vprašanj. Na primer: kako pravilno izmeriti višino avtomobila nad prednjo osjo? V omenjeni uredbi je sicer pojasnjeno, da je “višina vozila nad prvo osjo razdalja med podlago in najvišjo točko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi simetralo osi prednjih koles”. A pojasnilo ni dovolj jasno in razumljivo. Prav tako utegne biti veliko težav z natančnostjo merjenja in merilnimi pogoji. Mora biti podlaga čvrsta? Kako čvrsta? Avto poln ali prazen? Pnevmatike napolnjene ali prazne? Lahko pomerimo tudi z manjšimi platišči? Kako natančno zadeti simetralo osi prednjih koles? Mora biti merilni pripomoček ustrezno “umerjen” in homologiran?

Nadzorniki – merilci?


Že zdaj lahko napovemo, da bo takšna nedorečenost povzročila veliko zapletov in hude krvi na naših avtocestah. Vinjete – njihovo uporabo, pravilno nameščenost in veljavnost – pri nas na cestah nadzirajo cestninski nadzorniki, inšpektorji Prometnega inšpektorata Republike Slovenije in Carinske uprave Republike Slovenije, nadzor nad uporabo vinjet pa opravlja tudi policija. To pomeni, da omenjeni nadzorniki v prihodnje ne bodo nadzorovali le veljavnosti vinjet, pravilne namestitve in uporabe, ampak tudi, če imamo na avtu pravo vinjeto glede na višino našega avtomobila nad prvo osjo. Povedano drugače, če se jim bo zdelo, da je avto nad prednjo osjo višji od 130 cm, mi pa imamo nalepljeno vinjeto za “nižje” avtomobile, nam bodo lahko zaračunali globo za neuporabo oziroma nepravilno rabo vinjete – globa je od 300 do 800 evrov. A preden nam bodo lahko napisali kazen, bodo morali sami izmeriti višino našega avtomobila nad prednjo osjo. Kako, s čim, kdaj in kje bodo to počeli, še ni znano.

Veliko hude krvi bo zagotovo tudi pri tujcih, ki bodo kupili tedensko ali mesečno vinjeto – tudi ti sta namreč za avtomobile, ki so spredaj višji od 130 cm, dražji. Če upoštevamo, da cestninski nadzorniki že ves čas od uvedbe vinjet redno kaznujejo tujce brez vinjet, lahko v prihodnje pričakujemo še več takšnih prekrškarjev, ki bodo imeli nalepljeno nepravo vinjeto. Pri Darsu sicer zagotavljajo, da bodo o tej novosti ustrezno obveščali tujce pri vstopu v našo državo in na naše avtoceste, a takšno obveščanje že doslej ni bilo dovolj učinkovito. Verjetno bodo tudi tujci pri prvem nakupu vinjete pri nas le debelo pogledali, ko jih bo prodajalec vprašal, katero vinjeto hočejo oziroma kako visok je njihov avto nad prednjo osjo. Tudi tujci bodo morali to vrednost pred nakupom vinjete lastnoročno izmeriti.

Jasna navodila


Vsekakor bo morala vlada do 1. decembra, ko bomo lahko začeli kupovati nove vinjete – in jih tudi uporabljati –, vsem voznikom dati jasna navodila o nakupu in uporabi novih vinjet. Pri Darsu pravijo, da bodo navodila in pojasnila pripravili pravočasno pred začetkom prodaje novih vinjet.

Tako pripravljajo seznam vozil drugega cestninskega razreda B, ki ga bo Dars objavil na svoji spletni strani v prvi polovici novembra in ga tudi postopoma dopolnjeval. Kdor bo v dvomih o višini svojega avtomobila oziroma mu bo sam izmeril višino blizu mejne vrednosti, bo lahko prišel tudi na uradno meritev vozila na Darsov cestninski uporabniški center na Grič v Ljubljani.

Pri Darsu pravijo, da mora kupec vinjete ob nakupu sam poskrbeti, da bo kupil pravo vinjeto. Prodajalci vinjet bodo od Darsa sicer prejeli potrebne informacije, da bodo znali pravilno svetovati kupcem, a odgovornost za pravilen nakup je na strani voznika. Tako tudi po uveljavitvi novih vinjet velja, da mora uporabnik plačati cestnino tako, da pred vstopom na cestninsko cesto kupi vinjeto za ustrezen cestninski razred in jo nalepi na vetrobransko steklo vozila. Kdor vinjete nima – ali pa ima vinjeto za napačni cestninski razred –, stori prekršek, za katerega je zagrožena globa od 300 do 800 evrov.

Podobno kot pri uvedbi vinjetnega sistema pred petimi leti, pri Darsu načrtujejo obveščanje tujih voznikov tudi ob uvedbi novega cestninskega razreda. Tujce bodo o novostih obveščali tudi prek AMZS in njenih tujih partnerskih avtomobilskih klubov, predvidoma v prvi polovici novembra bo izšla zloženka v več jezikih, ki jo bodo delili na prodajnih mestih vinjet in cestninskih postajah, cestninski nadzorniki pa bodo v prihodnjih tednih zloženko ponudili vsem voznikom, ki jih bodo ustavili v okviru nadzora. Informacije bodo na voljo tudi na spletnih straneh Darsa in Prometno-informacijskega centra.

Še to: vinjeti za drugi cestninski razred A in B se med seboj ločita po piktogramu na prednji strani vinjete in navedbi, za kateri cestninski razred se vinjeta uporablja.

Vinjete drugod


Primerjava cen in načina obračunavanja vinjet

Vinjetni sistem cestninjenja imav Evropi poleg Slovenije še pet držav; Avstrija, Češka, Madžarska, Slovaška in Švica. V nobeni od teh držav cena vinjete ni odvisna od višine avtomobila (ne nad prvo osjo, ne nasploh) – cestninski razredi so omejeni na vozila, ki ne presegajo največje dovoljene mase 3500 kilogramov, in pa na motocikle. Tako je cena letne vinjete (za leto 2013) v Avstriji 80,6 evra, dvomesečne 24,2 evra in 10-dnevne 8,3 evra. Na Češkem letna vinjeta stane 58,1 evra, mesečna 17,1 evra in 10-dnevna 12 evrov. Na Madžarskem letna vinjeta stane 143,5 evra, mesečna 16 evrov in 10-dnevna 10 evrov, na Slovaškem letna vinjeta stane 50 evrov, mesečna 16 evrov in 10-dnevna 10 evrov, v Švici pa se lahko po avtocestah voziš samo z letno vinjeto, ki stane 33 evrov.

Blaž Poženel





Komentarji

Marjan
10.11.2013 15:25:26
Ali ne bi v izogib nevšečnostim pripravili seznam znamk in modelov avtomobilov s standarno opremo, ki sodi v A cestninsko razred dvoslednih vozil?
sasa
20.12.2013 23:36:46
Letos pa kar naj imajo to vinjeto,hvala lepa.
Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300