AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana

Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana

Uspešni desetletji


V Sloveniji ne deluje prav veliko japonskih družb, še tiste maloštevilne pa so praviloma povezane s prodajo japonskih izdelkov. Izjema je skupina Summit, za katero stoji japonska korporacija Sumitomo, ki je svoj prihod na slovenski trg začela pred 20 leti z ustanovitvijo družbe Summit motors Ljubljana, ukvarja pa se z zastopanjem in prodajo Fordovih avtomobilov. Ob jubileju smo se pogovarjali z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana.

Zakaj se je Sumitomo pred 20. leti odločil, da pride v Sovenijo?

Sumitomo ima zelo dolgo zgodovino, ki sega v 17. stoletje. Ustanovitelj družbe je začel s knjigarno in lekarno, potem so se družinske vezi širile na rudnik bakra in predelavo srebra. To je bila osnovna dejavnost, ki je leta 1919 prerasla v ustanovitev Sumitomo korporacije, ki se je ukvarjala z gradbeništvom in nepremičninami. Leta 1945 je postala trgovinska družba, ki dela vse, kar se sploh lahko spominite: od proizvodnje, trgovine, do inženiringa. Leta 1950 se je začela širiti v tujino – v Indijo in ZDA. Danes je prisotna vsepovsod po svetu v številnih dejavnostih in je četrta največja japonska trgovska družba, ki zaposluje približno 5000 ljudi, po svetu pa dela zanjo 73.000 ljudi.

V devetdesetih letih je bil avtomobilski posel v Evropi v razvoju in Sumitomo se je kar v nekaj državah pojavil z distribucijo avtomobilov. Še danes ima Sumitomo v Evropi kar nekaj distribucijskih podjetij, a najdlje je prisoten prav v Sloveniji. Sumitomo je tedaj, leta 1993, zaznal poslovno priložnost v Sloveniji in jo je želel izkoristiti.

Običajno japonske korporacije sodelujejo z japonskimi znamkami. V Sloveniji je bilo drugače, saj je začel sodelovanje s Fordom. Zakaj?

Japonske znamke so bile tedaj že zasedene, Ford pač ne. Sumitomo ob ustanovitvi ni bil edini lastniki družbe, kajti zraven sta bila še celovška Avtohiša Kaposi, ki je imela povezavo s Fordom, in Slovenijales, ki pa sta potem izstopila iz posla in leta 2001 je Sumitomo postal edini lastnik družbe Summit motors Ljubljana.

Sumitomo je svojo dejavnost v Sloveniji sčasoma razširil z ustanovitvijo družb Summit leasing in Summit avto. S kakšnim namenom?

Ja, res je. Summit motors je bil prva pravna oseba Sumitomove prisotnosti v Sloveniji. Leta 1999 je bil ustanovljen Summit leasing, ki je danes eden največjih slovenskih financerjev v avtomobilskem poslu, pa tudi v široki porabi, leta 2002 pa Summit avto. Ta se je nekako izločil iz Summit motorsa zaradi takratnih predpisov o skupinskih izjemah in je postal maloprodajni trgovec za Fordove avtomobile. Njegova ustanovitev je sovpadla s tedaj zgrajenim centrom na Flajšmanovi ulici v Ljubljani, kmalu nato pa je postal tudi distributer za Land Rover in Jaguar, pa trgovec za Volvo – vse te tri znamke so bile sicer tedaj v Fordovi lasti.

A kljub vsemu: povezava japonske korporacije z ameriško družbo v Evropi je malce presenetljiva. Se je ta mešanica izkazala za uspešno?

Absolutno. Lastnik je zadovoljen z naložbo v Sloveniji, zadovoljen je tudi Ford. Pomembna sta zadovoljstvo kupcev in za lastnika seveda tudi finančni rezultat. Časi za avtomobilski posel so danes pri nas manj ugodni kot pred 20 leti, a izpolnjujemo pričakovano donosnost. Lastnik se zaveda trenutnih razmer in sedaj ne moremo dosegati donosnosti, kot smo jo štiri leta nazaj. Toda avtomobilski posel je tek na dolge proge, gre za kontinuiteto, ki se meri z dolgoročnimi rezultati in tega se zaveda tudi Sumitomo.

A Summit avto je zgolj eden od trgovcev, s katerimi delate. Kaj je še pomembno za uspešno poslovanje?

Za Summit avto je pomemben njegov ljubljanski center, ki je na zelo dobri lokaciji, saj se mimo njega vsak dan vozijo številni migranti. Ta center naj bi v Ljubljani in okolici pokril približno polovico vse prodaje Fordovih vozil. Vsekakor je pomembno, da imamo v isti hiši tudi možnost financiranja nakupa avtomobilov in kupec lahko pri nas uredi vse, kar potrebuje – od nakupa, financiranja do zavarovanja. A ob tem moram reči, da Summit motors enakovredno obravnava vseh svojih 16 pooblaščenih trgovcev ne glede na njihovo lastništvo. Standarde postavlja Ford in mi jih izvajamo do vseh trgovcev enako.

Pri Fordu ste v skupini evropskih direktnih trgov. Kaj to pomeni za vas – vas Ford obravnava enako kot druge partnerje?

V tej skupini so države, v katerih Ford nima distributerjev v svoji lasti. V tej skupini je veliko držav, a naša prednost je v tem, da smo po številu prodanih avtov med večjimi trgi. Mi ne vidimo bistvenih razlik v primerjavi z državami, ki imajo neposredno Fordovo zastopstvo. Cenovna politika je v Sloveniji celo nekoliko ugodnejša kot v zahodnih državah, pri poprodajnih aktivnostih pa smo tudi na povsem enaki ravni.

Ford je pred kratkim predstavil nove tehnologije: focus z električnim motorjem, hibridna C-max in fusion oziroma mondeo. Boste te avtomobile ponudili tudi slovenskim kupcem?

Najprej bomo ponudili focusa s pogonom na elektriko. O ceni ne želim govoriti, ker smo s Fordom v začetnih pogovorih. Ne računamo na prodajo večjega števila avtov, želimo pa avto predstaviti javnosti in potencialnim kupcem.

Kaj pa hibridna avtomobila?

Zdaj so naša prizadevanja usmerjena v električni focus, pri čemer se zavedamo tudi vseh omejitev, ki jih uvedba električnih avtov zahteva tako pri vzpostavitvi infrastrukture kot pri poprodajnih aktivnostih. Za njim bosta prišla priključni hibrid C-max in hibridni novi mondeo, a podrobnosti za ta dva avta še niso znane.

Kako pa kupci sprejemajo Fordove nove tehnologije tako pri motorjih kot pri varnostnih napravah?

V Sloveniji ponujamo najsodobnejše tehnologije kot so na primer eco-boost motorji. Kupci so se zelo dobro sprejeli nove motorje z novimi tehnologijami in to se nam zdi pravi korak v teh časih.

Kakšni pa so sedanji časi v avtomobilskem poslu? Kako zahtevni so?

So časi, ki jih je treba preživeti. Ne pričakujem, da bi se v letu, dveh, kaj bistveno spremenilo. Ob dodatnih obdavčitvah bodo ljudje imeli še manj denarja za nakup trajnih dobrin, tudi avtomobilov. Tega se zavedamo in se skušamo prilagoditi. Zdi se mi, da bomo vsi slovenski avtomobilsti priča krčenju naših prodajno servisnih mrež, kajti nemogoče je na enak način preživeti ob 40 odstotkov manjšem trgu kot je bil leta 2007 ali 2008.

Pa ne bo to še bolj spodbudilo sive ekonomije, ki jo je na avtomobilskem področju že tako veliko. Jo občutite tudi vi?

Siva ekonomija je velik problem. Nekatere regije so temu še posebej izpostavljene, še zlasti tiste, kjer je bilo včasih več avtomobilske industrije. Proti temu se moramo boriti, ker 22 odstotkov razlike, ki jo ustvarijo sivi ponudniki s tem, da ne plačajo DDV, je nemogoče nadoknaditi. Nismo proti konkurenci, a to je nelojalna konkurenca.

Prihaja v servis manj avtov kot pet let nazaj?

Trend je negativen, a pri nas vendarle ne tako izrazit kot pri nekaterih tekmecih. V prvem letošnjem polletju smo beležili 2,5 odstotni upad obiska serviserjev. Prizadevamo si, da bi v servise privabili čim več starejših avtomobilov, pa tudi z raz-nimi drugimi prijemi skušamo ublažiti ta padec.

Imate težave z rabljenimi avti, ki pridejo k nam iz tujine?

Kupci imajo možnost nakupa v tujini in se sami odločajo, kje in kakšen avto bodo kupili. Nakupa rabljenih avtov v tujini ne vidim kot težavo, temveč kot dodatno priložnost za naše serviserje.

Že sedmo leto ste direktor v družbi v japonski lasti, prej ste delali za korejsko družbo. Imajo azijske družbe enak način poslovanja ali gre vendarle za razlike?

Ne želim posploševati, a tako moj prejšnji delodajalec Hyundai kot Sumitomo sta zelo tradicionalni družbi, kjer protokol veliko pomeni, kjer je pomembna tradicija, kjer so poslovna načela stara in se niso menjala. Razlika je v procesu odločanja, ki je nekoliko hitrejši pri Korejcih kot je v japonski firmi, kjer je proces še bolj definiran in dolgotrajen in odločitve še natančneje tehtajo. A tako velika korporacija, kot je Sumitomo, pač mora imeti natačno izdelan sistem odločanja, saj je sicer ne bi bilo mogoče učinkovito voditi. Užitek je delati s korporacijo, ki razume posel in ki je finačno stabilna, kar je za avtomobilski posel izrednega pomena. Pri delu upoštevamo splošna načela Sumitomo korporacije: ljudje na prvem mestu, pošten posel, varnost pri delu, kar vse daje zaposlenim jasno zavest, za koga delajo.

Pa Japonci razumejo slovensko poslovno okolje in vse hitre spremembe, ki se pri nas dogajajo?

Ja, vsekakor. Neposredno vodenje v vseh treh Summitovih družbah je v rokah lokalnih menedžerjev, seveda pa imamo določene omejitve, kar je popolnoma normalno. Pri specifičnih slovenskih zadevah ob pravi argumentaciji ni bilo nikoli težav z odobritvijo. Je pa res, da Japonci težko razumejo slovenske birokratske ovire pri pridobivanju delovnih in bivalnih dovoljenj, se pa po drugi strani zelo dobro počutijo pri nas in cenijo našo kakovost živ-ljenja.

Ali Sumitomo vidi nove poslovne priložnosti v Sloveniji?

Vedno preverjamo nove poslovne priložnosti in se o njih pogovarjamo. Sumitomo ima srednjeročni plan, ki spodbuja iskanje novih, predvsem komplementarnih poslov –v Sloveniji in tudi zunaj nje.

Sumitomo torej želi še naprej ostati na slovenskem trgu?

Absolutno. Z rezultatom sedanje naložbe so zadovoljni in ni razloga, da bi jo prekinili.

France Kmetič




Značke

Ford

Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300