AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni

Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni

Še nikoli tako dobro!


Matej Žagar je že vrsto let najuspešnejši slovenski speedwayist. Tako je bilo tudi letošnji sezoni, v kateri je največ pozornosti veljalo njegovim nastopom na vseh dirkah svetovnega prvenstva. Ob tem je tekmoval še v najmočnejših ligah na svetu, naslov najboljšega slovenskega speedwayista pa je potrdil z novim naslovom državnega prvaka. Nekaj njegovih pogledov na dogajanja v letošnji sezoni.

Z letošnjimi dosežki ste verjetno zadovoljni?

Letošnja sezona je bila moja najboljša doslej. Resda sem s 7. mestom v skupnem seštevku svetovnega prvenstva v speedwayu ponovil dosežek iz leta 2006, toda v veliko močnejši konkurenci. Dvanajstič zapored sem postal slovenski prvak, zelo dobro sem nastopal tudi v najmočnejših ligah na svetu: v poljski extra ligi sem bil peti najboljši voznik, prav tako v Angliji, dobro mi je šlo tudi na Češkem in na Švedskem. Ja pa bila sezona izredno naporna, v 170 dneh sem odpeljal 86 dirk.

Ob koncu sezone se je zdelo, da bi lahko v svetovnem prvenstvu dosegel še več, saj ste bili zelo blizu najboljšim. Ste pa vsekakor dosegli več, kot je kazalo po uvodni dirki SP na Novi Zelandiji. Ste že potegnili črto in ugotovili, kje ste izgubili še boljši dosežek?

Seveda sem premlel, kaj je bilo dobrega in kaj slabega. To vem jaz, to ve moja ekipa, kajti to je osnova, da se slabe stvari ne bi ponovile v prihodnji sezoni. Res sem slabo začel na uvodni dirki svetovnega prvenstva zaradi spleta okoliščin, a ko sem se že na naslednji dirki uvrstil na drugo stopnico odra za zmagovalce, mi je bilo jasno, da se lahko enakovredno kosam z najboljšimi, da moje znanje ni vprašljivo, povrnil se mi je notranji mir. To sem pozneje tudi dokazal in pred zadnjo dirko je bilo dosegljivo celo četrto mesto, a prav na zadnji dirki se ni izšlo po mojih pričakovanjih. Je pa treba vedeti, da so bili letos v svetovnem prvenstvu sami odlični vozniki in da med njimi ni bilo outsiderja. Pred sezono je za outsiderja veljal Woffinden, a je na koncu postal svetovni prvak. Moj cilj pred sezono je bila uvrstitev med prvih osem, ki bodo tudi v naslednji sezoni tekmovali v svetovnem prvenstvu in ta cilj sem brez posebnih težav uresničil.

A nekaj grenkega priokusa je verjetno ostalo, kajti trikrat ste bili drugi v finalu, enkrat četrti, nikoli pa prav na vrhu?

Seveda bi želel zmagati, a je bilo vedno tako, da je bil eden izmed tekmecev tisti večer boljši. Odločala so tudi štartna mesta in ni bilo dovolj, da sem bil prvi v prvem ovinku, kajti tekmeci so v naslednji ovinek prišli z večjo hitrostjo. V finalni vožnji na dirkah svetovnega prvenstva odloča vsaka malenkost, vsi se borimo za stotinke in če želiš zmagati, moraš pokazati nekaj posebnega. Ko sem bil prvič drugi, sem bil vesel, ko sem bil drugič drugi, sem bil slabe volje, ko sem bil tretjič drugi, sem bil jezen. Moj cilj je bil pač zmaga, a do nje nisem prišel, vem pa, kako močno si jo želim. Potem je prišla še napačna odločitev pri izbiri štartnega mesta v finalu v Terančanu, kjer sem četrti. Ko pomislim nazaj, je bil to nelogičen izbor, saj s tistega mesta še nihče ni zmagal, a meni se je tedaj zdelo, da je to prava izbira. Bila je moja odločitev, žal napačna, a takšna je bila. Za zmago včasih rabiš tudi kanček sreče, da se pač vse izteče po tvojih željah.

Terančan (Terenzano) pri Vidmu je zelo blizu slovenske meje. Je ta dirka zato za vas posebna?

Posebna v toliko, da je blizu Slovenije in je bilo veliko gledalcev, ki so me glasno spodbujali in sem to tudi slišal med dirko, sicer pa je dirka kot vsaka druga dirka za svetovno prvenstvo.

Pred domačo dirko za SP v Krškem ste napovedovali zmago, a ste se komaj uvrstili v polfinale. Na koncu ste za neuspeh okrivili progo in s tem posredno prireditelje. Mar res ni bilo tudi vaše krivde? So bila pričakovanja prevelika?

V Krškem pač ni bil moj večer, krivec pa sem jaz, ker nisem našel pravih nastavitev motorja. Steza je bila takšna, kot je bila, za vse enaka. Res je, da meni takšne trde proge ne ustrezajo, a bi se moral bolje prilagoditi z nastavitvami motorjev. Moji motorji tisti večer niso imeli dovolj “življenja”, niso bili enakovredni tekmecem. Vse točke sem osvojil na silo, za vsako sem se boril. Če dirka ne bi bila v Krškem, ko sem zlasti v zadnjih dveh izločilnih vožnjah izkoristil odlično poznavanje proge, se ne bi uvrstil v polfinale. Zgolj 14 dni pozneje v Stockholmu je bilo vse drugače –imel sem sanjski večer.

Veliko govorite o zmogljivostih in nastavitvah motorjev. Je res tak-šna umetnost pravilno nastaviti motor?

Vsekakor. Z nastavitvijo motorja se speedway lahko primerja s formulo 1 ali motoGP-jem, kjer tudi odločajo malenkosti v nastavitvah. Vsaka vožnja poteka v drugačnih razmerah, proga se stalno spreminja, zato je treba prilagajati nastavitve. Ni dovolj, da je motor zmogljiv, da ima dovolj moči, temveč mora to moč tudi prenesti na podlago. V tem, kako zagotoviti prenos moči na podlago, je umetnost speedwaya. Zgolj moč je premalo. Naj ponazorim: na snegu lahko manj zmogljiv avto, a z boljšim prenosom moči, prehiti superšportni avto z veliko močjo. Druga pomembna stvar je iskanje idealne linije. Vsak od nas išče idealno linijo, kdor ji je bližje, je v prednosti.

Letos je veliko pozornosti dobilo tudi evropsko prvenstvo v speedwayu, kjer pa niste nastopili, čeprav je nastopalo kar nekaj voznikov iz svetovnega prvenstva. Kakšen poseben razlog, zakaj niste tekmovali?

Prireditelji prvenstva so me klicali, če bi nastopil, a sem imel že tako natrpan urnik, da sem takrat raje počival. V povprečju sem imel dirko vsak drugi dan in mi ni žal, da sem se tako odločil.

Maja ste postali oče. Je to kaj spremenilo vaš odnos do dirkanja, saj pravijo, da vsak otrok pomeni pol sekunde počasnejšo vožnjo na krog?

Očetovstvo je super, nekaj najlepšega. Bil sem veliko zdoma, a to bom sedaj nadoknadil. Sin mi je dal nov zagon do življenja in dirkanja, tako da sem kvečjemu pol sekunde hitrejši, ne počasnejši, zato bi mogoče potreboval še več otrok, da bi bil še hitrejši.

Letos ste se izognili poškodbam, ki so prekrižale načrte kar nekaj vrhunskim voznikom.

Poškodbe so žal del našega športa. Na najvišji ravni se vsak bori do skrajnih meja, ni popuščanja. Že res, da skušamo biti korektni in imamo spoštovanje do sodirkačev, a napake se zgodijo tudi najboljšim. Vsem nam je lahko v opomin napaka poznejšega svetovnega prvaka Woffindna, ki je zbil Golloba in je utrpel hud pretres možganov.

Po koncu sezone ste bili nekaj dni kot pripadnik športne čete slovenske vojske na usposabljanju z drugimi športniki v Bohinjski Beli. Je bilo zanimivo?

Takšne aktivnosti imamo vsako leto. Letos je bilo še posebej zanimivo, ker smo plezali v stenah. Je pa to tudi priložnost za druženje z drugimi šporniki in za izmenjavo izkušenj.

Je že znano, kje boste tekmovali prihodnjo sezono?

Seveda bodo v ospredju pozornosti nastopi na dirkah svetovnega prvenstva. Na Poljskem sem prestopil nazaj v moj nekdanji klub Gorzow, saj je klub, za katerega sem tekmoval letos, izpadel iz extra lige, ima pa tudi finančne težave. Nastopal bom še v angleški in češki ligi, ne bom pa več nastopal v švedski ligi. Seveda bom vozil tudi dirke slovenskega prvenstva za moj matični klub AMTK Ljubljana.

Speedway je bil letos zaradi vaših uspehov zelo na očeh javnosti, a očitno to ni bila zadostna spodbuda mladim, da bi se množičneje odločali za ta šport. Zakaj ne? Zakaj v speedwayu ne veljajo enake zakonitosti kot na primer v košarki po evropskem prvenstvu v košarki?

Premalo mladih pozna ta šport, predvsem pa razmere, ki veljajo v tem športu. Vsekakor je to najcenejši moto šport, saj klubi tekmovalcem nudijo veliko podporo. Če bi mladi to vedeli, bi bil speedway množičnejši. A zdi se mi, da se vendarle premika na boljše.

France Kmetič




Značke

speedway

Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300