AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Za avte članov AMZS menjava žarnic zastonj!

Za avte članov AMZS menjava žarnic zastonj!

Menjava avtomobilskih žarnic (pogosto) ni enostavna


Klasične halogenske avtomobilske žarnice spadajo med največkrat menjane avtomobilske nadomestne dele; še vedno je tudi uveljavljeno mišljenje, da pregorele žarnice lahko zamenjamo kar sami. Pri nekaterih avtomobilih jih res lahko, pri nekaterih pa brez orodja, znanja in spretnosti žarnice ne moremo zamenjati. V takšnem primeru je najboljša rešitev bližnja poslovna enota AMZS, kjer znajo zamenjati vsako žarnico – hitro in za člane AMZS povsem zastonj!

V osnovi bi menjava žarnic moralo biti preprosto opravilo, saj je postopek menjave opisan tudi v navodilih za uporabo vsakega avtomobila. A vsaj pri nekaterih avtomobilih je takšen postopek precej zapleten, zahteva pa kar nekaj znanja. Pri marsikaterem avtomobilu namreč ohišje notranje strani žarometa ni dosegljivo in je treba prej iz avta odstraniti dele, ki zakrivajo notranjo stran žarometa. To pa je že postopek, ki zahteva veliko spretnosti in potrpežljivosti, uporabljati je treba tudi nekaj orodja, ki ga običajno ne vozimo s seboj v avtu. Če vas takšni mehanski podvigi veselijo, vam menjave žarnice nihče ne brani, a za marsikoga je to preveč. Takšnim ostane le eno – zapeljite so do najbližje poslovne enote AMZS in delo prepustite mehanikom. Z enim od njih – Damjanom Kosom iz mehanične delavnice poslovne enote AMZS v Ljubljani – smo se o žarnicah pogovarjali tudi mi.

Žarnice spadajo med potrošne avtomobilske dele – v življenjskem ciklu avtomobila jih je treba zamenjati kar pogosto. Koliko menjav žarnic opravite pri AMZS?

Lani smo v vseh poslovnih enotah AMZS opravili skoraj 16.000 menjav avtomobilskih žarnic – skoraj polovico teh smo opravili v naši poslovni enoti v Ljubljani. Večino teh menjav smo opravili v naši mehanični delavnici, kamor se pripeljejo naše stranke, nekaj pa tudi na terenu, torej v okviru naše službe za pomoč na cesti. Naj povem, da pri nas v delavnici menjavo žarnic opravimo hitro; več kot 14.000 teh menjav smo tako opravili prej kot v desetih minutah, več kot 1000 menjav celo prej kot v šestih minutah.

Menjava žarnice bi morala biti enostavna. Zakaj torej žarnice menjati v mehanični delavnici?

Žarometi postajajo vse bolj zapleteni, veliki, zahtevajo več prostora in tega je v motornem prostoru vedno premalo. Nekaj k tej zapletenosti dodajo še inženirji in oblikovalci in dobimo žaromet, katerega notranja stran je nedosegljiva brez odstranjevanja drugih delov avtomobila. Pri nekaterih avtomobilih je treba pred menjavo odstraniti akumulator, pri nekaterih celo notranji del koloteka ali del odbijača.

Tudi oblika tistega dela žarometa, ki ga sicer snamemo, da pridemo do žarnic ni vedno enostavna; marsikdaj so potrebni spretni prsti, da iz žarometa dobimo ohišje žarnice oziroma žarnico samo. Vsekakor priporočamo, da vsi tisti, ki niso povsem prepričani v svoje mehanske sposobnosti, na menjavo pridejo k nam. Je hitreje in preprosteje, kot da se menjave lotijo sami doma, potem pa k nam žaromet in druge sestavne dele prinesejo v vrečki in jih moramo sestaviti mi.

Naj povem tudi, da pri nas ob vsaki menjavi nato s posebno napravo preverimo, če žaromet sveti pravilno. Če ne, ga seveda tudi nastavimo.

Žarnice pregorijo, a ne pri vseh avtomobilih enako hitro ali enako pogosto. Kaj je razlog za to?

Doba trajanja žarnic je v osnovi odvisna od uporabe – koliko ur torej žarnica sveti, preden pregori. Ko govorimo o halogenskih žarnicah, je doba trajanja odvisna tudi od vrste in kakovosti žarnice. Kljub temu opažamo, da pri nekaterih avtomobilih žarnice pregorijo prej in večkrat kot v nekaterih drugih. Razloge za to gre iskati v kakovosti električne napeljave – za marsikatero pregoreno žarnico so krivi napetostni šoki oziroma nihanja v napetosti. Nekaj krivde za prehitro pregorenje žarnic imajo lahko tudi slabe oziroma luknjaste ceste, saj močni tresljaji niso dobri za žarnice.

Pri avtomobilih oba žarometa svetita enako dolgo, torej bi morale tudi žarnice v obeh žarometih imeti približno enako dobo trajanja. Kljub temu običajno pregori le ena žarnica. Naj uporabnik ob menjavi ene žarnice zamenja tudi drugo?

To vsekakor priporočamo, saj je logično, da bo kmalu po eni žarnici pregorela tudi druga. To tudi povemo našim strankam, a te se morajo odločiti same. Največkrat je to povezano s pripravljenostjo na dodatni strošek – marsikdo pač pripravi denar le za menjavo ene žarnice in niti ne pomisli, da bo kmalu moral priti še enkrat in zamenjati še drugo. Ob tem strankam povemo tudi, da je menjava obeh žarnic naenkrat smiselna tudi zato, ker le tako lahko zagotovimo enako svetilnost – tudi žarnice se po dolgi uporabi malce utrudijo.

Halogenske žarnice so najbolj razširjene, a vse bolj se uveljavljajo tudi novejše tehnologije, kakršni so na primer ksenonski žarometi. Ali zamenjate tudi te?

Seveda, pri nas zamenjamo vsakršne žarnice, tudi ksenonske. Pri teh je običajno precej več dela, ker so po zasnovi in izdelavi bolj zapletene, drugačna je tudi električna napeljava. Če se kdo namerava lotiti menjave ksenonskih žarnic sam, naj bo pozoren na električno napeljavo; ksenonski žarometi delujejo pod visoko napetostjo in so opremljeni s posebnimi transformatorji. Visoka napetost pa je lahko smrtno nevarna, zato priporočamo, da na menjavo pridejo k nam.

Kaj pa sodobni prilagodljivi žarometi? LED žarometi z zasenčenimi in dolgimi lučmi?

Prilagodljivi žarometi uporabljajo posebne mehanizme ali elektromotorje za pomik žarometov in ti po naših izkušnjah niso problematični, saj se ne srečujemo z njihovimi okvarami. Tudi z najnovejšimi polnimi LED žarometi se v naši delavnici še nismo srečali, kolikor pa jih poznam, zahtevajo precej več dela in originalne nadomestne dele oziroma žarnice. Se pa pogosto srečamo z okvarami drugih LED žarnic, na primer v zadnjih lučeh ali tretji zavorni luči in te pri nas tudi hitro zamenjamo.

Lahko uporabnik oziroma voznik vpliva na dobo trajanja svojih žarnic?

Deloma lahko. Recimo tako, da kot nadomestno žarnico kupi žarnico ustrezne kakovosti, pa čeprav stane nekaj evrov več od najcenejše. Najcenejšim žarnicam, ki jih za zelo nizko ceno lahko kupimo v kakšnem od velikih trgovskih centrov, se velja izogniti, saj nas bodo na koncu stale več kot kakovostna, a malce dražja žarnica.

Morda bo prav prišel tudi nasvet vsem voznikom, ki imajo v svoje avtomobile vgrajen sistem za samodejno prižiganje luči. Opažamo namreč, da žarnice takšnih avtomobilov pregorijo prej, kot če luči prižigajo sami. Pri tem gre za že omenjene napetostne šoke – takšne luči namreč posvetijo ob prvem obratu ključa in se znova ugasnejo ter ponovno prižgejo, ko zaženemo motor. To povzroči dvojni napetostni šok in zato žarnice prej pregorijo. Priporočamo, da uporabniki najprej zaženejo motor in šele potem sami prižgejo luči.

Okvara ali ne: vlaga v žarometih in lučeh


Marsikdo je v žarometih in lučeh svojega avtomobila že opazil vlago ali kapljice vode. Ali vlaga vpliva na delovanje žarometa? Lahko pride do okvare ali pregorelih žarnic? Je to znak, da je z lučmi nekaj narobe? Moramo to popraviti ali so skrbi odveč?

Sodobni žarometi niso hermetično zaprti in tesni, ampak so izdelani tako, da imajo vgrajen sistem prezračevanja. Sistem služi za izenačevanje zračnega tlaka, pa tudi za odvajanje odvečne vlage. Kljub temu ob določenih pogojih – zlasti pri izrazitejših temperaturnih spremembah – pride do nabiranja vlage na notranji strani žarometov, kar je vidno od zunaj. To se rado zgodi ob obisku avtopralnice ali pri ohlajevanju motorja v hladnem okolju oziroma pri nizkih temperaturah.

Vlaga ali nekaj kapljic v notranjosti žarometov in luči še ne pomeni napake oziroma okvare žarometa. Praviloma vlaga iz žarometa po nekaj časa izhlapi – posušijo jo lahko prižgane luči ali pa naravno izhlapi zaradi suhega zraka.

Vlaga lahko nastane tudi, ko se žarnice ugasnejo in se ohladijo, pri tem pa notranjost žarometa vsesa vlažen zrak od zunaj, ki se v obliki kondenza nabere na reflektorju in prozornem steklu žarometa. Pri sodobnih žarometih s prozornim videzom je to še bolj vidno kot pri starejših žarometih z narebrenim steklom. Takšna vlaga oziroma nekaj rosnih kapljic v žarometu prav nič ne škodi, odveč pa je tudi strah pred rjavenjem – sodobni žarometi so narejeni iz plastike in ne vsebujejo kovinskih delov.

Ko je govor o vlagi oziroma rosenju žarometov, smo lahko torej brez skrbi. Več skrbi upravičeno povzročajo večje vodne kaplje ali celo stoječa voda v žarometu oziroma ohišju luči. Če je v žarometu vode preveč, so za to lahko kriva poškodovana gumijasta tesnila žarometa, skozi katera v žaromet doteka voda, lahko pa so krive tudi poškodbe oziroma razpoke v steklu ali ohišju žarometa. Do poškodb tesnil lahko pride tudi ob uporabi premočnih žarnic (ki tudi niso dovoljene), ki zahtevajo močnejši električni tok – ta lahko pregreje reflektor, visoka temperatura pa poškoduje tesnila ali ohišje.

Večjo količino vode iz žarometa lahko odstranimo le tako, da iz avta odstranimo žaromet, ga razstavimo in previdno posušimo oziroma spihamo z električnim sušilnikom – paziti pa je treba, da ob tem v žaromet ne spustimo prahu. Prav tako se ne smemo dotikati odbojnih površin reflektorja, saj jih lahko spraskamo ali poškodujemo; popraskan reflektor ne sveti več pravilno in ga je treba zamenjati.

Vgradnja dnevnih LED luči pri AMZS


Pri novih avtomobilih LED dnevne luči niso več nobena posebnost, starejši avtomobili pa tovrstnih luči nimajo in morajo imeti tudi podnevi prižgane glavne žaromete. Lahko pa lastniki starejših avtomobilov LED luči vgradijo naknadno in s tem razbremenijo žarnice žarometov. Takšno možnost svojim strankam in članom AMZS ponujajo v poslovnih enotah AMZS; v avtomobile namreč vgrajujejo komplete LED dnevnih luči izdelovalca Narva, ki vsebujejo LED žarnice moči 14 W in in sistem za samodejni vklop in izklop. Strokovnjaki AMZS poskrbijo za strokovno vgradnjo in homologacijo oziroma vpis LED luči v homologacijski kartonček avtomobila. Cena takšnega paketa je od 150 evrov naprej, člani AMZS pa lahko LED dnevne luči vgradijo v svoj avto že za 120 evrov.

Blaž Poženel





Komentarji

led
29.6.2015 11:11:41
Hi,I would like to send our price list of LED light for your reference,pls contact :anna@kindomled.com.skype:kindomanna.
Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300