AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Slovenski avtomobilski trg v letu 2013

Slovenski avtomobilski trg v letu 2013

Navidezna rast!


Kakšna gospodarska kriza? Če bi sodili po prodaji avtomobilov v letu 2013, bi morali zapisati: kriza je mimo, kupce preveva optimizem, zato so kupili več avtomobilov kot v letu 2012 – prodaja osebnih avtomobilov je spet presegla magično mejo 50.000 avtomobilov. A takšno oceno bi lahko dal le nekdo, ki ne pozna resničnega stanja – to ni tako rožnato, kot kažejo številke. Vsak tretji osebni avto, ki je bil lani prodan v Sloveniji, je namreč kaj kmalu zapustil našo državo.

Po statističnih podatkih je bilo lani v Sloveniji prodanih 50.868 osebnih avtomobilov, kar je 4,52 odstotka več kot leto poprej. Lahkih gospodarskih vozil je bilo prodanih 6840, kar je 5,17 odstotka več kot v letu 2012. Skupaj je bilo torej lani v Sloveniji prodanih 57.708 osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil, kar je 4,59 odstotka več kot v letu 2012.

Takšni so torej statistični podatki o prodaji avtomobilov na slovenskem trgu. Podatki seveda temeljijo na registracijah novih avtomobilov, kajti novi avto je za statistiko prodan takrat, ko je tudi registriran – če ga imate neregistriranega doma v garaži, ga statistika ne upošteva kot prodanega. In prav v registracijah se skriva odgovor o resnični velikosti slovenskega avtomobilskega trga – tako imenovane dnevne registracije močno pačijo sliko.

Zakaj prihaja do dnevih registracij? Zato, ker cene avtomobilov niso enotne v vseh državah Evropske skupnosti, temveč se cene za povsem enak avto med seboj kar močno razlikujejo. Cene se pač ne oblikujejo glede na proizvodne stroške, temveč jih prodajalci prilagodijo tekmecem na trgu. Če stane avto A na primer 10.000 evrov, se prodajalec avta B odloči, da je njegov avto za 5 odstotkov boljši kot tekmec in bo zato stal 10.500 evrov.
Ker pa enak avto v neki drugi državi stane 12.000 evrov, se trgovcem splača, da kupijo avto v Sloveniji po nižji ceni in ga v svoji državi prodajo po ugodnejši ceni kot je na tistem trgu. In zakaj je treba takšne avtomobile registrirati v Sloveniji? Zato, ker imajo prodajalci avtomobilov često s pogodbami dogovorjene minimalne količine avtov, ki jih morajo prodati, za več prodanih avtov pa dobijo posebne spodbude v obliki raznih dodatnih popustov in ugodnosti. Zato se trgovcem splača, da avtomobile registrirajo in jih s tem zabeležijo kot prodane.

Seveda dnevne registracije niso nekaj novega na slovenskem trgu, vendar pa še nikdar niso bile tako velike kot lani. Za leto 2012 velja ocena, da je bilo dnevnih registracij med 15 in 20 odstotki vseh prodanih avtov, v lanskem letu jih je bilo že skoraj tretjino vseh prodanih avtov. To seveda pomeni, da so bili statistični podatki o prodaji že vsa leta nekoliko popačeni, a dokler je bil obseg dnevnih registracij vsako leto približno enak, to ni bistveno vplivalo na celotno sliko o slovenskem avtomobilskem trgu. Lani pa je bilo popačenje že veliko.

Ker je resnična prodaja avtomobilov v Sloveniji bistveno manjša od statističnih podatkov, to že vpliva na delovanje avtomobilskih trgovcev, še bolj pa serviserjev. Če trgovec avto proda v tujino, že tako praviloma manj zasluži, kot če bi ga prodal slovenskemu kupcu, predvsem pa to pomeni, da se kupec nikoli več ne vrne k trgovcu ne po dodatno opremo, niti ne pripelje avta na servis. Upad prodaje je zato že kar močno občutiti med avtomobilskimi trgovci, saj so nekateri – še zlasti tisti, ki so svoje poslovanje temeljili na tujih virih financiranja – zašli v težave, nekateri pa so celo zaprli svoja vrata.

Renault še naprej vodilni


Vodilna avtomobilska znamka na slovenskem trgu je še naprej Renault, ki je svoj naskok pred prvim zasledovalcem Volkswagnom celo povečal za pol odstotne točke na 2 odstotni točki. V prvih mesecih leta je bilo stanje bolj izenačeno, a potem je Renault zgolj v mesecu juniju ustvaril veliko razliko in jo zadržal do konca leta. Renault je tako lani v Sloveniji prodal oziroma registriral 8237 avtov, s čimer je imel 16,19 odstotni tržni delež, s katerim je francoska znamka ustavila padanje tržnega deleža na slovenskem trgu, s katerim se je soočala v zadnjih treh letih. Seveda večji tržni delež pomeni tudi večjo prodajo – Renault je lani prodal 806 avtov več kot leta 2012. Vollkswagen je suvereno zadržal drugo mesto na slovenskem trgu in svoj položaj še utrdil, saj je tržni delež v primerjavi z letom poprej povečal za pol odstotne točke na 14,2 odstotka in tako spet dosegel svoj rekordni tržni delež na slovenskem trgu. Tudi Volks--wagen je prodal več avtov – 544 – kot predlani.
Peugeot je zadržal tretje mesto, toda od vodilnih dveh je precej oddaljen. Francoska znamka je namreč prodala le polovico toliko avtomobilov kot drugi Volkswagen, tudi njen tržni delež je s 7,2 odstotka natančno polovica Volkswagnovega tržnega deleža. Peugeotov tržni delež se je zmanjšal za 0,7 odstotne točke, pa čeprav so Peugeotovi trgovci v letu 2013 prodali 182 avtov več kot leta 2012.

Do prve spremembe na lestvici najuspešnejših znamk je prišlo na četrtem mestu, na katerega se je s predlanskega šestega zavihtela Škoda. Češka znamka nadaljuje svojo rast in se počasi, a vztrajno približuje položaju, ki ga je imela na slovenskem trgu ob koncu prejšnjega stoletja. Škodina prodaja je bila le za 99 avtov manjša od Peugeotove, njen tržni delež se je približal sedmim odstotkom.

Škoda je s četrtega mesta spodrinila Opel, ki je lani prodal 214 avtov manj kot leto poprej, kar seveda pomeni, da se je zmanjšal tudi njegov tržni delež. Opel tako v Sloveniji ni zaustavil padanja prodaje, kar mu je uspelo v nekaterih drugih državah.

Škodin vzpon je za mesto navzdol – na šesto – potisnil Citroen, ki je prodal skoraj enako število avtov kot predlani, a zaradi rastočega trga to seveda pomeni manjši tržni delež.
Kia je sicer zadržala sedmo mesto, ki ga je imela predlani, toda vsekakor velja za eno zmagovalk v letu 2013. Njena prodaja se je namreč povečala za 495 avtov v primerjavi z letom 2012, še zlasti zaradi zelo dobre prodaje kie cee’d. S skupno prodajo se je Kia že zelo približala Citroenu.

Ford je zadržal osmo mesto z le 30 manj prodanimi avti kot leto poprej, prav tako je Hyundai zadržal deveto mesto, a z manjšo prodajo za 193 avtov. Prvo deseterico zaokrožuje Fiat, ki je prodal 276 avtov več in s tem iz deseterice izrinil Chevrolet. Ta je šele na 17. mestu, saj se je njegova prodaja zmanjšala za 494 avtov. Očitno pa se Chevroletu pišejo še slabši časi, saj je General Motors, ki je lastnik Chevroleta, pa tudi Opla, napovedal, da bo do leta 2017 avtomobile znamke Chevrolet prenehal prodajati v Evropi, da bi na ta način okrepil Opel.

Nissan ostaja najboljša japonska znamka, njegova prodaja, ki je na enaki ravni kot leto poprej, je presenetljiva, ker je temeljila na modelih, ki so že dolgo na trgu, novi note pa je prišel na trg šele konec leta. Že letos naj bi bil Nissan bolj napadalen z novimi modeli, zelo smela pa se – vsaj v zdajšnjih razmerjih moči – zdi napoved, da bo do leta 2017 postal najbolje prodajana azijska znamka in bo tudi pred Hyundaijem in Kio. Prav zanimivo bo videti, kako bo na to napoved reagirala Toyota, ki je kot znamka z največ prodanimi avti na svetu v Sloveniji na 13. mestu, kar pa je bilo v letu 2013 bolje kot 16. mesto v letu 2012.
BMW je uresničil napoved in spet postal prestižna znamka z najboljšo prodajo, saj je prehitel Audija, oba pa sta kar daleč zadaj pustila Mercedes.

Clio pred golfom


Na lestvici najbolje prodajanih modelov v lanskem letu je suvereno na prvem mestu renault clio. Renaultovi trgovci so registrirali kar 3.944 cliov, od česar jih je bilo le sedem cliov storia, torej še druge generacije, ki so jo izdelovali v Revozu v Novem mestu. V primerjavi z letom poprej se je prodaja cliov povečala kar za 1046 avtov.

Na drugem mestu je volkswagen golf, ki je z novo, sedmo generacijo tudi naletel na zelo dober odzvi kupcev, saj se je prodaja golfov v primerjavi z letom 2012 povečala za 1006 avtov. S tem se je golf povzpel na drugo mesto, s katerega je spodrinil renault megane, ki je padel kar na šesto mesto – se je pač poznalo, da je bil avto tik pred prenovo.

Na tretje mesto se je povzpela kia cee’d z za 898 avtov večjo prodajo kot predlani.
Volkswagen polo je z enako prodajo kot v letu 2012 zadržal četrto mesto, kar je nedvomno lep uspeh glede na to, da je zdajšnja različica že kar precej časa na trgu.

Na peto mesto se je prebila škoda octavia, pa čeprav so letos prodajali še star model, seveda pa tudi že novega. Še posebej prodajne številke octavie v drugi polovici leta dokazujejo, da je nova octavia na slovenskem trgu naletela na zelo dober odziv.

Na sedmem mestu je najbolje prodajan enoprostornež – renault scenic.

Opel corsa na osmem mestu je zadnji avto, ki so ga lani prodali v več kot tisoč primerkih, sledita pa ji opel astra in škoda fabia na desetem mestu.

Iz deseterice sta glede na leto 2012 izpadla peugeot 308 in kia rio, pri čemer je 308, ki je na 15. mestu, prehitel tudi manjši brat 208 in tako 308 ni več najbolje prodajan Peugeotov model, kia rio pa je bila bolj muha enoletnica, saj je izpadla iz prve dvajseterice.

Na 12. mestu je najbolje prodajan cestni terenec kia sportage, na visokem 14. mestu pa je mešanec med cestnim terencem in enoprostornežem renault captur, ki pa so ga prodajali zgolj od maja naprej.

Koncern Volkswagen povečuje prednost


Koncern Volkswagen z znamkami Volkswagen, Škoda, Audi, Seat, Porsche še naprej utrjuje svojo vodilno vlogo na slovenskem trgu, saj je tržni delež s predlanskih 25,15 odstotka povečal na 26,11 odstotka. Prav tako se je na drugem mestu učvrstil koncern Renault – Nissan, saj je z znamkami Renault, Nissan in Dacia svoj tržni delež s petine trga predlani (natančno 20,33 odstotka) povečal na 21,71 odstotka. Trdno na tretjem mestu je tudi koncern PSA (Peugeot, Citroen), saj ima 13,6 odstotka trga, a je to 1,03 odstotne točke manj kot v letu 2012. Do spremembe pa je prišlo na četrtem mestu, saj se je na to mesto povzpel koncern Hyundai (Hyundai, Kia), ki je predlani prvič presegel desetino trga, v lanskem letu pa je imel 10,64 odstotka trga. Korejci so s četrtega mesta spodrinili ameriški koncern General Motors (Opel, Chevrolet), ki imel še predlani 10,69 odstotka trga, lani pa le še 8,83 odstotka.

Nemški, pa francoski avti


Slovenski kupci so tudi v lanskem letu najpogostje segli po nemških avtih (Volkswagen, Opel, Ford, BMW, Audi, Mercedes, Porsche). Skoraj vsak tretji avto je imel znamko nemškega izdelovalca – natančno 32,68 odstotka. Na drugem mestu so avtomobili francoskih znamk, ki so imeli 29,79 odstotni delež. Na tretjem mestu so korejske znamke z 10,44 odstotnim tržnim deležem, na četrtem pa japonske znamke, ki so presegle 8 odstotni prag z 8,27 odstotnim tržnim deležem.

Lastništvo


Naj se še malo povrnem k zgodbi o dnevnih registracijah. Nekatera dejstva razkrivajo tudi podatki o registracijah osebnih in lahkih gospodarskih vozil. 25.225 avtov je bilo prodanih fizičnim osebam, 32.453 pa pravnim osebam. Ker fizične osebe kupujejo predvsem osebne avte, to pomeni, da je bila približna polovica novih osebnih avtomobilov prodanih fizičnim osebam, druga polovica pa pravnim osebam.

Večja tudi prodaja lahkih gospodarskih vozil


V letu 2013 pa se ni povečala le prodaja osebnih avtomobilov, temveč tudi lahkih gospodarskih vozil. Registriranih je bilo 6840 vozil, kar je 5,17 odstotka več kot v letu 2012. A seveda velja tudi te številke vzeti z upoštevanjem prodaje v tujino, podobno kot pri osebnih avtomobilih.

Največ lahkih gospodarskih vozil je tudi v letu 2013 prodal Peugeot, ki si je odrezal več kot četrtino trga. Na drugem mestu je Renault z nekaj manj kot petino trga, na tretje mesto se je povzpel Volkswagen, ki se je že zelo približal Renaultu. Zelo izenačena sta tudi Citroen in Fiat, ki pa imata vsak manj kot desetino trga.

Najbolje prodajano lahko gospodarsko vozilo je bil peuget boxer.

Kako bo letos?


Napovedi o prodaji avtomobilov v letošnjem letu so zelo zadržane. Skoraj nihče od poznavalcev si ne upa napovedati rasti. Če bo vsaj tako kot je bilo v lanskem letu, bodo vsaj trgovci že zadovoljni.

France Kmetič
Vir podatkov: MNZ, obdelava Ardi d.o.o za Renault – Nissan Slovenija





Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300