AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013

Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013

Nov zagon


Je gospodarska kriza vplivala tudi na lastništvo osebnih avtomobilov? Jih imamo v Sloveniji konec leta 2013 manj kot v letu 2012? Ali pa se je zgodilo ravno obratno? Z avtomobili katerih znamk se najpogosteje vozimo? In s katerim modelom? So avtomobili z dizelskimi motorji še vedno v vzponu?

To je samo nekaj vprašanj, ki se dokaj pogosto zastavljajo, a nanj ni pravih odgovorov – tudi v času vladavine svetovnega spleta in raznih brskalnikov boste težko našli pravi odgovor. Gre pač za posebne statitične podatke o stanju registriranih avtomobilov na dan 31. 12. 2013, ki jih je treba obdelati. S takšno obdelavo se že vrsto let ukvarja družba Ardi int., ki nam je tudi omogočila objavo podatkov.

Še nikoli tako veliko registriranih osebnih avtomobilov


Konec leta 2013 je bilo v Sloveniji registriranih 1.099.414 osebnih avtomobilov. To je največ v zgodovini Slovenije, saj še nikoli ni imeli toliko avtomobilov slovenskih registrskih tablic. Doslej največ jih je bilo registriranih konec leta 2011, ko je bilo registriranih 1.089.307 avtomobilov. To pomeni, da se je prirastek v zadnjih dveh letih povečal za 10.107 avtomobilov. Bistveno večji pa je prirastek zgolj v zadnjem letu, kajti konec leta 2012 smo imeli v Sloveniji 1.078.511 osebnih avtomobilov, kar pomeni, da je bil prirastek v zadnjem letu dni 20.903 avtomobilov. Delno gre seveda prirastek na račun prodaje novih avtomobilov, še bolj pa na račun dokaj manjhne odjave starih avtomobilov iz prometa.
Vse to dokazuje, da v Sloveniji še nismo povsem potešili lakote po avtomobilih in da je bil padec v letu 2012 bolj naključen kot pa začetek zmanjševanja števila avtomobilov. Še pogled malce nazaj v zgodovino: v letu 2010 je bilo v Sloveniji registriranih 1.083.030 avtomobilov, v letu 2009 je bilo registriranih 1.064.221, v letu 2008 1.048.191 avtomobilov. Tako se je v zadnjih petih letih število avtomobilov na slovenskih cestah povečalo za 51.223 avtov oziroma v povprečju za 10.245 avtov na leto.

Kako je bilo pred desetimi leti


Precej drugačno sliko daje primerjava stanja osebnih avtomobilov pred desetimi leti, torej 31. 12. 2003. Tedaj smo imeli v Sloveniji 890.748 osebnih avtomobilov, kar pomeni, da se je število avtomobilov na slovenskih cestah v zadnjih desetih letih povečalo za 208.666 avtomobilov, torej v povprečju za 20.867 avtov na leto. To pomeni, da je prirastek avtomobilov v zadnjih petih letih bistveno manjši kot je bil pred tem, kar dokazuje, da smo v Sloveniji že dosegli zasičenost z avtomobili.

Največ renaultov in volkswagnov


Pred desetimi leti je bil na vrhu lestvice najbolje zastopanih znamk Renault z 209.685 avti, kar je pomenilo, da je imel Renault natančno petino vseh slovenskih avtov oziroma vsak peti avto je imel Renaultov zaščitni znak. Na drugem mestu je bil Volkswagen s 137.300 avti, tretji je bil Opel s 85.500 avti, sledila sta Fiat s 64.801 in Citroen s 64.153 avti. Pred desetimi leti se je po slovenskih cestah vozilo še 3782 avtov, ki so imeli oznako Unis (šlo je za v Vogošču sestavljene VW golfe), Zastavinih avtov je bilo 3723, Ladinih 2224, Daciinih 1016, Wartburgov je bilo še 83, Ferrarijev 44, Trabantov pa 28.

Stanje se je v desetih letih kar precej spremenilo. Na vrhu je še vedno Renault, toda z manjšim številom avtov kot pred desetimi leti: konec lanskega leta se je namreč po naših cestah vozilo 201.482 renaultov, kar je pomenilo 18,33 odstotka vseh avtov. Število Volkswagnovih avtov se je povečalo za 15.925 avtov na 153.225, tretji je še vedno Opel z 88.111 avti, kar je 2561 več kot pred desetimi leti. Citroen se je prebil na četrto mesto s 76.521 avti, kar je 12.368 avtov več kot pred desetimi leti. Na peto mesto se je povzpel Peugeot, sledijo Ford, Fiat, Audi, Hyundai in na desetem mestu Škoda s 35.579 avti. Število Zastavinih avtomobilov se je zmanjšalo za 1582 na 2141, število Unisovih avtov pa je manjše za 2373 in jih je vsega le še 1409. Močno se je zmanjšalo tudi število Ladinih avtomobilov, saj se jih po naših cestah vozi manj kot tisoč – vsega 810, kar je le 14 več kot je v Sloveniji Porschejevih avtomobilov (796). Wartburgov je le še 31, kar pomeni eden manj kot je Ferrarijev – teh je 32 ali 12 manj kot pred desetimi leti. Zanimivo pa se je povečalo število trabantov iz 28 pred desetimi leti na 37 konec lanskega leta.

Renault clio pred volkswagnom golfom


Najbolj priljubljen avto pri slovenskih lastnikih je renault clio, sledijo pa volkswagen golf, renault megane, opel astra, volkswagen polo, volkswagen passat, opel corsa in fiat punto, ki je zadnji izmed modelov, ki jih je v Sloveniji večkot 20.000. Zanimivo je, da se je število cliov v letu dni zmanjšalo za 441 avtov kljub temu, da je bil clio lani daleč najbolje prodajan model avtomobila. To seveda pomeni, da je bilo več clio odjavljenih iz prometa kot pa na novo registriranih. Drugače je pri drugem najbolj priljubljenem avtu VW golfu, saj se je njihovo število v letu dni povečalo za 406. Zmanjšalo se je tudi število renaultov meganov – za 1167, opel astre za 548, pa tudi VW polov – za 265 avtov.


*za ogled celotne tabele kliknite na sliko

Največ avtomobilov z bencinskim motorjem


Po slovenskih cestah se še vedno vozi največ avtomobilov z bencinskim motorjem: 647.828 avtomobilov je konec lanskega leta poganjal bencin. Avtomobilov z dizelskim motorjem je bilo 444.875, s pogonom na plin 6144, s kombiniranim pogonom 470, dvotaktne motorje, ki jih poganja mešanica bencina in olja, je imelo 50 avtov, avtov z drugim pogonom (na primer električnim) pa je bilo registriranih 47.

Največ pet let starih avtomobilov


Največ avtomobilov – 77.654 – je bilo izdelanih leta 2008, torej so stari dobrih pet let. Leto starejših avtomobilov je 74.495, v letu 2005 je bil narejen 71.001 avto. V letu 2004 je bilo narejenih 69.892 avtov, leta 2006 68.782, leta 2003 67.708 avtov. Še v prejšnjem stoletju, torej leta 1999 je bilo narejenih 64.962 avtov, sledijo pa letniki 2000, 2009, 2002, 2010, 2001, 2011 in letnik 1998 – v tem letu izdelanih avtov se vozi po slovenskih cestah še 51.948. Sledita pa letnika 2012 in pa letnik 2013, v katerem je bilo izdelanih 40.497 avtov. Najstarejši v Sloveniji registriran avto je že bil star 100 let, saj je bil narejen leta 1913.
Se pa Slovenci vozimo z vedno starejšimi avtomobili, saj se povprečna staerost avtomobilov povečuje in se je povzpela že precej čez osem let.

Ne zgolj uporabniki, temveč lastniki


Slovenci kljub raznim drugim možnostim prisegamo na lastništvo avtomobilov. Tako imajo fizične osebe v lasti kar 937.928 avtov, 161.486 avtov pa je v lasti pravnih oseb. A ker imajo tudi avti v lasti pravnih oseb lahko fizične uporabnike (na primer pri finančnem najemu), je kar 1.030.419 avtov v uporabi fizičnih oseb, le 68.995 avtov pa je v uporabi pravnih oseb. Med lastniki avtomobilov je 581.250 moških in 356.678 žensk, kar pomeni, da so moški lastniki dobrih treh petin, ženske pa slabih dveh petin avtomobilov.

Najmanj avtomobilov z registrsko oznako Postojne


Največ avtomobilov ima registrsko oznako LJ, saj je takih kar 349.043 avtomobilov, od česar na ljubljansko upravno enoto odpade 190.296 avtov. Druga najpogostejša registrska oznaka je MB s 168.688 avti, a jih na mariborsko upravno enoto odpade 72.133. Na tretjem mestu je registrska oznaka CE s 132.319 avti, a jih na upravno enoto Celje odpade le 34.710. Več kot 100.000 avtov ima oznako KR – natančno 102.570, sledijo pa oznake KP 82.219, GO 69.925, NM 58.402, MS 56.383, SG 34.086, KK 33.763. Najmanj avtomobilov ima registrsko oznako PO – 10.854.

Največ avtov s prostornino motorja med 1351 in 1800 kubikov


Zanimiv je tudi pregled registriranih avtomobilov po prostornini in moči motorja. Motorje s prostornino do 1350 kubikov ima 250.520 avtov. Največ avtov – 488.133 ima prostornino motorja med 1351 in 1800 kubiki. Med 1801 in 2500 kubiki ima prostornino motorja 330.385 avtov, le 30.376 avtov pa ima motor s prostornino večjo kot 2,5 litra.

Največ avtov z močjo motorja med 61 in 80 kW


Največ avtov – 386.128 – ima motor z močjo med 61 in 80 kW, na drugem mestu so motorji z močjo med 81 in 100 kW – teh je 210.832. 180.987 avtov ima moč motorja med 51 in 60 kW, 142.600 avtov pa med 41 in 50 kW. Moč motorja med 101 in 130 kW ima 116.652 avtov, med 31 in 40 kW 44.180 avtov, nad 130 kW pa 32.920 avtov. 5115 avtov ima motor, ki zmore manj kot 30 kW. 6


Bolje kot lani: prodaja osebnih avtov v Sloveniji v letošnjem januarju


V prvem mesecu letošnjega leta je bilo v Sloveniji registriranih 4.655 novih osebnih avtomobilov, kar je 6,11 odstotka več kot v prvem mesecu lanskega leta.

Januarja letos so slovenski kupci pokupili največ volkswagnov in sicer 705, kar pomeni 15,15 odstotka trga. Na drugo mesto se je uvrstil Renault s 583 avti, kar pomeni 12,52 odstotka trga. Na tretjem mestu je Škoda s 426 avti, kar pomeni 9,15 odstotka trga. Sledijo Peugeot s 420 avti – 9,02 odstotka, Citroen s 321 avti – 6,90 odstotka, Opel z 278 avti – 5,97 odstotka, Ford z 223 avti – 4,79 odstotka, Kia s 174 avti – 3,74 odstotka, Dacia s 171 avti – 3,67 odstotka in na desetem mestu Nissan s 163 avti – 3,5 odstotka trga. Drugo deseterico začenja Toyota, sledijo Hyundai, Seat, BMW, Audi, Chevrolet in Mercedes, ki je še zadnji, ki je prodal več kto sto avtov. Sledijo Mazda, Fiat, Honda, Suzuki, Alfa Romeo, Mitsubishi in Volvo, ki je zadnji, ki je prodal dvomestno število avtomobilov – 11.

V letošnjem januarju je bil na vrhu lestvice najbolje prodajanih modelov VW polo z 233 avti. Na drugem mestu j bil VW golf z 224 avti, na tretjem mestu renault captur s 189 avti. Škoda octavia je za capturjem zaostala za en avto – registriranih je bilo 188 škod octavia, renault clio pa za 3 avte – registriranih je bilo 186 cliov. Na šestem mestu je peugeot 208 s 139 avti, na sedmem škoda rapid s 125 avti. Sledijo citroen C4, opel corsa, dacia sandero, renault megane, VW tiguan, renault scenic, nissan qashqai, dacia duster, chevrolet cruze, kia cee’d in peugeot 5008 – zadnja dva s po 61 avti.

France Kmetič




Značke

registracije

Sorodne novice

    Komentarji

    Dodaj komentar:
    Dodaj

    Ostale novice

    Novice
    27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
    27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
    27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
    27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
    27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
    27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
    27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
    27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
    27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
    09.12.2015 (Ne)pravičnost?
    09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
    09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
    09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
    09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
    09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
    05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
    05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
    04.11.2015 Kdo koga ščiti?
    04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
    04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
    04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
    02.10.2015 Epilog
    02.10.2015 Do zadnje kapljice?
    02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
    02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
    02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
    01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
    01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
    26.08.2015 (Pre)obrat
    26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
    26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
    26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
    26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
    26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
    26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
    26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
    26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
    26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
    09.07.2015 Izzivi in zaveza
    09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
    09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
    09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
    04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
    04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
    04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
    04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
    06.05.2015 Strategija
    06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
    06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
    06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
    06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
    06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
    01.04.2015 Izmenjava
    01.04.2015 Umirjanje prometa
    01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
    01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
    01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
    01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
    01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
    01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
    01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
    04.03.2015 (Ne)požrešnost
    04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
    04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
    04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
    30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
    28.01.2015 Zasuk
    28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
    28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
    28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
    28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
    28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
    28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
    28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
    10.12.2014 Slepa ulica
    10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
    10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
    10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
    10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
    10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
    10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
    05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
    05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
    05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
    05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
    05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
    05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
    01.10.2014 Ironija usode
    01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
    01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
    01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
    01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
    28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
    28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
    28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
    28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
    28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
    28.08.2014 Janez Remše
    09.07.2014 Vrednote
    09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
    09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
    09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
    09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
    04.06.2014 Obveza in zaveza
    04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
    04.06.2014 25 let katalizatorja
    04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
    04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
    06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
    06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
    06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
    06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
    06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
    06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
    06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
    06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
    06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
    02.04.2014 Elektrošok
    02.04.2014 Divjad na cesti
    02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
    02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
    02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
    02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
    02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
    02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
    05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
    05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
    05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
    05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
    05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
    05.03.2014 Prestavitev
    03.02.2014 Davki za varnost?
    03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
    03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
    03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
    03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
    03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
    11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
    11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
    11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
    11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
    11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
    08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
    07.11.2013 Komu sveti?
    07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
    07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
    07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
    07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
    07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
    03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
    03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
    03.10.2013 Svetovni prvak!
    03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
    02.10.2013 Avtogol
    30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
    29.08.2013 (Iz)govori
    29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
    29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
    29.08.2013 Električni avtomobili
    06.07.2013 Nevaren dotik
    06.07.2013 Pomemben mejnik
    06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
    06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
    06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
    05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
    05.07.2013 Pomoč iz zraka
    30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
    29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
    29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
    29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
    29.05.2013 Pešci so najšibkejši
    29.05.2013 Žagar med najboljšimi
    29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
    26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
    25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
    25.04.2013 Kratkovidnost
    28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
    28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
    28.03.2013 Od voznika do komentatorja
    28.03.2013 Nevarna jeza
    28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
    28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
    28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
    28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
    28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
    28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
    28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
    28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
    28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
    27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
    27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
    25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
    25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
    25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
    25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
    25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
    25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
    22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
    12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
    12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
    12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
    12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
    12.12.2012 Uvodnik, december 2012
    12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
    07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
    07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
    07.11.2012 Uvodnik, november 2012
    07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
    07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
    06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
    06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
    05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
    05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
    29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
    29.08.2012 Milejše kazni!
    06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
    25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
    05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
    04.04.2012 VW lego avto

    Pomoč na cesti

    1987 ali ++386 1 5305 353
    24 ur na dan, vse dni v letu
    Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
    Za več informacij kliknite tu.

    Informacijski center

    brezplačna št.: 080 28 20
    stac. tel.: +386 1 5305 300