AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

AMZS test 33 letnih pnevmatik

AMZS test 33 letnih pnevmatik

Dodatno preverjeno!


Tudi letos bralci Motorevije ne boste prikrajšani za test letnih pnevmatik. Res je, da slovenski predpisi določajo, da zimske pnevmatike lahko zamenjamo za letne že 15. marca in res je tudi, da smo test letnih pnevmatik prejšnja leta objavljali mesec prej kot tokrat. Že v uvodniku v marčevski številki Motorevije smo pojasnili, zakaj je tokrat prišlo do zamika objave testa: zaradi ponarejanja rezultatov pri glasovanju za nagrade ADAC rumeni angel so se nekateri – predvsem v Nemčiji – spraševali, ali morda niso ponarejeni tudi rezultati testa pnevmatik. Čeprav smo bili vsi partnerji, ki sodelujemo pri izvedbi testa pnevmatik, prepričani, da so rezultati verodostojni, smo poiskali še eno potrditev z dodatnim preverjanjem doseženih rezultatov s pnevmatikami, ki so bile anonimno kupljene v po posebni metodologiji izbranih trgovinah. Porabniška organizacija Stiftung Warentest je preverila meritve kotalnega upora in zaviranja na mokrem za osem pnevmatik – po štiri v vsaki dimenziji. Meritve so dokazale verodostojnost že opravljenih meritev. Opravičujemo se zaradi poznejše objave rezultatov, a upamo, da boste z razumevanjem sprejeli našo odločitev, da je bilo v danih okoliščinah bolje dodatno preveriti rezultate, kot se soočati z očitki.

Avtomobil je lahko še tako zmogljiv, a brez ustreznih pnevmatik bodo njegove lastnosti bistveno slabše, kot so z ustreznimi pnevmatikami. Prav zato je izbira prave pnevmatike še kako pomembna – pa ne samo za zelo zmogljive avtomobile, temveč za vse. Še posebej v kritičnih trenutkih kakovost pnevmatik odloča o tem, ali bo avtomobil ostal na cesti ali bo zletel z nje, bo zavorna pot ustrezno kratka ali bistveno daljša in bo zato prišlo do trka. A odloča tudi, če bo vožnja dovolj tiha ali pa bo hrup izpod pnevmatik preglasil pogovor v potniški kabini ali radio. Kakovost pnevmatik vpliva tudi na porabo goriva, saj nekatere pnevmatike za svoje kotaljenje potrebujejo več energije kot druge.

Še nekaj o tem, kako se pnevmatike za vožnjo spomladi, poleti in jeseni sploh imenujejo. Je to sploh pomembno? Za kakovost pnevmatik ne, a dobro je vedeti, o čem govorimo.

Pri nas poznamo kar tri izraze: letne, poletne in normalne pnevmatike. Slovar slovenskega knjižnega jezika namreč govori o letni in zimski pnevmatiki. Pravilnik o delih in opremi vozil v 16. členu govori o poletnih in zimskih pnevmatikah. Tehnična specifikacija o pnevmatikah za motorna vozila pa pozna tri vrste uporabe pnevmatik: normalno, zimsko in posebno – specialno. V Motoreviji že vseskozi uporabljamo izraz letne pnevmatike v skladu s slovarjem slovenskega knjižnega jezika.

A bolj kot poimenovanje so seveda pomembne lastnosti pnevmatik. Teh ne moremo ugotoviti zgolj s pogledom, temveč je treba pnevmatike preskusiti in ugotoviti njihove lastnosti. Na suhi cesti so še zlasti pomembne vozne lastnosti, varnost v vožnji in zaviranje, na mokri cesti pa ob vodljivosti, bočnem oprijemu in zaviranju tudi splavanje (akvaplaning), tako prečno kot vzdolžno. Med lastnosti pnevmatik štejemo tudi njihovo glasnost in sicer hrup, ki ga pnevmatika oddaja v okolje, in hrup, ki se sliši v potniški kabini, prav tako pa tudi porabo goriva. Med zelo pomembnimi lastnostmi je tudi doba trajanja pnevmatike, torej koliko kilometrov lahko prevozi pnevmatika, preden se izrabi. Vse te lastnosti lahko ugotovimo samo z ustreznimi meritvami pod enakimi pogoji. To sicer zahteva veliko dela in tudi stroškov, a le na ta način je pač mogoče ugotoviti razlike. Najpomembnejše pri pnevmatikah je, da so na visoki kakovostni ravni in da so vse njene lastnosti uravnotežene. Kaj pomaga, če je neka pnevmatika odlična na suhi cesti, ne pa tudi na mokrem? Ali če je odlična na mokrem, a se zelo hitro obrabi, kar pomeni, da je treba hitro kupiti nove pnevmatike? To je tako kot pri avtomobilih: kaj vam pomaga zmogljiv motor, če pa ima avto slabo podvozje?

A uravnoteženosti pnevmatik ni tako enostavno doseči, kot bi morda pričakovali, kajti če konstruktorji izboljšajo eno lastnost, to vpliva na poslabšanje druge lastnosti. Na primer: če izboljšajo lastnosti na mok-rem, to praviloma pripomore k hitrejši obrabi. Prav zato je pomembno, da konstruktorji najdejo uravnoteženost in to seveda na tako visoki ravni, da se pnevmatika lahko primerja s tekmeci na trgu. Z uporabo napredne tehnologije in raznimi dodatki, ki so na voljo, je to lažje doseči. A ob znanju, kako to doseči, so pomembni tudi stroški izdelave pnevmatik, kar seveda tudi vodi k iskanju kompromisov.

No, mi pri svojem ocenjevanju pnevmatik ne iščemo kompromisov, temveč ugotavljamo dejstva.



Dimenzija 175/65 R 14 T


V dimenziji 175/65 R 14 T – pnevmatike so namenjene majhnim avtom kot so citroen C3, fiat 500, ford fiesta, honda jazz, opel corsa, toyota yaris – je med 16 preskušenimi pnevmatikami šest pnevmatik dobilo oceno dobro – zelo priporočljivo. Prav tako je šest pnevmatik dobilo oceno zadovoljivo – priporočljivo, ena pnevmatika je dobila oceno pomanjkljivo – priporočljivo z omejitvami, tri pnevmatike pa so dobile oceno slabo in niso priporočljive.

Oceno dobro – zelo priporočljivo so dobile pnevmatike znamk Continental, Hankook, Pirelli, Bridgestone, Falken in Nokian, saj so se izkazale s svojo uravnoteženostjo na visoki ravni in so brez pomanjkljivosti. Pnevmatike znamk Firestone, Michelin, Barum in Vredestein, Goodyear in Semperit imajo vse nekoliko slabše – v primerjavi z najboljšimi pnevmatikami – lastnosti na mokri cesti, kar je seveda vplivalo na njihovo skupno oceno. Barumova pnevmatika brilllantis 2 se je ob tem še nekoliko slabše izkazala na suhi cesti. Avonova pnevmatika ZT5 je oceno pomanjkljivo dobila zaradi slabših lastnosti na suhi cesti, predvsem pa zaradi večjih slabosti na mokri cesti. Še slabše so se na mokri cesti izkazale pnevmatike znamk Debica, Kormoran in Kleber, ki so zaradi tega dobile najslabšo oceno in njihove uporabe ne priporočamo.

Na suhi cesti se je najbolje izkazala Bridgestonova pnevmatika ecopia EP150. Zelo blizu ji je bila Continentalova pnevmatika contiecocontact 5, ki pa je imela nekoliko daljšo zavorno pot. Ostale pnevmatike so se na suhem dobro izkazale, izjeme so le Barumova, Kleberjeva in Avonova pnevmatika, pri čemer so bile pri prvih dveh ugotovljene lažje slabosti, večje slabosti pa ima Avonova pnevmatika, saj vozniku ne ponuja pravega občutka, še posebej ne pri menjavi smeri in zahteva precej večji obrat volana kot pri drugih pnevmatikah.

Na mokri cesti se je s svojo uravnoteženostjo izkazalo šest pnevmatik. Najbolje se je izkazala Hankookova pnevmatika kinergy eco K425, saj ima zelo pozno splavanje (akvaplaning) in zelo dobro vodljivost. Continentalova in Pirellijeva pnevmatika imata tudi dober oprijem na mokri cesti, toda pri splavanju nista na enaki ravni kot Hankookova pnevmatika. Bridgestonova pnevmatika ecopia EP150 se je izkazala za najboljšo pri vodljivosti na mokri cesti, toda pri zaviranju in splavanju je bila nekoliko slabša v primerjavi s tekmicami. Falknova nova pnevmatika sincera SN832 se je izkazala z zelo poznim splavanjem, Nokianova pnevmatika line pa se je izkazala s svojo uravnoteženostjo.

Hitrostni preskus so vse pnevmatike prestale brez težav.

Razlika v porabi goriva je majhna – med najboljšo in najslabšo je razlika 4 odstotke, kar pomeni približno 2 decilitra goriva na 100 km. Z najmanjšo porabo goriva se je izkazala Michelinova pnevmatika energy saver+.

Michelinova pnevmatika se je izkazala tudi z najmanjšo obrabo. Z majhno obrabo – 5 do 8 odstotkov večjo kot pri Michelinovi pnevmatiki – se lahko pohvalijo tudi Continentalova pnevmatika contiecocontact 5, Kleberjeva dynaxer HP3 in Debicina pnevmatika passio 2, toda le Continentalova pnevmatika se je izkazala z dobrimi lastnostmi na mokri cesti. Gre namreč za znano ciljno nasprotje med lastnostmi na mokrem in obrabo: pnevmatike z majhno obrabo imajo običajno slabše lastnosti na mokri cesti. Največjo obrabo je imela Barumova pnevmatika, toda tudi Hankookova, Bridgestonova, Semperitova, Avonova in Kormoranova pnevmatika ne prevozijo bistveno več kilometrov. Je pa število prevoženih kilometrov pri vseh teh pnevmatikah še dovolj veliko, da ob običajni uporabi zdržijo šest poletij (in seveda tudi spomladi in jeseni).


*za večji prikaz kliknite na tabelo

Dimenzija 195/65 R 15 V


V dimenziji 195/65 R 15 V, ki je namenjena srednjevelikim avtom kot so audi A3 in A4, BMW serija 3, citroen C4, ford focus in C-max, honda civic, kia cee’d, mercedes razred A in B, opel astra, peugeot 307 in 308, renault megane, seat leon, škoda octavia, toyota auris, VW golf, smo preskusili 17 pnevmatik. Sedem jih je dobilo oceno dobro – zelo priporočljivo, osem jih je dobilo oceno zadovoljivo – priporočljivo, ena pnevmatika je dobila oceno pomanjkljivo – priporočljivo z omejitvami, ena pnevmatika pa je dobila oceno slabo in ni priporočljiva.

Z zelo dobro uravnoteženostjo so se izkazale Goodyearova pnevmatika efficient grip performance, Dunlopova sport bluresponse, Hankookova kinergy eco K425, Fuldina ecocontrol HP, Nokianova pnevmatika line, Pirellijeva cinturato P1 verde in pa Vredesteinova pnevmatika sportrac 5. Zaradi lažjih slabosti na mokri cesti so oceno zadovoljivo – priporočljivo dobile pnevmatike semperit speed-life, kumho ecowinG ES01 in michelin energy saver+, pa tudi Yokohamina pnevmatika bluearth, ki pa je tudi med pnevmatikami, ki so oceno zadovoljivo dobile zaradi večje obrabe. Ob Yokohamini pnevmatiki so oceno zadovoljivo zaradi večje obrabe dobili še Bridgestonova pnevmatika turanza T001 in Continentalova pnevmatika contipremiumcontact 5. Oceno zadovoljivo sta dobili še Nexenova pnevmatika N blue HD in pnevmatika high performer sport HS3 zaradi slabših lastnosti na mokri cesti in zaradi večje obrabe, pnevmatika high performer pa tudi zaradi slabših lastnosti na suhi cesti. Pnevmatika apollo alnac 4G je dobila oceno pomanjkljivo zato, ker ni prestala hitrostnega preskusa po merilih našega testa, temveč je prestala le hitrostni preskus po ECE standardu. Prav tako hitrostnega preskusa po merilih našega testa ni prestala pnevmatika federal formoza FD2 – tudi ta ga je prestala le po ECE standardu – oceno slabo pa je dobila zaradi zelo slabih lastnosti na mokri cesti.

Na suhi cesti se je večina pnevmatik dobro izkazala, izjemi sta le pnevmatiki znamk High Performer in Federal, ki zmoreta samo vožnjo naravnost, bistveno slabše pa sta se izkazali pri spreminjanju smeri.

Najbolje sta se na suhi cesti izkazali Bridgestonova in Continentalova pnevmatika, zelo blizu so jima tudi pnevmatike znamk Hankook, Pirelli, Vredestein in Michelin. Nakrajšo zavorno pot na suhi cesti je imela Dunlopova pnevmatika sport blueresponse, ki je za zaustavitev potrebovala 7,5 metra krajšo pot kot Federalova pnevmatika, ki je imela najdaljšo zavorno pot na suhi cesti.

Tri petine preskušenih pnevmatik ni imelo slabosti na mokri cesti, a kar pri treh izmed petih najboljših pnevmatik na mokri cesti izdelovalci niso ustrezno rešili ciljnega nasprotja med lastnostmi na mokri cesti in obrabo, zato so te tri pnevmatike zaradi prevelike obrabe dobile nižjo skupno oceno. Gre za Continentalovo, Bridgestonovo in Appolovo pnevmatiko.

Da je to ciljno nasprotje rešljivo, dokazuje prvih sedem pnevmatik, ki so dobile skupno oceno dobro oziroma zelo priporočljivo.

Najbolje sta se pri reševanju ciljnega nasprotja izkazali Fuldina in Pirellijeva pnevmatika.

Šest pnevmatik: Semperitova, Kumhova, Yokohamina, Michelinova, Nexenova in High Performerjeva imajo na mokri cesti lažje slabosti. Zelo slabo pa se je na mokri cesti izkazala Federalova pnevmatika – tako pri oprijemu kot pri splavanju.

Pri porabi goriva smo ugotovili 5 odstotno razliko med najboljšo – Michelinovo – in najslabšo – Pirellijevo – pnevmatiko, kar pomeni približno razliko 3 decilitre goriva na 100 km.


*za večji prikaz kliknite na tabelo

Izbira


Odločitev o tem, katero pnevmatiko izbrati, je z dodatno preverjenimi rezultati našega testa prav gotovo lažja. Lastnosti pnevmatik so znane, vsak pa se mora sam odločiti, katere lastnosti pnevmatik so zanj najpomembnejše.

Slovenski predpisi o pnevmatikah


Pravilnik o delih in opremi vozil glede pnevmatik predpisuje:
  1. Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila ali v soglasju k registraciji vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike« ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila.
  2. Na vozilih z največjo dovoljeno maso do vključno 3,5 tone, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, vse pnevmatike enake velikosti (če izdelovalec vozila ni predvidel različnih pnevmatik na različnih oseh), vrste (poletne, zimske, terenske) in zgradbe (diagonalne, prepasane diagonalne, radialne), na isti osi pa tudi iste nosilnosti, kategorije hitrosti ter istega proizvajalca in dezena (vzorec tekalne površine).
  3. Pnevmatike morajo biti vgrajene na vozilo v skladu z navodili proizvajalca pnevmatik oziroma vozila.
  4. Globina kanalov v dezenu pnevmatik (merjena na mestu ob kazalniku obrabe) mora biti po obsegu in širini na pnevmatikah vozil na kategorij M1 (osebni avtomobili) in N1 (lahki dostavniki) ter njihovih priklopnih vozilih najmanj 1,6 mm.
  5. Razlika v globini kanalov dezena pnevmatik na isti osi ne sme biti večja od 5 mm.
  6. Pnevmatik za vozila kategorij M1 in N1 se ne sme narezovati.
  7. Obnovljene pnevmatike se smejo uporabljati na vozilih, če imajo oznake za mero, nosilnost in kategorijo hitrosti ter nedvoumne oznake, da je pnevmatika obnovljena v homologiranem obratu za obnovo pnevmatik.
  8. Izjema so rezervne pnevmatike tipa T za začasno uporabo, s katerimi so originalno opremljena rezervna kolesa. Voznik mora upoštevati največjo dovoljeno hitrost uporabljane pnevmatike, njihova uporaba pa je omejena le na čas do zamenjave poškodovane pnevmatike.
  9. Rezervno kolo lahko nadomesti ustrezna naprava ali pripomoček, ki ga je predvidel izdelovalec vozila, ali pnevmatika, ki omogoča vožnjo tudi ob predrtju (praznovozna pnevmatika).

France Kmetič





Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300