AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Predpisi o vleki prikolic

Predpisi o vleki prikolic

Pazite na številke!


Pomlad je čas, ko običajno začnemo delati načrte za poletne počitnice. Tisti, ki na počitnice hodijo s počitniškimi prikolicami ali proti morski obali za avtom vlečejo čoln, morajo dobro poznati tudi zakon in tehnične lastnosti svojega avta in priklopnika. Z uveljavitvijo zakonov o voznikih in pravilih cestnega prometa leta 2011 ter spremembo zakona o pravilih cestnega prometa iz leta 2012 je pri vleki priklopnikov namreč nekaj sprememb in novosti.

Vozniško dovoljenje B, B s kodo 96 ali BE?


Omenjeni zakoni so prinesli nekaj sprememb tako pri kategorijah vozil in potrebnih vozniških dovoljenjih kot tudi pri pravilih cestnega prometa v zvezi z vožnjo vozil s priklopniki. Do poletja 2011 je to področje urejal zakon o varnosti cestnega prometa, od julija 2011 pa je to zakon o voznikih. Ta v svojem 56. členu pravi, da imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo kategorije B smejo voziti motorno vozilo te kategorije tudi, kadar mu je dodano lahko priklopno vozilo največje dovoljene mase do 750 kg ali pa mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik, če največja dovoljena masa skupine vozil (torej motorno vozilo z dodanim priklopnikom) ne presega 3500 kg in taka skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil. Če dovoljena masa skupine vozil presega 3500 kg, a ne presega 4250 kg, mora voznik opraviti še dodatni praktični del vozniškega izpita s tako skupino vozil; po opravljenem praktičnem delu izpita ima voznik v vozniškem dovoljenju s kodo 96 označeno pravico do vožnje take skupine. Pred izpitom mora voznik opraviti praktični del usposabljanja v trajanju najmanj 9 ur.

Pogled v homologacijo


Večino počitniških prikolic in lahkih priklopnikov zaradi razmeroma majhne mase torej lahko vozimo kot imetniki vozniškega dovoljenja kategorije B, a pri tem se velja prepričati, če izpolnjujemo določilo, ki govori, da priklopnik ne sme posegati v pravila o homologaciji vozil. V potrdilu o skladnosti vozila (kar pogovorno imenujemo homologacija) je namreč v rubrikah F.1 in F.3 zapisana največja tehnično določena masa vozila in največja dovoljena masa skupine vozil (torej vozilo s priklopnikom), v rubriki O.1.3 pa še največja tehnično dovoljena masa priklopnega vozila (z eno, centralno osjo). Kljub določilom v zakonu o voznikih, ki imetnikom vozniških dovoljenj kategorije B dovoljuje vožnjo avtomobila s priklopnikom, če skupna masa vozil ne presega 3500 kg, so prave omejitve zapisane v potrdilu o skladnosti vozila.

Tako na primer voznik nove škode rapid spaceback, ki smo jo imeli v času nastajanja tega zapisa v uredništvu Motorevije na preskusu, lahko vozi avto s takšnim priklopnikom, da avto in priklopnik skupaj ne tehtata več kot 2730 kg, kot je zapisano v potrdilu o skladnosti vozila. Ob največji dovoljeni masi vozila 1630 kg to pomeni, da lahko za sabo vleče le priklopnik, ki je lažji od 1100 kg (tudi to je zapisano v potrdilu o skladnosti). Ob tem se zastavlja vprašanje, na kakšen način bodo policisti preverjali dovoljene mase, saj zgolj preverjanje papirjev dopušča možnost, da voznik preveč obteži prikolico (ali avto), pa tega nihče ne bo odkril. Če pa bodo policisti pri kontrolah izvajali tudi tehtanje avta in prikolice, mora biti voznik pazljiv, da ne prekorači dovoljenih obremenitev; v primeru naše škode rapid spaceback to pomeni, da je lahko avto obtežen le s 460 kg (masa vozila je namreč 1170 kg), pri tovoru pa je pomembna masa prazne prikolice. Če je ta na primer 750 kg, lahko voznik nanjo naloži le za 350 kg tovora. Vsem voznikom s prikolicami torej svetujemo, da natančno preberejo tehnične podatke svojih avtomobilov in prikolic ter tudi upoštevajo dovoljene mase. Še zlasti pri selitvi počitniških prikolic ali prikolic z gradbenim materialom ali drugo opremo se namreč kaj hitro zgodi, da želimo prepeljati več tovora, kot je dovoljeno. Pri tem tudi dejstvo, da imamo ustrezno vozniško dovoljenje – na primer kategorijo B z dodano kodo 96 ali celo kategorijo BE – ne pomaga, če smo s priklopnikom oziroma tovorom na njem prekoračili v potrdilu o skladnosti zapisane največje vrednosti.

Pazite na obremenitev


Na še eno nejasnost nas je opozoril bralec, ki je odkril, da je v potrdilu o skladnosti svojega avtomobila zapisana največja dovoljena masa prikopnika 1300 kg, največja dovoljena masa avtomobila 2065 kg, največja dovoljena masa skupine vozil (avta in priklopnika skupaj) pa 3065 kg. Skupna dovoljena masa avta in priklopnika je torej za 300 kg manjša od vsote dovoljenih mas avtomobila in priklopnika. Zakaj natanko pride do takšnih razhajanj, verjetno vedo pri izdelovalcu avtomobila, a voznik mora upoštevati predvsem podatek o skupni dovoljeni masi skupine vozil. Pri načrtovanju prevoza prikolice s tovorom zato velja razmisliti o obteženosti tako avtomobila kot prikolice; v primerih, kot nam ga je opisal naš bralec, to pomeni, da kadar avto ni obremenjen do svoje največje dovoljene mase – ko je v vozilu na primer zgolj voznik –, lahko vleče priklopnik z največjo dovoljeno maso, kot je navedena v homologacijskem dokumentu. Kadar pa je avto obremenjen do svoje največje dovoljene mase, je največja dovoljena masa priklopnika lahko zgolj tolikšna, da največja dovoljena masa skupine vozil ni presežena.

Dovoljene mere


Preden se odpravite na pot s priklopnikom, vam torej svetujemo, da se natančno pozanimate o nekaterih značilnostih priklopnika – ne samo masah, ampak tudi zunanjih merah. Po pravilniku o merah in masah vozil sta lahko vlečno vozilo in priklopnik skupaj dolga do 24 metrov, vendar je treba upoštevati, da je lahko največja dovoljena dolžina priklopnika 12 m. Pri vleki priklopnika, ki je širši od vlečnega vozila, sta predpisani dve dodatni zunanji ogledali, ki sta običajno nameščeni na daljših nosilcih, tako da segata preko širine priklopnika. Širina priklopnika skupaj s tovorom ne sme presegati 2,55 metra. Pred vožnjo na priklopniku preverite tudi brezhibnost delovanja vseh svetlobnih naprav, globino profila pnevmatik (najmanj 1,6 mm), stanje vlečne naprave, varnostne vezi ter zavor, če jih priklopnik ima.

Kdaj na tehnični pregled s prikolico?


Pogostost opravljanja tehničnih pregledov motornih in priklopnih vozil določa 50. člen zakona o motornih vozilih. Za priklopna vozila z maso do 750 kg velja, da mora biti prvi tehnični pregled opravljen, ko je priklopno vozilo staro 4 leta (od nakupa prvega dokončnega kupca, naslednji tehnični pregledi pa so potem vsaka 4 leta. Priklopniki z maso nad 750 kg morajo na prvi tehnični pregled, ko je priklopnik star štiri leta.
Ob tem velja še ponoviti, da registracija lahkega priklopnika do 750 kg ni potrebna (priklopnik je zavarovan prek vlečnega vozila), mora pa biti priklopnik opremljen z enako registrsko tablico kot vlečno vozilo. Priklopnike, težje od 750 kg, je treba registrirati, vsako leto plačati zavarovanje in povračilo za uporabo cest – takšen priklopnik (na primer počitniška prikolica) ima svoje prometno dovoljenje in svoje registrske tablice.

Kako hitro lahko vozimo s priklopnikom?


Če priklopnik vlečemo z avtom, ki ima največjo dovoljeno maso manjšo od 3500 kg, lahko po Sloveniji vozimo z največ 100 km/h po avtocestah in hitrih cestah in z največ 80 km/h po cestah zunaj naselja. V marsikateri drugi državi – tudi na Hrvaškem in v Italiji – je največja hitrost na avtocestah za vozila s prikolicami omejena na 80 km/h.

Blaž Poženel




Značke


Sorodne novice

    Komentarji

    igor
    18.6.2014 16:23:16
    Uprašanje:kupil sem a.p ki je bila pred sedmimi leti registrerana lastnik je umrl žena pa ne najde nekakšnega potrdila o tem registrsko tablico pa še ima.Rad bi naredil tehnični pregled tretjo tablico za svoje vozilo pa že imam.Kaj in kako narediti da bo vse po predpisih? Hvala za odgovor in lep pozdrav Igor
    Matej
    21.1.2015 15:11:53
    Lep zapisano, a iz članka ni razvidno kdaj pravzaprav potrebujemo kategorijo BE.
    Če smo vedno v okviru homologacije (pri tem je potrebno dodati da je tudi kljuka homologirana in ima svoje omejitve tako glede vertikalne sile kakor tudi vlečne sile) in skupaj ne presega 3.500 kg imam možnos prevoza le z B kategorijo. Kdaj torej potrebujemo BE?

    Lp
    Matej
    Miran
    16.5.2015 17:07:30
    Glede napisanega mi je vse popolnoma jasno.
    Sam pa imam opravljeno kategorijo B+E.
    Avto ima NTDM 2490 kg, največjo dovoljeno maso skupine vozil 4400 kg, maso vozila 1935 kg, največjo dovoljeno maso priklopnega vozila 1900 kg in največjo navpično obremenitev kljuke 85 kg.
    Prikolica ima maso 458 kg in NTDM 2000 kg.
    Vprašanje:
    Avto skupaj s potniki in prtljago tehta 2450 kg, prikolica pa skupaj s tovorom tehta 1850 kg.
    Ali lahko peljem tako obremenjeno vozilo in prikolico (skupna masa skupine vozil znaša 4300 kg) kljub temu, da je homologirana teža prikolice (2000 kg) večja, kot pa je največja dovoljena masa priklopnega vozila po homologaciji avta (1900 kg).

    Hvala za odgovor,
    Miran

    bojan
    9.7.2015 18:50:32
    dober dan
    zanima me kje pise to
    koliko lahko avto vlece
    Imam zmerom Probleme na cesti
    v nemciji je takole in mislim da bi to isto moralo veljati v sloveniji
    ce vlecno vozilo lahko vlece npr.po homologaciji 1500 kg
    in priklopnik vaga samo prazen 500 kg ga ta vozilo lahko vlece in ni pomebno koliko je dovoljena skupna masa priklopnika tudi ce prisega npr 1500 kg
    ampak tukaj v sloveniji nobeden to tocno ne ve
    Sem bil ze vec ur na kranjski policiji in na kraju to nobenden ni vedel
    negre se tukaj za kategorijo izpista b+e
    gre se samo ce lahko vlecem prazno prikolico katera je prazna lazja kakor je dovoljena vlecno dovoljenje od avtomobila.

    upam da ima mogoce ze kaksen izkusno s to zadevo in da mi lahko pomaga s kaksen paragrafom
    pozdravljeni
    Robert
    21.9.2015 14:31:59
    Tudi mene zanima isto kot bojana v prejšnjem komentarju. Če kdo pozna razmere pri nas, prosim za komentar-razlago.
    lp
    Aleš
    30.11.2015 22:12:53
    Pozdrav,
    po zadnji spremembi je dovoljena vleka (če imaš ustrezno kategorijo izpita - v spodnjem primeru vsaj kodo 96 ali B+E)) do NTDM skupine vozil vlečnega vozila.
    Torej vozilo, ki ima npr. NTDM skup. vozil 2000 kg, lahko vleče tudi priklopnik z NTDM 2001 kg do 3500 kg, vendar masa priklopnika in masa tovora ne sme presegati 2000 kg!

    lp
    Matej
    10.2.2016 20:20:15
    Zelo preprosto. Velja NDM (največja dovoljena masa) in ne realna teža vozila/priklopnika; NDM 3500 kg + NDM 750 kg je 4250 kg, in ne npr. 1950 kg prazen kombi + 350 kg prazna prikolica.
    Miha
    29.2.2016 12:41:21
    Mene pa zanima kolikšne so kazni, če presežen dovoljeno maso. V katerem zakonu to piše?
    Hvala.
    Dodaj komentar:
    Dodaj

    Ostale novice

    Novice
    27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
    27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
    27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
    27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
    27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
    27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
    27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
    27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
    27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
    09.12.2015 (Ne)pravičnost?
    09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
    09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
    09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
    09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
    09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
    05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
    05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
    04.11.2015 Kdo koga ščiti?
    04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
    04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
    04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
    02.10.2015 Epilog
    02.10.2015 Do zadnje kapljice?
    02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
    02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
    02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
    01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
    01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
    26.08.2015 (Pre)obrat
    26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
    26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
    26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
    26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
    26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
    26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
    26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
    26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
    26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
    09.07.2015 Izzivi in zaveza
    09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
    09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
    09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
    04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
    04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
    04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
    04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
    06.05.2015 Strategija
    06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
    06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
    06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
    06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
    06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
    01.04.2015 Izmenjava
    01.04.2015 Umirjanje prometa
    01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
    01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
    01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
    01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
    01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
    01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
    01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
    04.03.2015 (Ne)požrešnost
    04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
    04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
    04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
    30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
    28.01.2015 Zasuk
    28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
    28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
    28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
    28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
    28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
    28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
    28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
    10.12.2014 Slepa ulica
    10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
    10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
    10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
    10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
    10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
    10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
    05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
    05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
    05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
    05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
    05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
    05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
    01.10.2014 Ironija usode
    01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
    01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
    01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
    01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
    28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
    28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
    28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
    28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
    28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
    28.08.2014 Janez Remše
    09.07.2014 Vrednote
    09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
    09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
    09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
    09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
    04.06.2014 Obveza in zaveza
    04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
    04.06.2014 25 let katalizatorja
    04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
    04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
    06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
    06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
    06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
    06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
    06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
    06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
    06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
    06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
    06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
    02.04.2014 Elektrošok
    02.04.2014 Divjad na cesti
    02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
    02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
    02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
    02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
    02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
    02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
    05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
    05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
    05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
    05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
    05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
    05.03.2014 Prestavitev
    03.02.2014 Davki za varnost?
    03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
    03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
    03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
    03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
    03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
    11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
    11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
    11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
    11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
    11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
    08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
    07.11.2013 Komu sveti?
    07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
    07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
    07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
    07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
    07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
    03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
    03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
    03.10.2013 Svetovni prvak!
    03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
    02.10.2013 Avtogol
    30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
    29.08.2013 (Iz)govori
    29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
    29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
    29.08.2013 Električni avtomobili
    06.07.2013 Nevaren dotik
    06.07.2013 Pomemben mejnik
    06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
    06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
    06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
    05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
    05.07.2013 Pomoč iz zraka
    30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
    29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
    29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
    29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
    29.05.2013 Pešci so najšibkejši
    29.05.2013 Žagar med najboljšimi
    29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
    26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
    25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
    25.04.2013 Kratkovidnost
    28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
    28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
    28.03.2013 Od voznika do komentatorja
    28.03.2013 Nevarna jeza
    28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
    28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
    28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
    28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
    28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
    28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
    28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
    28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
    28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
    27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
    27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
    25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
    25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
    25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
    25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
    25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
    25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
    22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
    12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
    12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
    12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
    12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
    12.12.2012 Uvodnik, december 2012
    12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
    07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
    07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
    07.11.2012 Uvodnik, november 2012
    07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
    07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
    06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
    06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
    05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
    05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
    29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
    29.08.2012 Milejše kazni!
    06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
    25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
    05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
    04.04.2012 VW lego avto

    Pomoč na cesti

    1987 ali ++386 1 5305 353
    24 ur na dan, vse dni v letu
    Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
    Za več informacij kliknite tu.

    Informacijski center

    brezplačna št.: 080 28 20
    stac. tel.: +386 1 5305 300