AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu

Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu

Vsem na vpogled?


V aprilski številki Motorevije leta 2012 smo pisali o prirejanju števila prevoženih kilometrov, ki je na trgu rabljenih avtomobilov tako razširjeno, da ima kupec rabljenega avtomobila več možnosti, da naleti na avto s prirejenim številom kilometrov kot na avto z resnično prevoženimi kilometri. Morda pa bo nekaj več reda in zaupanja na tem področju prinesel nov pravilnik o tehničnih pregledih motornih vozil, ki predpisuje, da se ob vsakem tehničnem pregledu avtomobila zabeleži tudi število prevoženih kilometrov?

Kupci rabljenih avtomobilov so pri prepoznavanju in odkrivanju manipulacij s prevoženimi kilometri prepuščeni sami sebi: bolj tehnično podkovani lahko s temeljitejšim pregledom sami odkrijejo prevaro, previdni kupci s seboj vzamejo strokovnjaka, kateri od kupcev si celo izbori pravico, da avto pred nakupom odpelje na temeljitejši pregled k mehaniku (tak pregled ponuja tudi AMZS, o čemer pišemo v okvirju). Marsikdo pa teh možnosti nima, zato je ob nakupu pač zaveden; lahko ima srečo in kljub večjemu številu prevoženih kilometrov od prikazanih kupi dober avto, lahko pa kupi avto, ki se kmalu izkaže za precej bolj zdelanega, kot obljubljajo kilometri na njegovem števcu.

Število prevoženih kilometrov seveda ni vedno verodostojen pokazatelj ohranjenosti avtomobila, saj na to vpliva še cela vrsta drugih, tudi pomembnejših dejavnikov (na primer način uporabe oziroma vožnje, vzdrževanje in servisiranje, tudi predhodne poškodbe in okvare), a na velikem in dobičkonosnem trgu rabljenih avtomobilov so prevoženi kilometri še vedno eno od meril, ki določajo ceno avtomobila. Prav zato pa so prevoženi kilometri tako zanimivi za manipuliranje; z razmeroma preprostim tehničnim posegom (praviloma s priklopom posebne elektronske naprave na OBD priključek, ki ga ima vsak avto) manipulanti kilometre zmanjšajo in pri prodaji avta zato dosežejo višjo ceno – zaslužek je tu (naplahtani kupci pa tudi).

Kilometri na vpogled?


V omenjenem članku izpred dveh let smo zapisali, da bi utegnila nekaj reda na tem področju vnesti nova evropska direktiva o rednih tehničnih pregledih, ki med drugim določa tudi beleženje števila prevoženih kilometrov ob vsakem tehničnem pregledu avtomobila. Uredbo so naši zakonodajalci vključili v Pravilnik o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil, ki je bil sprejet maja lansko leto, v veljavo pa je stopil konec lanskega leta. Z letošnjim 8. majem je začel veljati tudi tisti del pravilnika, ki predpisuje vpisovanje števila prevoženih kilometrov v zapisnik o tehničnem pregledu, ki ga opravi vsak avto.

Matjaž Drašler, preglednik AMZS tehničnih pregledov v Ljubljani, pravi, da pri AMZS število prevoženih kilometrov za vsak avto na tehničnem pregledu beležijo že nekaj časa na podlagi dogovora med izvajalci tehničnih pregledov, le da ta podatek doslej ni bil javen oziroma na voljo za vpogled.

Kako je to urejeno po novem? Tomaž Svetina z Agencije za varnost v prometu pravi, da je po novem pravilniku o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil vpisovanje števila prevoženih kilometrov po števcu v zapisnik o tehničnem pregledu obvezno. Ta podatek se shranjuje v evidenco registriranih vozil, vpogled vanj pa imajo vse uradne osebe (na primer na upravni enoti), ki imajo sicer po zakonu vpogled v matični register vozil.

A znano število prevoženih kilometrov ne koristi prav veliko, če je dostop do tega podatka otežen, zato bo vpisovanje kilometrov dobilo smisel šele, ko bodo podatki enostavno in širše dostopni. Zato je predvideno, da bo ob vsakem tehničnem pregledu zapisano število prevoženih kilometrov vidno tudi prek spleta; vsak lastnik avtomobila lahko namreč prek spletnega portala e-uprave pogleda v matični register vozil (MRVL), kjer je za njegov avto navedena vrsta podatkov – med njimi tudi datum zadnjega tehničnega pregleda. Za vpogled v register vozil mora uporabnik vpisati številko prometnega dovoljenja in registrsko številko avtomobila, tako da ima načeloma dostop do teh podatkov le lastnik avtomobila, ali pa nekdo, ki mu lastnik zaupa zahtevane podatke avtomobila. A v obeh primerih je potrebno soglasje oziroma sodelovanje trenutnega lastnika avtomobila, ki ima pri sebi tudi prometno dovoljenje; če lastnik noče sporočiti številke prometnega dovoljenja in registrske tablice avtomobila, števila kilometrov ob zadnjem tehničnem pregledu pač ne moremo preveriti. Dostop do vpisanih kilometrov v spletnem matičnem registru vozil bo omogočen takoj, ko bodo nadgradili programsko opremo.

Zabeleženi, a vseeno prirejeni kilometri?


Takšna evidenca prevoženih kilometrov za vsak avto se za kupca rabljenega avtomobila zdi uporaben podatek, a prav zanesljiv in verodostojen vseeno ni. Predpisi o pogostosti opravljanja tehničnih pregledov namreč ne preprečujejo manipuliranja s kilometri; ker mora biti prvi tehnični pregled opravljen, ko je vozilo staro štiri leta, je med začetnim stanjem in stanjem po štirih letih dovolj velika časovna luknja, da ta omogoča prirejanje kilometrov. Uporabnik avtomobila (ali preprodajalec) lahko v času do prvega tehničnega pregleda kilometre previje nazaj in se na prvi tehnični pregled odpravi s prirejenim številom kilometrov. Ti se sicer res zabeležijo, a do naslednjega tehničnega pregleda če dve leti ima uporabnik znova dovolj časa in možnosti, da kilometre spet prevrti nazaj. Paziti mora le, da jih ne prevrti preveč, oziroma da na naslednji tehnični pregled ne zapelje z manjšim številom kilometrov, kot jih je prikazal na zadnjem tehničnem pregledu. Pregledniki na tehničnih pregledih se namreč ne morejo ukvarjati s presojo sumljivo majhnega števila prevoženih kilometrov v obdobju med dvema tehničnima pregledoma, tako da je morebitni kupec rabljenega avtomobila v vsakem primeru odvisen od poštenosti prodajalca. Beleženje števila kilometrov manipuliranja torej ne more odpraviti – v najboljšem primeru ga lahko omeji oziroma prepreči velike razlike, ko na primer prevaranti zbijejo veliko število prevoženih kilometrov naenkrat.

Beleženje prevoženih kilometrih je neuporabno tudi v primerih, ko preprodajalci avto kupijo v tujini in ga prodajo pri nas; marsikateri takšen avto (praviloma srednjega ali višjih razredov) ima ob nakupu na števcu veliko število kilometrov, ki jih preprodajalci pred prodajo zmanjšajo. Kilometri se pri takšnem avtu zabeležijo šele ob prvem tehničnem pregledu pri nas, kaj pa se je z avtom dogajalo pred tem, ostane neznanka.

Zaenkrat previdnost, v prihodnosti pravno varstvo


Res je, da se manipuliranja s prevoženimi kilometri pri nas največkrat lotevajo le preprodajalci, ki želijo s preprodajo zaslužiti, a je teh ob pogledu v avtomobilske oglasnike in spletne strani toliko, da morajo biti kupci previdni ob prav vsakem nakupu rabljenega avtomobila. Ob tehničnih pregledih zabeleženi kilometri so jim pri nakupu lahko v dodatno pomoč, a nanje se ne velja preveč zanašati. Kupci naj bodo ob nakupu zato še vedno previdni in nezaupljivi; ob zabeleženih kilometrih naj preverijo še servisno zgodovino avtomobila, avto pa naj pred nakupom temeljito pregledajo.

Na večjo urejenost na tem področju bo treba počakati še nekaj časa, a nove rešitve so že na obzorju. Tik pred objavo je namreč nova evropska direktiva o rednih tehničnih pregledih motornih vozil in njihovih priklopnikov, ki v enem od členov določa, da bodo ob tehničnem pregledu vpisani kilometri na voljo ustreznim inšpekcijskim službam, te pa jih bodo lahko uporabile pri kaznovanju tistih, ki manipulirajo s prevoženimi kilometri. V novem pravilniku je tudi zapisano, da se za manipulacijo s prevoženimi kilometri določijo kazni. Po uveljavitvi evropske direktive bo to treba prenesti še v nacionalni pravni red; določba o kaznovanju tistih, ki manipulirajo s prevoženimi kilometri, bo vnešena med kazenske sankcije Zakona o motornih vozilih, so nam še sporočili z Agencije za varnost v prometu.

Pred nakupom na AMZS: pregled avtomobila pred nakupom in prodajo


V servisnih delavnicah AMZS strokovnjaki že nekaj časa kupcem rabljenih avtomobilov omogočajo temeljito oceno in strokovno mjenje o stanju avtomobila. Pregled avtomobila pred nakupom ali prodajo obsega pregled vseh avtomobilskih sklopov; karoserije, podvozja, nadvozja, notranjosti, hladilnega, električnega in zavornega sistema, motorja in krmiljenja motorja, volanskega mehanizma, vzmetenja, prenosa moči, koles in pnevmatik. Podroben pregled vozila pred nakupom ali prodajo zajema še pregled dokumentacije vozila, klimatske naprave in testno vožnjo.

Preglede izvajajo usposobljeni mehaniki in tehnični pregledniki, ki so opravili ustrezno usposabljanje, pregled pa svetujemo vsem, ki rabljen avto kupujejo, pa tudi tistim, ki ga prodajajo in bi radi iz rok dali tehnično brezhiben avto. Cena osnovnega pregleda avtomobila pred nakupom je 100,65 evra, cena podrobnejšega pregleda pa 181,99 evra – člani AMZS pa imajo na ti ceni 10 odstotkov popusta.

Blaž Poženel





Sorodne novice

    Komentarji

    Dodaj komentar:
    Dodaj

    Ostale novice

    Novice
    27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
    27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
    27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
    27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
    27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
    27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
    27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
    27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
    27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
    09.12.2015 (Ne)pravičnost?
    09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
    09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
    09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
    09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
    09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
    05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
    05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
    04.11.2015 Kdo koga ščiti?
    04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
    04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
    04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
    02.10.2015 Epilog
    02.10.2015 Do zadnje kapljice?
    02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
    02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
    02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
    01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
    01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
    26.08.2015 (Pre)obrat
    26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
    26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
    26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
    26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
    26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
    26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
    26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
    26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
    26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
    09.07.2015 Izzivi in zaveza
    09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
    09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
    09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
    04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
    04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
    04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
    04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
    06.05.2015 Strategija
    06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
    06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
    06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
    06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
    06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
    01.04.2015 Izmenjava
    01.04.2015 Umirjanje prometa
    01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
    01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
    01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
    01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
    01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
    01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
    01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
    04.03.2015 (Ne)požrešnost
    04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
    04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
    04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
    30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
    28.01.2015 Zasuk
    28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
    28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
    28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
    28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
    28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
    28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
    28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
    10.12.2014 Slepa ulica
    10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
    10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
    10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
    10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
    10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
    10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
    05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
    05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
    05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
    05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
    05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
    05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
    01.10.2014 Ironija usode
    01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
    01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
    01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
    01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
    28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
    28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
    28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
    28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
    28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
    28.08.2014 Janez Remše
    09.07.2014 Vrednote
    09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
    09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
    09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
    09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
    04.06.2014 Obveza in zaveza
    04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
    04.06.2014 25 let katalizatorja
    04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
    04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
    06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
    06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
    06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
    06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
    06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
    06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
    06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
    06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
    06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
    02.04.2014 Elektrošok
    02.04.2014 Divjad na cesti
    02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
    02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
    02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
    02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
    02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
    02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
    05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
    05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
    05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
    05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
    05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
    05.03.2014 Prestavitev
    03.02.2014 Davki za varnost?
    03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
    03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
    03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
    03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
    03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
    11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
    11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
    11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
    11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
    11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
    08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
    07.11.2013 Komu sveti?
    07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
    07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
    07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
    07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
    07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
    03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
    03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
    03.10.2013 Svetovni prvak!
    03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
    02.10.2013 Avtogol
    30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
    30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
    29.08.2013 (Iz)govori
    29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
    29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
    29.08.2013 Električni avtomobili
    06.07.2013 Nevaren dotik
    06.07.2013 Pomemben mejnik
    06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
    06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
    06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
    05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
    05.07.2013 Pomoč iz zraka
    30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
    29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
    29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
    29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
    29.05.2013 Pešci so najšibkejši
    29.05.2013 Žagar med najboljšimi
    29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
    26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
    25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
    25.04.2013 Kratkovidnost
    28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
    28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
    28.03.2013 Od voznika do komentatorja
    28.03.2013 Nevarna jeza
    28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
    28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
    28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
    28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
    28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
    28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
    28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
    28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
    28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
    27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
    27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
    25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
    25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
    25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
    25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
    25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
    25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
    22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
    12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
    12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
    12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
    12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
    12.12.2012 Uvodnik, december 2012
    12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
    07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
    07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
    07.11.2012 Uvodnik, november 2012
    07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
    07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
    06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
    06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
    05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
    05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
    29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
    29.08.2012 Milejše kazni!
    06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
    25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
    05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
    04.04.2012 VW lego avto

    Pomoč na cesti

    1987 ali ++386 1 5305 353
    24 ur na dan, vse dni v letu
    Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
    Za več informacij kliknite tu.

    Informacijski center

    brezplačna št.: 080 28 20
    stac. tel.: +386 1 5305 300