AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Klicni center AMZS in pomoč na cesti

Klicni center AMZS in pomoč na cesti

Najlepša hvala za pomoč!


Za dekleta in fante v klicnem centru AMZS, ki noč in dan ter vse dni v letu odgovarjajo na klice, je zahvala tistih, ki so jim pomagali, največje zadoščenje in motiv za delo. Čeprav je AMZS klicni center skrbno in natančno organizirana organizacija pomoči na cesti, ki vsako leto odgovori na skoraj 50.000 klicev, so na drugi strani telefonske slušalke vendarle ljudje; Aleksandra, Ana, Gorazd, Klavdija, Uroš, Urška in ostali sodelavci klicnega centra AMZS.

Dekleta in fantje v klicnem centru AMZS delajo 24 ur na dan, vse dni v letu, brez prestanka. Pri nudenju pomoči na cesti sta dosegljivost operaterjev in hiter odziv strokovnjakov AMZS pač najpomembnejša; največ klicev na pomoč je običajno prav v času počitnic oziroma ob koncih tedna, ko je na cesti tudi največ ljudi.

Hiter odziv


Tudi zato je delo v klicnem centru AMZS organizirano drugače kot v večini podjetij, pa tudi drugače kot v preostalih službah AMZS; v klicnem centru na klice odgovarja do pet operaterjev – ob zatišnih dnevih in urah manj, ob gneči na cesti in kakšnih drugih izrednih dogodkih pač več. Ko je klicev in s tem dela veliko, štirje operaterji odgovarjajo na klice in so v nenehnem stiku s strankami, dispečer pa skrbi le za posredovanje nalogov službi za pomoč na cesti. Klicni sistem je že vrsto let centraliziran – klici se vselej stekajo v klicni center AMZS, računalniško podprt klicni sistem centra pa omogoča kratke čakalne čase na prostega operaterja. Ti običajno niso daljši od 10 sekund, vse telefonske številke, s katerih kličejo uporabniki, se izpišejo na zaslonih, operaterji pa tiste uporabnike, ki so odložili telefon še pred sprejetjem klica, pokličejo nazaj. Tako je odstotek tistih uporabnikov, ki niso mogli priti v stik s klicnim centrom, zelo majhen.

Dekleta in fantje v klicnem centru si med svojim delom pomagajo s posebnim računalniškim programom, s katerim že med klicem lahko sestavijo delovni nalog. Operater uporabnika povpraša o okvari, med tem pa v računalniški program vnaša oziroma potrjuje možne okvare oziroma podrobnosti, ki jih vsebuje baza podatkov. Ko je opis okvare končan, operater zaključi delovni nalog in ga takoj elektronsko pošlje v vozilo izvajalca, ki je prost in ki je najbližji mestu okvare. Že nekaj let ima namreč AMZS elektronski nadzor nad lastnimi vozili s prikazom položaja, smeri gibanja in hitrosti vozila, tako da operater natančno ve, katero vozilo za pomoč je najbližje kraju, kjer je pokvarjeno vozilo in bo lahko najhitreje zagotovilo pomoč. Tako je odzivni čas službe za pomoč na cesti v resnici najkrajši: po statistiki je približno 95 odstotkov intervencij na kraju okvare v manj kot 30 minutah, pri vleki okvarjenih vozil pa je hitrih intervencij 88 odstotkov. Razlog za tako hiter odziv – ta je krajši kot na primer v Nemčiji ali Avstriji – je tudi veliko število pogodbenih sodelavcev, ki dopolnjujejo floto AMZS vozil za pomoč na cesti in skupaj pokrivajo celotno slovensko cestno omrežje.

Zadovoljstvo strank


Delo v klicnem centru je delo z ljudmi – operaterji so pač prvi in edini stik s tistimi, ki rabijo pomoč. Tudi zato so lahko pogovori sila različni – nekateri zanimivi in pozitivni, marsikdaj pa so prisotni tudi slaba volja in povišani toni. Dekleta in fantje v klicnem centru morajo imeti zato močne živce, miren glas in tudi veliko tehničnega znanja; že med klicem znajo oceniti približno naravo okvare oziroma nezgode.

Pomoč strankam na ozemlju Slovenije je dobro utečena in večinoma poteka brez težav in zamud. Stranke so z delom deklet in fantov praviloma zelo zadovoljne, o čemer pričajo tudi statistike spremljanja zadovoljstva stank. Vodilni v AMZS klicnem centru namreč skozi skrite ankete o zadovoljstvu strank vseskozi spremljajo delo deklet in fantov v klicnem centru. Vseskozi preverjajo posamezne operaterje. Skrite ankete o zadovoljstvu strank so seveda najboljše vodilo pri delu, pa tudi odlične smernice za izboljšanje posameznih elementov pomoči na cestah. Zadnji rezultati skritih anket so dokaz, da dekleta in fantje delajo dobro: z odzivnostjo operaterjev je bilo zelo zadovoljnih skoraj 93 odstotkov strank, z delom in odnosom mehanika, ki je prišel na pomoč, pa je bilo zelo zadovoljnih skoraj 96 odstotkov strank. S skupnimi storitvami AMZS pomoči na cesti je zelo zadovoljnih 90,47 odstotka strank, zadovoljnih 7,82 odstotka strank, nezadovoljnih pa je na primer le 0,37 odstotka strank – s takšnimi rezultati se pri nas ne more pohvaliti nobena druga podobna služba za pomoč strankam.

Hitra pomoč tudi v tujini


Med glavnimi in najbolj očitnimi prednostmi AMZS pomoči na cesti, ki je vključena v AMZS članstvo plus, je skrb za stranke oziroma za člane AMZS, ki se znajdejo v težavah na potovanjih po tujini. Pomoč v tujini sicer obljubljajo tudi drugi sistemi asistenc, a noben od teh ne zna in ne zmore pomagati svojim članom tako hitro, celovito in temeljito kot Avto-moto zveza Slovenije. S članstvom v mednarodni mreži za pomoč na cesti ARC namreč AMZS lahko svojim članom v tujini zagotovi takšno pomoč kot doma in popolno podporo tudi v težjih primerih reševanja in pomoči. Pri tem članu AMZS, ki se znajde v težavah, ni treba iskati telefonskih številk in stika s tujimi klubi, pač pa enostavno pokliče v klicni center AMZS, ki takoj ukrepa naprej. Pri tem velja še enkrat opozoriti, da je treba iz tujine poklicati na telefonsko številko +386 1 5305 353, saj številka 1987 v tujini ne deluje.

Klicni center AMZS je tako središče in vozlišče, ki ob pomoči na cesti za Slovenijo koordinira in organizira tudi reševanje v tujini. Klicni center AMZS je namreč nenehno povezan z ostalimi evropskimi avtoklubi, saj kot član mreže ARC koordinira tudi pomoč za člane tujih avtomobilskih klubov, ki imajo težave na naših cestah. Takšna recipročnost pri pomoči na cesti koristi vsem članom evropskih (in tudi ostalih) avtomobilskih klubov, saj tako niso prepuščeni samim sebi nekje v tuji deželi, ampak kot del velike družine evropskih avtomobilskih klubov dobijo enako pomoč ne glede na mesto okvare. Tako je v klicnem centru AMZS v času počitnic prisoten tudi operater, ki skrbi zgolj za pomoč članom tujih avtomobilskih klubov, ki se znajdejo v stiski na naših cestah.

Hvala za pomoč!


Kako pomembna je takšna pomoč, pričajo pisma pohval in zahval, ki jih občasno dobi klicni center AMZS. Praviloma gre za primere članov AMZS, ki se jim je zgodila okvara ali nezgoda v tuji deželi, in ki so jim dekleta in fantje klicnega centra AMZS pomagali pri organizaciji pomoči.

Tako je na primer naš član, ki je imel težave s svojim avtom na poti v Romuniji, napisal:

“Pozdravljeni, rad bi se vam zahvalil za vaše res profesionalno delo. Imel sem težave z mojim vozilom na dopustu v Romuniji. Poklical sem vas za pomoč in od klica naprej je vse steklo zelo hitro. V slabi uri me je prišel iskat romunski voznik vlečne službe, dostavil moj avto na varovano parkirišče pooblaščenega servisa in naju z ženo odpeljal do železniške postaje. V parih dneh ste mi v Ljubljani dostavili avto do servisa, me vmes o poteku transporta obveščali in bili v vsakem primeru zelo ustrežljivi in prijazni. Tako sem ob veliko smole naletel na razumevanje in polno podporo. Zato se vam kot ustanovi zahvaljujem. Posebej pa hvala vaši uslužbenki Aleksandri, ki je vse navedeno urejala in organizirala.”

Nek drug član AMZS je v Bosni doživel prometno nesrečo in pozneje zapisal: “Spoštovani, iskreno se zahvaljujem za vašo ažurnost in korektno poslovnost. Prav tako hvala vašim sodelavcem (posebej pa g. Vojku), ki so mi nudili vso pomoč in napotke ter vso pot spremljali mojo situacijo ob prometni nezgodi v BiH, pri kateri nisem bil nič kriv. Vsekakor pa bom vaš član vse dokler bom lahko posedoval prometno dovoljenje. Še enkrat hvala in uspešno delo ter osebno srečo še naprej!”

Za organizacijo pomoči članom v tujini seveda ni dovolj le klic v klicni center tujega avtomobilskega kluba v tisti državi, pač pa takšna pomoč zahteva veliko koordiniranja in organizacije. V veliko primerih takšno reševanje člana AMZS traja več dni in ves ta čas so dekleta in fantje v stikih s tujim avtomobilskim klubom – vse dokler ne rešijo posameznega primera in poskrbijo za člane, njegovo družino in tudi avto.

Pri tem so sodelavcem klicnega centra v veliko pomoč osebna poznanstva s sodelavci tujih klicnih centrov, ki jih pridobijo in vzdržujejo na vsakoletnih srečanjih evropskih klicnih centrov. Mimogrede, letos septembra bo takšno evropsko srečanje klicnih centrov v Kranjski Gori. Brez osebnih poznanstev bi bilo marsikdaj težje organizirati pomoč našim članom, o čemer priča tudi dogodek o pomoči članu AMZS v Maroku: član AMZS, ki je bil na poti z motociklom, je namreč poklical v klicni center AMZS, da se je z motorjem zakopal v pesek puščave. Dekleta in fantje iz klicnega centra AMZS so prek osebnega poznanstva v španskem avtomobilskem klubu RACE organizirali pomoč tako, da so maroški sodelavci člana izkopali iz peska in mu pomagali nadaljevati pot – in to v vsega skupaj uri in pol od klica člana v klicni center AMZS!

AMZS zmore več od katerekoli druge asistence


Tako hitre in temeljite pomoči na tako odročnem kraju pač ne zmore nobena druga asistenčna organizacija. A takšen trud in znanje nista naključna; sodelavci klicnega centra se vsako leto udeležijo tudi izobraževanj za delo s strankami – letošnja delavnica je na primer namenjena reševanju konfliktnih situacij.

Tudi sicer za delo v klicnem centru ni primeren vsak; delo zahteva mirnost, odločnost in sposobnost koncentracije, vsak nov sodelavec pa rabi najmanj pol leta šolanja, da zna sam reševati težave strank, ki pokličejo v klicni center AMZS. Ko boste naslednjič poklicali na številko 1987 ali iz tujine na +386 1 5305 353, vedite, da boste vedno naleteli na prijaznega sogovornika, ki bo znal vselej pomagati tudi vam in vaši družini, ne le poskrbeti za vaš avto.

Najprej lokacija: kaj mora narediti član, ki pokliče na pomoč?


Pri klicu na pomoč v klicni center AMZS operater, ki se javi na klic, najprej povpraša po natančni lokaciji okvare ali nezgode, šele nato pa po podatkih o vozilu in vrsti okvare. Zato je dobro, da veste, kje se takrat nahajate – koristni so podatki o kraju, o cesti in smeri vožnje, pa tudi o ulici in hišni številki stavb v bližini. Ne pozabite povedati tudi registrske številke vašega avtomobila.

Če je treba vaš avto odvleči na servis, je koristno poznati naslov vašega servisa.

Operater mora vedeti tudi znamko in model avtomobila v okvari, natančen opis okvare že vnaprej pa lahko pomaga pri odpravljanju okvare na licu mesta.

Pripravljeno imejte tudi ime in številko članske izkaznice.

Če ste dosegljivi na mobilnem telefonu, vas lahko operater pokliče nazaj in povpraša še po kakšnem podatku za hitrejšo pomoč.

Klicni center AMZS ni informacijski center, saj je njegova naloga in poslanstvo, da pomaga članom in drugim strankam v težavah ob nezgodi ali okvari na cesti. Za informacije o avtokampih, avtomobilskih servisih in celo vrsto drugih vprašanj, ki jih klicoči pogosto zastavijo klicnemu centru AMZS, se je treba obrniti na informacijski center AMZS, ki je dosegljiv na brezplačni telefonski številki 080 28 20 ali na telefonski številki 01 530 53 00!

AMZS del evropske družine ARC – evropske mreže za pomoč na cestah


ARC je mednarodna mreža za pomoč na cesti, ki so jo leta 1991 ustanovili evropski avtomobilski klubi – članica te mreže je tudi Avto-moto zveza Slovenije. ARC zagotavlja pomoč na cesti v 43 evropskih državah in ima pod svojim okriljem floto več kot 7000 klubskih vozil za pomoč na cesti, upravlja pa še z dodatnimi 25.000 vozili pogodbenikov. Pod okrilje ARC spadajo tudi klicni centri avtomobilskih klubov in ostalih asistenčnih programov, ki na leto sprejmejo več kot 50 milijonov klicev na pomoč. Vsi klicni centri, tudi klicni center AMZS, so povezani v enoten telekomunikacijski sistem in so s tem povezani tudi med seboj.

ARC tudi nenehno spremlja delovanje klicnih centrov in pomoči na cestah, preverja kakovost in ustreznost visoko postavljenim merilom na področju pomoči na cesti, skrbi pa tudi za šolanje sodelavcev v klicnih centrih.

Brezskrbno na poti: članstvo v AMZS


Člani AMZS potujejo brez skrbi, saj jim članstvo zagotavlja pomoč na cesti, ob tem pa še celo vrstu drugih ugodnosti. Osnovno članstvo zagotavlja brezskrbno vožnjo po Sloveniji in pomoč v primeru okvare ali nesreče. Članstvo PLUS je primerno za voznike, ki na cestah preživijo več časa in potujejo tudi po tujini. Kategorija ima bogatejše ugodnosti v Sloveniji in zagotovlja pomoč tudi v tujini, saj je knjižica Mednarodna pomoč sestavni del članstva PLUS.

Hitreje do pomoči: aplikacija AMZS Pomoč


Člani AMZS, ki imajo mobilne telefone z operacijskim sistemom Android, lahko že nekaj časa uporabljajo aplikacijo AMZS Pomoč, ki omogoča poenostavljen postopek klica za pomoč na cesti – in še marsikaj več. Bistvo aplikacije je poenostavitev postopka za klic v primeru prometne nesreče ali okvare vozila. Ob klicu prek aplikacije operater namreč že ve, kje se klicoči nahaja, kdo je in kakšne težave ima, saj te podatke službi za pomoč posreduje aplikacija sama.

Pomoč na cesti prek aplikacije AMZS Pomoč lahko zahtevajo vsi vozniki z okvaro, ne glede na to, ali so člani AMZS. A članom AMZS aplikacija omogoča še nekaj dodatnih funkcij – na primer vpogled v članske ugodnosti, ki mu jih nudi njegov paket članstva, ob tem pa tudi vpogled v seznam brezplačnih storitev, ki jih je že koristil, in tistih, ki so mu še na voljo v tekočem članskem letu.

Aplikacija ponuja tudi informacije o razmerah na cesti – v obliki poročila, kot ga za javnost pripravlja Prometno-informacijski center za državne ceste.

Uporabnikom so v pomoč tudi lokacije poslovnih enot AMZS, informacije o storitvah, ki jih opravlja posamezna enota in kontaktni podatki. Tako se uporabniki lahko kjerkoli v Sloveniji za pomoč obrnejo na najbližjo poslovno enoto AMZS.

Od zadnje posodobitve (najnovejša različica je verzija 1.1.4) konec letošnjega aprila je aplikacija še bolj prilagojena tudi za gluhe in naglušne uporabnike.
Aplikacijo AMZS Pomoč lahko brezplačno dobite v Googlovi trgovini aplikacij Google Play Store na naslovu: https://play.google.com/store/apps/details?id=si.amzs.phone.

Blaž poženel





Komentarji

Breda Slavinec
22.3.2018 20:34:26
Spoštovani. Vaša članica sem že vrsto let in bi se vam rada zahvalila tudi za današnjo pomoč. Posebej pa gospodu Igorju Sokoviču (ne vem, če sem si prav zapomnila priimek), ki je bil na delovnem mestu danes 22.3. 2018 v enoti Maribor. Pomagal mi je v času med 19.00 pa do 20.10 uro. Zelo sem hvaležna. Vaše storitve so zlata vredne. S spoštovanjem, Breda Slavinec.
Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300