AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Slovenski avtomobilski trg v letu 2014

Slovenski avtomobilski trg v letu 2014

Zamenjava na vrhu!


Na slovenskem trgu je bilo lani prodanih 53.242 osebnih avtomobilov, kar je 4,67 odstotka več kot v letu 2013. Porasla je tudi prodaja lahkih gospodarskih vozil na 7068, kar je 3,33 odstotka več kot leto poprej. Skupaj je bilo lani v Sloveniji registriranih 60.310 osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil, kar je 4,51 odstotka več kot v letu 2013. 

Številke torej kažejo, da je slovenski avtomobilski trg v lanskem letu okreval in da je najhujša kriza, ki se je izkazovala v letu 2012, ko je bilo edinkrat v zadnjih 15. letih prodanih manj kot 50.000 osebnih avtomobilov, mimo. A resnica je vendarle nekoliko drugačna. Številni novi avtomobili, ki so bili lani registrirani v Sloveniji, so nevoženi zapustili Slovenijo in so bili v resnici prodani v drugih državah Evropske unije. Cene avtomobilov so namreč v Sloveniji nižje kot na nekaterih drugih trgih in to daje trgovcem možnost, da z nakupom avtomobilov v Sloveniji dobro zaslužijo. 

K tako imenovanim enodnevnim registracijam, ki potvarjajo sliko resničnih razmer na slovenskem trgu, se bomo še vrnili, prej pa poglejmo nekatere najbolj bistvene premike na slovenskem trgu – upoštevajoč seveda uradne številke o registriranih avtomobilih.



Renault ni več vodilni prodajalec


Najbolj pomemben premik se je nedvomno zgodil povsem na vrhu lestvice najbolje prodajanih avtomobilov po znamkah. Renault, ki je vsa leta od osamosvojitve Slovenije, trdno držal prvo mesto, ni več vodilni. Lani ga je z vodilnega mesta spodrinil Volkswagen, ki je tako dosegel že kar nekaj let načrtovan cilj. K spremembi na vrhu je pripomoglo več dejavnikov: če odmislimo izvoz nedvomno širša paleta novejših modelov, ki jih je Volkswagen lani ponujal slovenskim kupcem: vse od majhnega upa do velikega passata, ob tem pa tudi terenske avtomobile. Renaultova prodajna paleta je bistveno ožja, saj ponuja predvsem manjše avtomobile. Megane je že v letih in se ne more več enakovredno kosati z golfom, laguna je povsem izginila s slovenskega trga, prav tako cestni terenec koleos. Volkswagen je prodal 8395 avtomobilov, kar pomeni 15,77 odstotni tržni delež. Renault je za njim zaostal za 425 avtomobilov, saj je prodal 7970 avtomobilov, kar pomeni 14,97 odstotka trga. Volkswagnov tržni delež se je povečal za 1,57 odstotne točke, Renaultov je padel za 1,22 odstotne točke. Še bolj pomenljive so absolutne številke: Volkswagen je svojo prodajo povečal za 1174 avtov v primerjavi z letom 2013, Renault je našel 297 kupcev manj kot leta 2013. 

Največji zmagovalec lanskega leta na slovenskem avtomobilskem trgu je nedvomno Škoda. S četrtega mesta predlani se je povzpela na tretje mesto. A še bolj kot skok na lestvici je vpadljivo njeno povečanje prodaje na skoraj 5000 avtov – natančno 4953, kar pomeni 9,3 odstotka trga oziroma 2,39 odstotne točke več kot v letu 2013. Škoda je lani prodala 1440 avtov več kot leta 2013 in je bil torej njen prirastek k prodaji celo večji kot pri Volkswagnu. K njenemu uspehu so nedvomno pripomogli kakovostni avtomobili po zmernih cenah in inovativni načini financiranja prodaje. Novo fabio so resda začeli prodajati šele konec leta, toda njen izpad je nadomestil rapid, ki je zapolnil vrzel med fabio in octavio, ki je bila druga lanska uspešnica. K tem modelom lahko dodamo še uspešnega terenca yetija, za poslovno uporabo pa prostornega superba. 

Za mesto se je povzpel tudi Opel, ki je svojo prodajo povečal za 503 avtomobile, povečal pa je tudi svoj tržni delež za 0,65 odstotne točke. Tudi Oplov uspeh je zavidanja vreden, saj je bila dosedanja corsa v zadnjem letu prodaje, pa tudi astra je na izteku svojega življenjskega cikla. 


Peugeot je izgubil dve mesti, saj je prodal 311 avtov manj kot v letu 2013, kar je pomenilo zmanjšanje tržnega deleža za 0,9 odstotne točke. Pri Peugeotu so po trditvah direktorja družbe Peugeot Slovenija Jožka Tomšiča sredi leta ukinili prodajo na tuje in to se je poznalo tudi v številkah. Zelo podobno velja za Citroen, ki je sicer obstal na šestem mestu, a tudi prodal 234 avtov manj kot leto poprej, kar je seveda vplivalo na tržni delež. 

Ob Škodi je drugi veliki zmagovalec lanskega leta na slovenskem trgu Dacia, ki se je s 15. povzpela kar na sedmo mesto, saj je prodala skoraj 3000 avtov. Ford je obstal na osmem mestu, saj je prodal skoraj natanko toliko avtov kot leto poprej, zaradi rasti trga pa se je njegov tržni delež malenkost zmanjšal. Med deseterico se je uvrstil tudi Nissan, ki se je povzpel za dve mesti, je pa prvi, ki je prodal manj kot 2.000 avtov. Deseterico zaokrožuje Fiat – tako kot predlani – ki pa je prodal 164 avtov več kot predlani.

Iz deseterice je izpadel Hyundai, ki je prodal skoraj 300 avtov manj kot leto poprej. A še bistveno večji poraženec je Kia, ki je bila predlani na 7. mestu, lani pa je padla na 12. mesto, saj se je njena prodaja skoraj prepolovila: iz 3224 na 1642 avtov. Za njo se je uvrstil Seat, ki se je s 16. povzpel na 13. mesto in za seboj pustil Toyoto, ki pa je prodala malenkost več avtov kot predlani. Na 16. mestu je BMW, ki je dobil obračun z Audijem – ta je na lestvici takoj za njim – v boju prestižnih znamk. Takoj za obema je še tretja prestižna znamka Mercedes. Mazda na 18. mestu je zadnja, ki je imela lani več kot odstotek slovenskega trga. Za njo je Chevrolet, ki je lani doživel razprodajo in umik s slovenskega trga, dvajseterico pa zaokrožuje Suzuki s 401 prodanim avtom, kar je spodbuden dosežek za znamko, ki se vztrajno vrača na slovenski trg. Sledijo Honda, Mitsubishi, Alfa Romeo, Volvo in Mini. Vse druge znamke so imele lani z 277 prodanimi avti le dobrega pol odstotka trga. 



Resnično in navidezno


Vse te številke veljajo za vse v Sloveniji prodane avtomobile. Koliko jih je bilo prodanih slovenskim kupcem, je težko povsem natančno ugotoviti. Tako je Danilo Ferjančič, direktor družbe Porsche Slovenija, dejal, da je bil lani delež dnevnih registracij 28 odstotkov vseh registriranih avtov, tako da je bilo v Sloveniji prodanih približno 37.000 avtomobilov, medtem ko je bilo leta 2012 v Sloveniji prodanih 38.500 osebnih avtov. Če to drži, potem je bila lani prodaja slovenskim kupcem manjša kot leto poprej. 

Po nekaterih drugih podatkih naj bi bilo dnevnih registracij še več, tako da naj bi bila lanska prodaja na slovenskem trgu zgolj 35.000 avtov.

Nekateri se zatekajo tudi k podatku o prodaji zasebnim kupcem in na tej osnovi ugotavljajo svojo uspešnost. A tudi ta podatek ne pove vsega, kajti precej avtomobilov pokupijo gospodarske družbe, pa tudi razni državni in paradržavni organi. Zgolj za ilustracijo: lani je bilo v Sloveniji zasebnim kupcem prodanih 23.611 avtomobilov, pravnim osebam pa 29.631. Pri prodaji fizičnim osebam je bil najuspešnejši Renault s 3347 avti pred Volkswagnom s 3048 avti in Oplom z 2355 avti. 

O vzrokih za dnevne registracije in prodajo v tujini smo že nekajkrat pisali. Prodajalci avtomobilov si tako popravijo številke o svoji prodaji, kar lahko vpliva na njihove bonuse, ki jim jih distributerji avtomobilov namenijo, če dosežejo vnaprej določen prodajni cilj. Seveda pa prodaja na tuje prinaša tudi nekaj dobička in to pač za nikogar ni zanemarljivo. 

Clio trdno na prvem mestu


Če je Renault izgubil prvo mesto med znamkami, pa je s cliom zadržal vsaj prvo mesto na lestvici najbolje prodajanih modelov avtomobilov. Njegova prodaja se je sicer zmanjšala v primerjavi z letom 2013 za 347 avtov, a pred drugim VW golfom ima še vedno veliko prednost. Na tretjem mestu je VW polo – tako kot predlani, na četrto pa se je povzpela škoda octavia. Prodanih je bilo kar 800 octavij več kot v letu 2013, kar dokazuje, da je avto zasluženo osvojil naslov Slovenski avto leta 2014. Na prvih štirih mestih so torej avtomobili klasične zasnove, na petem pa je prvi križanec: renault captur, ki mu sledi cestni terenec dacia duster. Renault megane je izgubil eno mesto, opel corsa se je tudi v zadnjem letu prejšnjega modela dobro prodajala, na deveto mesto se je uvrstila škoda rapid. Deseterico zaokrožuje peugeot 208. Največji padec je doživela kia cee’d, ki je s tretjega padla na 14. mesto, kar dokazuje, da je bil njen predlanski vzpon navidezen, kajti v letu 2012 je bila na 11. mestu. Iz dvajseterice so lani izpadli škoda fabia, kia sportage, hyundai i30, citroen C4, citroen berlingo, nissan qashqai, vanjo pa so se uvrstili dacia sandero, nissan juke, fiat panda, seat leon in že omenjena škoda rapid ter dacia duster.



Utrdil se je tudi koncern Volkswagen


Slovenski trg osebnih avtomobilov v največjem obsegu obvladuje koncern Volkswagen s svojimi znamkami Volks-wagen, Škoda, Audi, Seat in Porsche. Lani je koncern svoj delež na slovenskem trgu povečal za 30,44 odstotka, saj je prodal 16.211 avtov. Drugo mesto ima koncern Renault – Nissan, ki obvladuje slabo četrtino slovenskega trga – natančno 24,20 odstotka z 12.888 prodanimi avti. Na tretjem mestu je koncern PSA, v katerega sodita Peugeot in Citroen, ki si je odrezal 11,97 odstotni tržni delež s 6371 prodanimi avti. Sledi General Motors z znamkama Opel in Chevrolet z 8-odstotnim deležem, za njim pa je korejski koncern Hyundai – Kia, ki je lani prodal 3169 avtov in je imel 5,95 odstotka trga.

Nemški avti vse bolj priljubljeni


Slovenski kupci prisegajo na nemške avte. Več kot vsak tretji avto, ki je bil lani prodan na slovenskem trgu, je nosil značko nemškega izdelovalca – če mednje štejemo tudi Opel in Ford. To seveda še ne pomeni, da so bili vsi avtomobili nemških izdelovalcev tudi izdelani v Nemčiji, saj tudi nemški izdelovalci avtomobile izdelujejo v različnih državah: Slovaški, Madžarski, Španiji …

Vseh lani prodanih avtov z nemško značko je bilo 18.202 oziroma 34,19 odstotka. Na drugem mestu po priljubljenosti so francoski avtomobili (Renault, Peugeot, Citroen), ki jih je bilo prodanih 14.341, kar pomeni tržni delež 26,93 odstotka. Japonske znamke so lani na slovenskem trgu prodale 4968 avtov, kar je skoraj natanko toliko, kolikor avtov je prodala češka Škoda. Delež korejskih avtov se je znižal na 3169, lahko pa k njim prištejemo še Chevroletove avtomobile, saj so bili tudi vsi narejeni v Južni Koreji v nekdanji Daewoojevi tovarni.

Večja tudi prodaja lahkih gospodarskih vozil


Prodaja lahkih gospodarskih vozil je lani znašala 7068 avtomobilov, kar je 3,33 odstotka več kot predlani. Prvo mesto je zadržal Peugeot kljub temu, da se je v zadnjih mesecih leta odločil, da se odpove dnevnim registracijam in prodaji v tujino. Na drugo mesto se je prebil Volkswagen, tretji je bil Renault. Najbolje prodajan lahki gospodarski avto na slovenskem trgu je bil peugeot boxer z več kot tisoč registriranimi avti, sledita pa renault master in VW caddy.



Električnih avtov le za vzorec


Električni avti še vedno iščejo domovinsko pravico v Sloveniji. Lani je bilo prodanih vsega 33 električnih avtov, največ modelov tesla S – 13 avtov. Sledi 7 nissanov leaf, 5 smartov – vsi ti avti so bili kupljeni za oddajanje v najem. Od ostalih osmih avtov je pet volks-wagnov (up in e-golf), pa po en peugeot, kia in bmw i3.

Kako bo letos?


Kakšen bo letošnji trg, je težko predvideti. Napoved je zelo odvisna od tega, kaj se bo dogajalo z dnevnimi registracijami in prodajo v tujino. Še zlasti bo zanimivo videti, kako bo na dogajanje vplival tečaj švicarskega franka, saj se bo povpraševanje trgovcev iz Švice nedvomno povečalo. Že sedaj so Švicarji polovico avtomobilov uvozili mimo uradnih distributerjev – to pomeni 150.000 avtov – z dvigom vrednosti franka se bo povpraševanje še povečalo. 

Čisti slovenski trg, torej prodaja domačim kupcem, pa naj bi po napovedih večine poznavalcev ostala na enaki ravni kot lani. 

Vir podatkov: MNZ RS, obdelava Ardi d.o.o. za Renault – Nissan Slovenija

France Kmetič






Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300