AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Test: opel corsa 1.3 CDTi ecoflex enjoy in škoda fabia 1.2 TSI 81 kW ambition

Test: opel corsa 1.3 CDTi ecoflex enjoy in škoda fabia 1.2 TSI 81 kW ambition

Razlike in enakosti


Z novo Oplovo corso in novo Škodino fabio imajo kupci majhnih avtomobilov – in teh je pri nas še vedno največ – še več možnosti izbire v že tako zelo tekmovalnem avtomobilskem razredu. Kaj zmoreta prišleka v tem razredu in kako se obneseta v primerjavi drug proti drugemu?

Res je, vse več kupcev novih avtomobilov posega po trendov-skih cestnih terencih ali križancih, a klasične avtomobilske oblike še zdaleč niso za odpis. Še zlasti to velja za razred majhnih avtomobilov, ki je bil lani pri nas še vedno najbolje prodajan razred avtomobilov. In prav v tem razredu bo letos še posebna gneča, saj je kar nekaj ponudnikov temeljito posodobilo svoje majhne avtomobile. Med temi sta tudi Opel z novo corso in Škoda z novo fabio; oba avtomobila sta za ti avtomobilski znamki izjemno pomembna in obeh so se hišni inženirji lotili z veliko truda in (tudi finančnega) vložka. 

Preskusna avtomobila – corsa z 1,3-litrskim štirivaljnim dizlom in fabia z 1,2-litrskim bencinskim turbo motorjem – pri motorjih sicer nista neposredno primerljiva, vse njune ostale lastnosti pa predstavljajo zanimive nakupne dileme. 

Kombilimuzinski obliki


Klasična kombilimuzinska oblika karoserije ne dovoljuje veliko oblikovalske domišljije, a spremembe v primerjavi s predhodnikoma so pri obeh avtih kar očitne. Pri fabii te segajo precej globlje kot pri corsi, saj niso zgolj stilistične; v primerjavi s predhodnico je fabia malce krajša, a tudi precej nižja in predvsem širša. S temi spremembami velikostnih razmerij je fabia dobila novo, precej bolj športno podobo, hkrati pa tudi drugačen značaj kot predhod-nica.

Pri corsi so oblikovne spremembe precej manjše; v nekaterih podrobnostih in oblikovalskih elementih – nekaj teh je povzela tudi po adamu – je sicer sveža, karoserija v celoti pa ni doživela bistvenih sprememb. Je le za 2 cm daljša kot prej, medosna razdalja in ostala velikostna razmerja pa so ostala enaka. 

Fotografije obeh avtov odkrivajo še eno razliko; zelena fabia s črno streho, zunanjima ogledaloma in platišči je precej bolj barvita od monotono sive corse. A tudi corsa je lahko pisana, le ustrezen paket opreme in barvne dodatke morate izbrati (in dokupiti). 

Več prostora v kabini ali v prtljažniku?


Corsa je za slabe tri centimetre daljša od fabie in ima tudi za štiri centimetre večjo medosno razdaljo, a razlike so – vsaj na pogled – neopazne. Več jih vidimo in občutimo v notranjosti, čeprav so te majhne, pa še za te so bolj zaslužni inženirji in oblikovalci kot zgolj karoserijski centimetri. Če razlik po širini – na primer prostor med komolci potnikov spredaj ali zadaj – ne občutimo, je pri dolžinski prostornosti malce drugače; za enako nastavljenima prednjima sedežema v enem in drugem avtu ima corsa za prst ali dva več prostora za kolena potnikov zadaj. V absolutnem merilu je ta sicer še vedno odvisen od mer in uvidevnosti spredaj sedečih – ob povsem nazaj pomaknjenih prednjih sedežih pri obeh avtih za prednja sedeža svoje noge lahko stlačijo le otroci. 

Corsa ima torej več prostora zadaj, fabia pa ponuja več prostora v prtljažniku. Ta je s 330 litri prostornine precej prostornejši od 285-litrskega corsinega prtljažnika; je pravilnejše in bolj oglate oblike, ima tudi malce nižji nakladalni rob. Pri corsi si za doplačilo lahko omislite dvojno oziroma prestavljivo prtljažno dno, pri fabii pa podobno vlogo – brez doplačila – opravlja prestavljiva prtljažna polica. Pri obeh avtih s prevračanjem asimetrično deljivega naslonjala zadnje klopi notranjost spremenimo v tovorni prostor, a pri nobenem ne dobimo ravnega dna. 

Veliko udobja v majhnih avtih


Notranjosti – predvsem armaturni plošči – corse in fabie ne ponujata veliko presenečenj, saj na klasičen način, z merilniki pred voznikom, dobro in pregledno prikazujeta vse potrebne podatke. A razlike vseeno so – na primer pri obliki, pa tudi pri vgrajenih materialih. Obe armaturni plošči sta razgibani in všečni, a corsina deluje kakovostneje – armaturna plošča v fabii je v celoti iz trde plastike, pri corsi pa je njen zgornji del mehkejši. Pri fabii monotonost razbija široka vzdolžna letev iz brušenega aluminija, ki je del paketa opreme ambition, pri corsi pa so barvni dodatki na voljo le za različico color edition – s paketom opreme enjoy ima corsa armaturno ploščo obarvano v dva različna, a temna odtenka. Precejšnja razlika je tudi pri infotainment sistemu; pri corsi s paketom opreme enjoy je treba doplačati celo za klasičen avtoradio z možnostjo prostoročne povezave z mobilnikom, fabia z opremo ambition pa ima že vgrajen infotainment sistem z na dotik občutljivim zaslonom – a za možnost navigacije je vendarle treba še dodatno seči v žep. Oba avtomobila ponujata dober položaj za volanom in izdatno nastavljivost (tudi z vzdolžno in po višini nastav-ljivim volanskim obročem), a razlike v sedenju so vseeno velike. Glavni razlog za to so razlike pri prednjih sedežih; v fabii sta bila vgrajena športna sedeža s seznama doplačil, v corsi pa osnovna sedeža. Fabiina sedeža veliko bolje držita telesi, ponujata boljšo podporo nogam in omogočata udobnejše sedenje, corsina sedeža pa imata tanki naslonjali in sedali, krajši sedežni površini in slabše strukturirano obliko. Pri paketu opreme enjoy si boljših sedežev ne morete omisliti, pri bolje opremljenih corsah color edition in cosmo pa sta na voljo Recarova prednja sedeža ali udobnejša prednja sedeža. 

Drugače je za potnike na zadnji klopi; ob nekaj več prostora corsina zadnja klop ponuja tudi udobnejši položaj sedenja kot fabiina zadnja klop. 

Dizel proti bencinu 


Že v uvodu smo zapisali, da preskusna corsa in fabia pri motorjih nista povsem primerljivi; corso je namreč poganjal 1,3-litrski dizelski štirivaljnik, fabio pa 1,2-litrski bencinski štirivaljnik. Kljub različnima zasnovama pa imata motorja presenetljivo podoben značaj; oba namreč odlikuje velika prožnost. Corsin 1,3-litrski dizelski CRDi poznamo že dolgo, a je v corsi doživel še nekaj izboljšav in posodobitev. Močnejša različica od dveh dobavljivih zmore 70 kW in ima 190 Nm navora, ki je na voljo že od 1500 vrt/min. Kljub le petstopenjskem ročnem menjalniku motor zvezno vleče v širokem območju vrtljajev, omogoča več kot le sprejemljive zmogljivosti, pri tem pa je tih, miren in – varčen. Na našem preskusu smo mu namerili porabo goriva 4,9 l/100 km, z nekaj dodatne pazljivosti in na daljših vožnjah pa se da porabo spraviti še nižje. 

Fabiin 1,2-litrski TSI z 81 kW in 175 Nm navora je seveda živahnejši, močnejši in odzivnejši, pa tudi zmogljivosti so za razred boljše kot pri corsinem dizlu. A športnejše zmogljivosti zahtevajo svoj davek – povprečna poraba med preskusom je bila 6,9 l/100 km, torej kar 2 litra na 100 km višja od corsine. 

Fabia je nedvomno živahnejši in zmogljivejši avto, saj podobne značilnosti kot za motorne zmogljivosti veljajo tudi za vozne lastnosti; fabia je športnejša in bolj neposredna, corsa umirjena in udobnejša. Tudi te lastnosti so v veliki meri odvisne od želja in zmožnosti kupcev. Preskusna fabia je bila namreč opremljena s športnim podvozjem (ta je na voljo tudi za corso), ki otrdi vzmetenje in izostri odzive, a na slabi cesti prinese tudi nekaj neudobja in občasen trd udarec s ceste v notranjost. Corsa je mehkejša in nežnejša, edina ima tudi dodaten gumb za mestno oziroma mehkejšo nastavitev volanskega mehanizma. Oba avtomobila sta natančno vodljiva, oba tudi z varnimi in predvidljivimi reakcijami pri ostrejši vožnji med ovinki. 

Veliko opreme – za doplačilo


Corsin paket opreme enjoy spada na začetek ponudbe – slabše je opremljena le še corsa selection, bolje pa tako corsa color edition in corsa cosmo. Fabia s paketom opreme ambition spada v sredino ponudbe – slabše opremljena je fabia active, bolje pa fabia style. Kaj natančno ponujata opremi obeh avtomobilov, predvsem pa kaj vse si lahko omislite za doplačilo, si velja temeljito ogledati; po vzoru na avtomobile višjih razredov sta seznama dodatne opreme, paketov in ostalih možnosti pri obeh avtih zelo obsežna – pri corsi je na primer seznam dodatne opreme dolg štiri strani razmeroma drobnega tiska. 

Velja pa opozoriti na nekaj razlik, podrobnosti in značilnosti. Prva podrobnost, ki pade v oči, je klimatska naprava – pri fabii je ta serijska v vseh paketih opreme, pri corsi pa le pri najbogatejšem paketu cosmo; pri vseh ostalih je treba za klimatsko napravo doplačati 900 evrov, če želite samodejno, pa še malce več. A Opel ob nakupu corse kot del akcijske ponudbe zagotavlja brezplačno dodatno opremo v vrednosti 1300 evrov, med katero lahko uvrstite tudi klimatsko napravo. Fabia ima z opremo ambition že vgrajen sistem za preprečevanje naleta, ki ga corsa ne premore – ima pa corsa serijsko vgrajen tempomat, medtem ko fabia premore le omejevalnik hitrosti. Takšnih razlik je še kar nekaj, a v grobem lahko rečemo: fabia ambition je bolje opremljena kot corsa enjoy, imajo pa kupci pri corsi več možnosti izbire opreme za doplačilo, med njimi tudi več pripomočkov za varnejšo vožnjo. 

Za vsakogar nekaj 


Fabia za mladostne in drzne, corsa za umirjene in vajene udobja? Tako je videti ob naši primerjavi, a že drugače opremljena – in obarvana – avtomobila bi utegnila ta zaključek postaviti na glavo. Kljub temu se ne moremo znebiti dejstva, da je fabia ob temeljito posodobljeni corsi vendarle bolj sveža in bolj nova. Od obeh preskušenih avtomobilov ponuja tudi več stika s cesto in več vozniških užitkov – če vam te lastnosti seveda kaj pomenijo. Za oba avtomobila pa jasno velja; z razpoložljivo opremo, videzom in raznolikostjo presegata standarde, ki smo jih bili doslej vajeni v tem avtomobilskem razredu. A takšen zavesljaj navzgor ne more biti poceni; corsa s takšnim motorjem in opremo stane skoraj 14.500 evrov, fabia je le dobrih 500 evrov cenejša. Če prištejemo še dodatno opremo, pridemo na vsoti, za kateri lahko hitro najdemo tudi za razred večje avtomobile. Oba avtomobila torej ponujata veliko, a veliko tudi staneta. 

Opel corsa 1.3 CDTi ecoflex enjoy


Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, prostornina: 1248 cm3, največja moč: 70 kW (95 KM) pri 3750 vrt./min, največji navor: 190 Nm pri 1500 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 5-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 402,1 cm, širina: 174,6 cm, višina: 148,1 cm, medosna razdalja: 251 cm, masa praznega vozila: 1237 kg, dovoljena skupna masa: 1695 kg, prtljažnik: 285 – 1120 l, posoda za gorivo: 45 l. 
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 182 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 11,9 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 3,3/4,6/3,8 l/100 km, izpust CO2: 87 g/km, poraba na testu: 4,8 l/100 km.
Cena: Opel SEE: 14.490 EUR

Škoda fabia 1.2 TSI 81 kW ambition


Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1197 cm3, največja moč: 81 kW (110 KM) pri 4600 vrt./min, največji navor: 175 Nm pri 1400 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 399,2 cm, širina: 173,2 cm, višina: 146,7 cm, medosna razdalja: 247 cm, masa praznega vozila: 1129 kg, dovoljena skupna masa: 1584 kg, prtljažnik: 330 – 1150 l, posoda za gorivo: 45 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 196 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,4 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kom.: 4,0/6,1/4,8 l/100 km, izpust CO2: 110 g/km, poraba na testu: 6,9 l/100 km.
Cena: Porsche Slovenija: 13.890 EUR


Blaž Poženel




Značke

Opel, Škoda

Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300