AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS

Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS

Izziv in priložnost!


Sredi decembra lani je v delniški družbi AMZS, ki skrbi za izvajanje večine poslovnih dejavnosti AMZS, prišlo do sprememb pri vodenju družbe. Dosedanji direktor družbe je sporazumno zapustil družbo, nadzorni svet pa je vodenje zaupal Luciji Sajevec. Z njo smo se pogovarjali o njenih pogledih na vodenje, organizacijo in delo AMZS d. d.


Večina vas bolje pozna pod dekliškim priimkom Živec, torej s priimkom, ki je že zelo dolgo znan ljubiteljem kartinga, saj sta se z njim udejstvovala tako vaš dedek kot tudi oče. Tudi vi ste si svojo prepoznavnost ustvarila v kartingu, saj ste uspešno nadaljevala družinsko tradicijo. Predvidevam, da je povezanost s kartingom pomenila tudi vaš prvi stik z AMZS?

Ja, res je. Leta 1989 sem prvič zaprosila za vozniško licenco v kartingu. Od takrat sem povezana z AMZS: najprej prek športne poti. A tudi moje življenje je bilo vseskozi povezano z avtomobili, saj smo doma imeli mehanično delavnico. Včasih se pošalim, da sem v mladosti namesto mleka dobivala bencin. Če zrasteš nad delavnico oziroma z delavnico, ob tem pa se ukvarjaš še s praviloma moškim športom, ne moreš drugače, kot da dihaš z AMZS. To so bili še časi, ko ni bilo delitve na avto in moto šport ter je bila AMZS nekakšen sinonim za ta šport. Pozneje sem se z AMZS srečevala pri vzpostavljanju trenerskih licenc, s katerimi smo vzpostavili izobraževanje trenerjev v kartingu in moto športu, leta 2010 pa sem dobila priložnost, da prevzamem vodenje AMZS centra varne vožnje na Vranskem.

Kaj pa vaša poslovna pot. Njo manj poznamo kot športno pot. Nam jo lahko predstavite?

Obiskovala sem športno gimnazijo, po maturi pa sem odšla študirat na ekonomsko fakulteto, ker me je zanimalo področje prodaje, trženja, pa tudi menedžmenta. Bila sem zelo zvedava mladostnica in sem se ukvarjala s številnimi dejavnostmi, sodelovala sem pri raznih projektih. Zanimala me je povezanost hobija s poklicno usmeritvijo, torej prijetnega s koristnim. Ko sem diplomirala, sem se zaposlila v podjetju Lidl in odšla na izobraževanje in delo v Avstrijo. Tam sem ostala skoraj dve leti: začela sem kot vodja prodajnega področja, a v Lidlu moraš začeti delo opravljati povsem pri osnovnih stvareh: čiščenju, delu na blagajni in drugih opravilih, kar zahteva dobre delovne navade. V Lidlu sem začela z ničle, končala pa kot prokurist. Ko se je Lidl odločil za vstop na slovenski trg, sem dobila priložnost, da sem pomemben del tega projekta. Res je bil sistem poslovanja že uveljavljen, toda Slovenija ima nekatere posebnosti in moja naloga je bila, da te posebnosti vgradim v poslovanje Lidla v Sloveniji. Bili smo mlada ekipa in delati v njej mi je bilo v zadovoljstvo.

Je bil kakšen poseben razlog, da ste šla po študiju na delo v Avstrijo?

Ne, to je bilo naključje. Imela sem nekaj ponudb, delo v tujini me je zanimalo in sem se odločila za ta izziv.

Leta 2010 ste prevzela vodenje AMZS centra varne vožnje na Vranskem. 

Iz Lidla sem odšla na porod-niški dopust, v času dopusta pa sem dobila ponudbo, da se pridružim ekipi na Vranskem. Z veseljem sem sprejela ta izziv.

Pozneje ste ob tej nalogi prevzeli tudi vodenje marketinga AMZS. Je bilo na Vranskem premalo dela?

Ne, sploh ne, vendar pa sem hitro spoznala, da ima AMZS na področju marketinga še veliko priložnosti, zato sem prevzela še vodenje marketinga. Tako sem vzporedno opravljala obe nalogi. Pri tem sta mi bili v veliko pomoč dve zelo dobri ekipi, saj če ne bi bilo tako, takšno sedenje na dveh stolih ne bi bilo mogoče.

Preskok v vodenje celotne delniške družbe AMZS je verjetno poseben izziv?

Življenje je polno izzivov. Če se ustrašiš in jih ne sprejmeš, lahko marsikaj zgrešiš. Nisem človek, ki bi ga zanimali položaji ali nazivi. Gledam na AMZS kot na veliko priložnost in se strinjam s trditvijo, da je delo v AMZS poslanstvo. V AMZS imamo zelo dobre ljudi. Vsekakor je preskok velik tako glede števila zaposlenih kot glede odgovornosti in organiziranosti. Če si človek, ki rad ustvarja in želi dodati dodano vrednost, potem je tak izziv treba sprejeti in zato se tega izziva veselim.

AMZS je družba, v kateri prevladujejo moški, še zlasti v njeni osnovni dejavnosti. Kako bodo pri vodenju sprejeli žensko roko?

Ko sem bila mlajša, sem rekla, da se pod čelado ne vidi, ali v kartu sedi moški ali ženska, važno je zgolj, kdaj zapelješ skozi cilj. Mislim, da se ne ločuješ po spolu, temveč si ime ustvarjaš z delom. Ne želim si spoštovanja zaradi pozicije, ki jo imam, temveč zaradi dela, ki ga opravljam. Upam, da me sprejmejo tudi tisti, ki morda zdaj niso najbolj navdušeni. A lahko rečem, da imam same pozitivne odzive. Ne čutim, da bi imel kdo od sodelavcev ali ljudi, s katerimi se srečujem, težave s tem, da sem ženska.

Izkušenost je relativen pojem. Če si v športu star 34 let, si običajno že zelo izkušen, v poslovnem svetu pri teh letih večina še nima velikih izkušenj. Kako vi gledate na to?

Če bi se upoštevalo zgolj izkušnje, ne bi bila prava kandidatka za vodenje AMZS d. d., vendar pa sem prepričana, da lahko dam podjetju moderen in dinamičen pridih. Dobro poznam sistemsko delo, saj sem to imela priložnost izkusiti v tujini. Mislim, da je življenjepis pomemben, a še bolj so pomembne osebnostne značilnosti in sposobnosti. Glede na moje izkušnje je nadzorni svet sprejel drzno odločitev, a trudila se bom, da upravičim njegovo zaupanje.

Ste veliko premišljala, ko so vam ponudili to službo?

Seveda sem – vsaj iz dveh razlogov: ker imam dva majhna otroka in ker prihajam iz družbe ter poznam delovanje družbe. Vem, kje smo se v preteklosti že srečevali s problemi, a tudi vem, kje in kakšne so možnosti za izboljšave. Vsekakor to ni bila odločitev, ki bi jo človek lahko sprejel čez noč.

Notranje poznavanje je lahko prednost, lahko obremenitev, mar ne?

Če ne bi prihajala iz družbe in nekaterih stvari ne bi poznala, se verjetno res ne bi odločila za prevzem vodenja družbe. Velika prednost je nedvomno v tem, da poznaš tako ljudi kot tudi težave, ki so v družbi. Zato mi je bilo prvi delovni dan lažje, ker sem fazo spoznavanja družbe, ki bi bila nujna, če bi prišla od zunaj, lahko preskočila. Je pa res, da sem se doslej pri svojem delu srečevala z enim delom poslovanja AMZS d. d., z drugim delom pa sem se srečevala posredno. Ta drugi del sedaj še spoznavam. Poznam organiziranost, poznam ljudi, toda segmenti, s katerimi se ukvarjamo, so precej različni, problemi so različni, zato moram te stvari še dobro spoznati. Prav zato sedaj obiskujem poslovne enote, kjer se pogovarjam z ljudmi, da spoznam, kako poteka delovanje v teh enotah. 

Kakšne so vaše usmeritve pri vodenju AMZS?

Želim si postavljen centralni sistem in decentralizirano izvedbo. Za učinkovito delo sta pomembna dva pola: zadovoljni zaposleni in močna trženjska vloga oziroma prodaja, kar pomeni, da je v ospredju član. Poslovanje AMZS želimo v prihodnje še bolj osredotočiti na člane. Seveda bomo poskrbeli tudi za druge stranke, ki iz takšnih ali drugačnih vzrokov ne želijo biti člani AMZS. Druga podjetja ustvarjajo neke lojalnostne klube, mi pa smo resnično klub oziroma društvo. Prav zato želim, da vse gradimo za člane, ker se mi zdi, da AMZS ni nek tipičen ponudnik storitev, temveč se na AMZS obrneš, ko rabiš pomoč. AMZS ni trgovina, v katero greš kupit izdelek, temveč pri nas lahko dobiš celovito storitev. 

Kakšna naj bi bilo vloga poslovnih enot, ki jih ima AMZS po Sloveniji, saj je sedaj njihova ponudba dokaj raznolika?

Poslovne enote imamo v zelo različnih lokalnih okoljih. V preteklosti nam je manjkala sistemska zasnova, je pa res, da se je v vsakem okolju treba prilagoditi razmeram. Pri tem mislim tudi na sodelovanje z avto-moto društvi, saj ponekod poslovne enote zelo dobro sodelujejo z društvi, spet drugje je tega sodelovanja manj. Prav zato moramo najprej narediti pregled, kakšno je stanje, pa tudi, kje bi poslovne enote potrebovali, ker imamo tam člane, pa nimamo poslovnih enot – in obratno. Na tej osnovi je potem treba prilagoditi mrežo poslovnih enot. 

Kakšne bodo usmeritve na področju pomoči na cesti in vleke, še zlasti zato, ker vsi niso zadovoljni z zdajšnjo ureditvijo? 

V preteklosti smo šli iz različnih razlogov stran od osnovnih korenin. Moja želja se je vrniti nazaj h koreninam, k poslanstvu AMZS. Srce mora biti klicni center, pa seveda tudi pomoč na cesti. Že delamo na tem, da ta segment ojačamo in ga uredimo po vzoru tujih avtomobilskih klubov. Spoznala sem kar nekaj klicnih centrov tujih avtomobilskih klubov in želela bi si podobno organiziranost tudi pri nas – tako na področju pomoči kot tudi pri trženjski vlogi, še zlasti za člane.

Če prav razumem, naj bi torej imeli do članov AMZS drugačen pristop kot do nečlanov?

V ospredju so člani AMZS in njim so najprej namenjene naše storitve. Seveda so namenjene tudi nečlanom, a ne pod enakimi pogoji kot članom. Tudi pri tem se lahko zgledujemo po tujih avtomobilskih klubih. 

Ali lahko pričakujemo tudi spremembe v organizaciji AMZS d. d.?

Vsekakor je treba spodbuditi novo organiziranost družbe. Vpeljujemo spet sistemske nastavke za spremenjeno organiziranost, saj je to predpogoj za spremembe pri delu družbe. 

Je predvidena tudi širitev ponudbe AMZS?

Najprej moramo že obstoječo ponudbo dodelati in dopolniti tako, da bo celovita in učinkovita. Vsekakor želimo zagotoviti našim članom celostno podporo pri zagotavljanju njihove mobilnosti. To pomeni, da pri tem ne rabijo več partnerjev, temveč le AMZS, ki bo poskrbel za vse na istem mestu. Imamo velik potencial ne samo pri tehničnih pregledih in zavarovanju, temveč tudi pri servisih, ker že imamo veliko zadovoljnih strank, a še nimamo zapolnjenih vseh zmogljivosti. Ponujamo kakovostne storitve po ugodnih cenah. Veliko možnosti imamo tudi na drugih področjih zagotavljanja mobilnosti, ne zgolj z avtomobilom. Tu se lahko opremo na izkušnje tujih avtomobilskih klubov in mednarodne avtomobilske zveze FIA, ki imajo na tem področju veliko več izkušenj, zato nam ni treba odkrivati tople vode, temveč lahko udejanimo učinkovite rešitve. Moramo poskrbeti tudi za vse ciljne skupine.

Česa se najbolj veselite v novi vlogi?

Veselim se dela z ljudmi, veselim se novih izzivov. Vidim cilj, vidim pot do tja in prepričana sem, da nam bo uspelo. 

France Kmetič




Značke

AMZS

Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300