AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Kako ravnati ob okvari avta ali nezgodi v tujini?

Kako ravnati ob okvari avta ali nezgodi v tujini?

Pokličite pravega prijatelja!


Pokvarjen avto na poti v tujini? Ali še huje – nezgoda na potovanju do počitniškega cilja? Dva pripetljaja, ki se ju bojimo vsi vozniki! Čeprav si nihče od nas ne želi doživeti kaj takšnega, pa se vseeno velja pripraviti na najhujše, saj je potem reševanje nastalega položaja lahko precej lažje in hitrejše. Kako moramo torej ravnati, če se nam na potovanju v tujini zgodi nezgoda ali okvara? Počitniški nasveti.

Pri AMZS prek plakatov, oglasov in reklam opominjamo, da je AMZS pravi prijatelj, na katerega se lahko vedno zanesete. Besedilo je sicer domišljen in učinkovit reklamni slogan, ki pa v primeru iz uvoda stoodstotno drži; AMZS vsem tistim, ki se jim na potovanju v tujini zgodi kaj hudega, ni samo pravi, pač pa največkrat tudi edini prijatelj.

Pomoč v tujini sicer obljubljajo tudi drugi sistemi asistenc, a noben od teh ne zna in ne zmore pomagati svojim članom tako hitro, celovito in temeljito kot Avto-moto zveza Slovenije. S članstvom v mednarodni mreži za pomoč na cesti ARC namreč AMZS lahko svojim članom v tujini zagotovi takšno pomoč kot doma in popolno podporo tudi v težjih primerih reševanja in pomoči. Pri tem članu AMZS, ki se znajde v težavah, ni treba iskati telefonskih številk in stika s tujimi klubi, pač pa enostavno pokliče v klicni center AMZS, ki takoj ukrepa naprej. Pri tem velja še enkrat opozoriti, da je treba iz tujine poklicati na telefonsko številko +386 1 5305 353 – številka 1987 v tujini namreč ne deluje.

Klicni center AMZS je tako središče in vozlišče, ki ob pomoči na cesti za Slovenijo koordinira in organizira tudi reševanje v tujini. Klicni center AMZS je namreč nenehno povezan z ostalimi evropskimi avtoklubi, saj kot član mreže ARC koordinira tudi pomoč za člane tujih avtomobilskih klubov, ki imajo težave na naših cestah. Takšna recipročnost pri pomoči na cesti koristi vsem članom evropskih (in tudi ostalih) avtomobilskih klubov, saj tako niso prepuščeni samim sebi nekje v tuji deželi, ampak kot del velike družine evropskih avtomobilskih klubov dobijo enako pomoč ne glede na mesto okvare.

Če pogledamo le naše sosednje države, je AMZS v sodelovanju s partnerskimi klubi v lanskem letu največkrat pomagal svojim članom v težavah na Hrvaškem – takšnih intervencij je bilo 195. 90 intervencij je bilo v Avstriji, 46 v Italiji in 13 na Madžarskem.

Knjižica Mednarodna pomoč

Knjižica Mednarodna pomoč je storitev AMZS, ki zagotavlja pomoč in zaščito članom AMZS na potovanju v tujini. Knjižica Mednarodna pomoč je sestavni del članstva Plus in članstva Premium, člani vseh ostalih kategorij članstva AMZS pa jo lahko ob predložitvi članske izkaznice in osebnega dokumenta kupijo za 39,65 evra.
 
Knjižica oziroma storitev Mednarodna pomoč zagotavlja brezplačno pomoč na cesti, ki jo nudijo partnerski klubi v Evropi, prevoz v prometni nesreči poškodovanega vozila iz tujine do vrednosti 1500 EUR, prevoz pokvarjenega vozila iz tujine do vrednosti 1500 EUR, nadomestnega voznika za prevoz člana in vozila iz tujine do vrednosti 500 EUR, stroške prevoza oseb v tujini ali za vrnitev iz tujine do 300 EUR, stroške za nepredvideno nočitev v tujini do 200 EUR, vleko vozila v tujini do 250 EUR in kredit v sili v vrednosti 1000 EUR za nepredvidene izdatke, kot so na primer stroški zdravljenja, popravilo vozila, nakup rezervnih delov, stroški pravne pomoči, stroški tehnične cenitve vozila …

V primeru okvare ali prometne nezgode v tujini so člani AMZS s knjižico Mednarodna pomoč upravičeni tudi do povračila nepredvidenih stroškov prevoza ali nočitve. Povračilo člani zahtevajo s prošnjo za povračilo stroškov in priloženimi originalnimi potrdili o plačilu.

Kaj mora narediti član, ki pokliče na pomoč?

Ob okvari na avtocesti ali hitri cesti je treba najprej poskrbeti za varnost. Ko se z avtom ustavimo ob robu ceste (na skrajnem desnem robu odstavnega pasu oziroma ceste), vključimo vse štiri smernike, si nadanemo odsevni jopič in postavimo varnostni trikotnik – postaviti ga moramo najmanj 100 do 150 metrov za avtom, v ovinku, ki zakriva mesto okvare, pa 100 metrov pred ovinkom. Daljša kot je razdalja, prej bodo lahko ostali vozniki odreagirali in se pripravili na nevarnost. Zelo pomembno je, da se pri postavljanju trikotnika ne gibljemo po odstavnem pasu, ampak da hodimo le za varnostno ograjo, kjer je to možno.

Po postavitvi varnostnega trikotnika se moramo umakniti s ceste. Če je le možno se umaknemo za ograjo ob robu ceste oziroma ob odstavnem pasu. Če je avto iz kakršnegakoli razloga zaustavljen na prehitevalnem pasu, se postavite za srednjo varnostno ograjo, vedno pa za vozilo gledano v smeri vožnje. Ne prečkajte vozišča, če zares ni treba. Na viaduktih zapustite objekt v čim krajšem možnem času in se ne zadržujte ob robu vozišča.

Odsvetujemo vam, da se odpravljanja okvare lotite sami, saj s tem povečujete možnost nesreče.

Šele z označenim avtom in umaknjeni na varno pokličete na pomoč AMZS. V Sloveniji to storite s klicem na telefonsko številko 1987, v tujini pa morate poklicati številko +386 1 5305 353. Če se nahajate v bližini SOS stebrička, uporabite za klic na pomoč kar tega, saj bodo tako operaterji imeli vašo točno lokacijo, kar še posebej velja v primeru okvare v tujini. Tudi v tujini lahko kličete z mobilnega telefona, vendar se prej prepričajte, da znate dovolj natančno opisati svojo lokacijo, da vas bodo lahko našli.

Pri klicu na pomoč v klicni center AMZS operater, ki se javi na klic, najprej povpraša po natančni lokaciji okvare ali nezgode, šele nato pa po podatkih o vozilu in vrsti okvare. Zato je dobro, da veste, kje se takrat nahajate – koristni so podatki o kraju, o cesti in smeri vožnje, pa tudi o ulici in hišni številki stavb v bližini. Ne pozabite povedati tudi registrske številke vašega avtomobila.

Operater mora vedeti tudi znamko in model avtomobila v okvari, natančen opis okvare že vnaprej pa lahko pomaga pri odpravljanju okvare na licu mesta.

Če ste dosegljivi na mobilnem telefonu, vas lahko operater pokliče nazaj in povpraša še po kakšnem podatku za hitrejšo pomoč.

Dobro je vedeti

Najpomembnejše potovalne informacije sosednjih držav

Slovenski vozniki najpogosteje potujemo v sosednje države – Hrvaško, Avstrijo, Utalijo in na Madžarsko. Pripravili smo nekaj pomembnih potovalnih in prometnih informacij, ki nam lahko prav pridejo pri potovanju v te države. Še obširnejše informacije – in informacije o ostalih evropskih državah – najhitreje najdete na spletni strani www.amzs.si, v rubriki “Na poti” in podrubriki “Na poti v Evropi”.

HRVAŠKA

Partnerski avtoklub: Hrvatski Autoklub – HAK
Telefonska številka kluba: 1987
Vstopni dokumenti: potni list RS ali osebna izkaznica.
Od leta 2009 ni več potrebno soglasje zakonitega zastopnika za potovanje mladoletnih oseb, ko potujejo brez staršev. To velja tudi za otroke mlajše od 15 let.
Avtomobilski dokumenti za vstop v državo: prometno dovoljenje vozila, priporočljiva zelena karta (ni obvezna pri prestopu meje, se pa lahko zahteva ob nastopu škodnega dogodka), pooblastilo za vožnjo tujega vozila (če ne potujete z lastnim).

Prometni predpisi

Na Hrvaškem velja zakon o prekrških, ki uveljavlja 50% popust pri plačilu kazni v roku 3 dni. Tako je možno takojšnje plačilo kazni z gotovino ali preko POS terminala, ki naj bi ga policisti imeli pri sebi, ali pa preko položnice. Če kazen plačate po plačilnem nalogu v 8 dneh, lahko plačate le dve tretjini zneska kazni.

Uporaba dnevnih luči je za vozila obvezna le v zimskem času, za motoriste pa celo leto. Uporaba mobilnih telefonov med vožnjo, brez sistema za prostoročno telefoniranje, je prepovedana. Poleg obvezne opreme vozila: varnostni trikotnik, rezervne žarnice, prva pomoč, rezervno kolo ali homologiran nadomestek, je treba v vozilu imeti tudi odsevni jopič, ki je obvezen za voznika, ki se nahaja na vozišču v primeru okvare vozila ali prometne nesreče. Za vozila registrirana na podjetje je treba imeti v vozilu tudi gasilni aparat.

Hrvaški zakon prav tako določa, da vozilo registrirano v Sloveniji, ki je opremljeno z registrskimi tablicami na katerih je tudi oznaka države, ne potrebuje dodatne oznake SLO na zadku vozila. V kolikor ima vozilo še staro izvedbo tablic, mora biti pri vožnji po hrvaških cestah označeno z nalepko SLO.

Za najhujše prekrške: npr. odklonitev testa alkoholiziranosti ali drog, vožnja z več kot 1,5 promila alkohola v krvi in vožnja brez vozniškega dovoljenja je predpisana kazen do 15.000 HRK ter zaporna kazen. Dovoljena stopnja alkohola je 0,5 promila. Za voz-nike mlajše od 24 let in tiste, ki imajo vozniški izpit manj kot dve leti ter poklicne voznike mejna vrednost ostaja 0,0 promila.

AVSTRIJA

Partnerski avtoklub: Österreichische Automobil-, Motorrad- und Touring Club – ÖAMTC
Telefonska številka kluba: 120
Vstopni dokumenti: potni list RS ali osebna izkaznica.
Avtomobilski dokumenti za vstop v državo: prometno dovoljenje vozila, priporočljiva je zelena karta, priporočamo pooblastilo za vožnjo tujega vozila, če ne potujete z lastnim.

Prometni predpisi

V Avstriji je uporaba varnostnega jopiča obvezna tudi za voznike tujih vozil in sicer ob vsakem izhodu iz vozila, npr. ob okvari vozila ali ob prometni nesreči. Varnostni jopič je prav tako obvezen del opreme vozila, kazen za neuporabo pa je od 14 EUR. Uporaba dnevnih luči je obvezna le v primeru slabe vidljivosti. Telefoniranje med vožnjo je dovoljeno le z uporabo prostoročne napeljave, kazen za neupoštevanje je 50 EUR.

Za vožnjo pod vplivom alkohola (več kot 0,5 promila) je najnižja kazen 300 EUR, če pa ima voznik več kot 0,8 promila alkohola, je najnižja kazen 800 EUR + 1-mesečna prepoved vožnje. Za hujše prekrške, povzročitev nesreče ali večkratno vožnjo pod vplivom alkohola, je zagrožena kazen do 5900 EUR in odvzem vozniškega dovoljenja za najmanj 6 mesecev.

Za prehitro vožnjo v ali izven naselja so kazni od 30 do 2180 EUR, npr. za vožnjo v naselju več kot 40 km/h nad omejitvijo ali zunaj naselja za več kot 50 km/h nad omejitvijo je kazen 150 EUR ali več. Možen je tudi odvzem vozniškega dovoljenja.

ITALIJA

Partnerski avtoklub: Automobile Club d’Italia – ACI
Telefonska številka kluba: na avtocesti je obvezna uporaba SOS telefona na stebričkih, drugod 803 116
Vstopni dokumenti: potni list RS ali osebna izkaznica.
Avtomobilski dokumenti za vstop v državo: prometno dovoljenje vozila, priporočljiva je zelena karta, priporočamo pooblastilo za vožnjo tujega vozila, če ne potujete z lastnim.

Prometni predpisi


V primeru prekoračitve hitrosti vožnje od 10 do 40 km/h je kazen od 159 do 639 EUR, za več kot 40 km/h je predvidena kazen od 512 do 2.050 EUR oz. za več kot 60 km/h od 800 do 3.200 EUR. Dejanska višina kazni je odvisna od okoliščin prekrška.

Mladi vozniki (ki imajo vozniško dovoljenje manj kot 3 leta), voznikom vozil za prevoz blaga težjih od 3,5 t in za prevoz več kot 8 oseb ne smejo uživati alkohola. Kazen za te voznike, ki imajo do 0,5 promila, je od 159 do 639 EUR. Če prekoračite mejo alkohola 0,5 promila, je kazen od 512 do 2050 EUR in prepoved vožnje od 3 do 6 mesecev, za 0,8 do 1,5 promila je kazen od 800 do 3200 EUR + prepoved vožnje od 6 do 12 mesecev, za več kot 1,5 promila pa je kazen od 1500 do 6150 EUR + zapor od 6 do 12 mesecev in prepoved vožnje za 2 leti. Vleka pokvarjenih oz. poškodovanih vozil na avtocesti v lastni režiji ni dovoljena. Osebna vozila s prikolico morajo imeti nalepko, ki označuje največjo hitrost 80 km/h. Obvezna je uporaba varnostnega brezrokavnika ob vsakem izhodu iz vozila. Kazen za neuporabo brezrokavnika je vsaj 35 EUR.

MADŽARSKA

Partnerski avtoklub: Magyar Autoklub – MAK
Telefonska številka kluba: +36 1345 17 55 ali 188
Vstopni dokumenti: potni list RS ali osebna izkaznica.
Avtomobilski dokumenti za vstop v državo: prometno dovoljenje vozila, priporočljiva je zelena karta, priporočamo pooblastilo za vožnjo tujega vozila, če ne potujete z lastnim.

Prometni predpisi

Uporaba mobilnih telefonov med vožnjo je dovoljena samo v kombinaciji z napravo za prostoročno telefoniranje. Obvez-na uporaba dnevnih luči na cestah zunaj naselij. Uporaba varnostnega jopiča je obvezna ob vsakem izhodu iz vozila (npr. ob okvari vozila ali ob prometni nesreči) v primeru slabe vidljivosti oz. teme. Jopič je obvezen za voznika, sopotnike in tudi za pešce, ki ponoči oz. ob slabi vidljivosti hodijo ob vozišču zunaj naselja. Kazen za neuporabo jopiča je do 30.000 HUF (120 EUR).

Višina kazni za prehitro vožnjo je odvisna od odstotkov presežene omejitve hitrosti. Če boste v naselju presegli omejitev za 30–50 odstotkov (npr. 65-75 km/h kjer je omejitev 50 km/h) je kazen 30.000 HUF (120 EUR), za 51–60 odstotkov je kazen 40.000 HUF (160 EUR), za najhitrejše voznike pa je predvidena kazen do 300.000 HUF (1200 EUR). Vožnja pod vplivom alkohola je takoj kaznovana z najmanj 3 mesečno prepovedjo vožnje in najmanjšo kaznijo 100.000 HUF (400 EUR).

“Pomagamo vselej in povsod!”

Pogovor z Vojkom Hlupićem, pomočnikom vodje klicnega centra AMZS

Kaj svetujete našim članom na poti po sosednjih državah, če se jim pokvari avto ali doživijo nezgodo?

Najprej velja opozoriti naše člane, naj v primeru okvare ali nezgode pokličejo nas, torej AMZS na telefonsko številko +386 1 5305 353. Tako bomo najhitreje in najenostavneje lahko organizirali reševanje oziroma pomoč. Lahko sicer pokličejo tudi klub države, kjer se nahajajo, a to lahko podaljša odzivni čas, saj tuj klub ob takšnem klicu stopi v stik z nami in od nas zahteva jamstvo za našega člana – to pa pomeni nekaj dodatnih minut časa. Včasih se zgodi, da nas člani ne morejo dobiti po telefonu, ker imamo zradi gneče zasedene telefonske linije; v takšnem primeru lahko pokličejo tudi tuj klub, a tudi sami vselej pokličemo člana nazaj, saj se vsi zgrešeni klici beležijo.

Drug nasvet je, naj se člani še pred klicem prepričajo, kje so; čimbolj natančna lokacija okvare ali nesreče je bistvena za hitro posredovanje. Včasih je v tujini težko vedeti, kje natančno se nahajamo, zato si lahko pomagamo z zemljevidom oziroma z orientirji, kot so izvozi ali uvozi na avtocestah in bližji bencinski servisi, ali pa številčne oznake ob avtocestah. Če tudi to ne pomaga, je najboljši način za lokacijo klic iz enega od avtocestnih SOS telefonov. Če član ne ve, kje je, se lahko zgodi, da služba za pomoč sploh ne bo hotela na intervencijo, ker takšno brezplodno iskanje povzroča veliko stroškov. Ob klicu naj ima stranka pripravljeno člansko izkaznico oziroma zabeleženo člansko številko, pove naj tudi registrsko številko avtomobila, da ga bo voznik vozila za pomoč lažje našel na parkirišču ali kje drugje. Če član ve, kaj je narobe z njegovim avtom, naj to pove, saj manjše okvare lahko odpravi mehanik v okretnejšem intervencijskem vozilu in tovornjak za vleko ni potreben.

Kako hitro lahko člani v stiski pričakujejo pomoč?

Evropski avtomobilski klubi smo se dogovorili, da skušamo strankam pomagati v največ 90 minutah, a odzivni časi so običajno krajši, v izjemnih primerih pa tudi daljši, saj so odvisni tudi od gneče na cestah – ob zastoju na avtocesti mora pač tudi vozilo za pomoč stati v koloni. Pri tem je zanimivo, da so tujci običajno bolj potrpežljivi kot Slovenci. Razlog je enostaven – v Sloveniji so naši člani navajeni krajših odzivnih časov kot tujci, saj je Slovenija manjša in bolj gosto posejana s poslovnimi enotami. Velja pa opozoriti, da bo pomoč vselej prišla, čeprav je treba nanjo zaradi razmer na cestah malce dlje počakati.

Kakšne izkušnje imate s sodelovanjem s štirimi sosednjimi klubi – OAMTC v Avstriji, HAK na Hrvaškem, Magyar Autoklub na Madžarskem in ACI v Italiji?

Načeloma imamo z vsemi tujimi avtoklubi dobre izkušnje. Največ seveda delamo s hrvaškim HAK, kamor potuje največ Slovencev; sodelovanje je dobro, tudi naši člani običajno nimajo pripomb. Enako velja za Avstrijo, na Madžarskem imamo malo primerov, a prav tako dobre izkušnje, nekaj več težav pa imamo v Italiji. Italijanski avtoklub ACI se sicer vselej odzove in pomaga, a na malce drugačen način kot pri nas in drugod. Italijani namreč zaradi slabše opremljenosti in izurjenosti le redko skušajo popraviti avto na mestu okvare, saj avto raje naložijo na tovornjak za vleko in ga odpeljejo do servisa ali do svoje baze. Tudi odzivni čas je pri ACI malce daljši kot drugod.

Kaj lahko pričakuje član AMZS, ko pokliče na pomoč iz tujine?

Kot sem že rekel, lahko pričakuje pogovor z nami in našo takojšnjo napotitev pomoči ali vlečnega vozila tujega avtokluba na kraj okvare oziroma nesreče. Ko pomoč pride do našega člana, mu bodo skušali pomagati z odpravo okvare ali pa bodo njegovo vozilo odvlekli do najbližjega servisa oziroma do najbližje poslovne enote avtomobilskega kluba. Mehaniki tujih avtoklubov so enako dobro izurjeni in opremljeni kot naši, če se le da, se vselej tudi potrudijo okvaro odpraviti. Če se to res ne da ali pa je avto po nezgodi nevozen, iz Ljubljane organiziramo prevoz avtomobila v Slovenijo. Pravila pomoči v tujini so takšna, da avto v največ desetih dneh odvlečemo v Slovenijo, če okvare ni mogoče odpraviti v 24 urah. A če gre res za nevozen avto – in pri tem pogosto verjamemo našemu članu na besedo – prevoz avta v Slovenijo organiziramo tudi takoj.

Pomoč in vleka v tujini sta del članskih ugodnosti za članstvo AMZS plus oziroma članstvo AMZS premium oziroma za vse, ki imajo knjižico Mednarodna pomoč, zato je pomoč za našega člana zastonj, a le dokler ne preseže v pogodbi določenih stroškov, kakršni so na primer do 1500 evrov za prevoz poškodovanega ali okvarjenega vozila v Slovenijo. Če naš član želi prevoz avta v Slovenijo takoj, torej brez popravila v tujini, velja limit 250 evrov. Velja tudi opozoriti, da so vsa popravila, ki jih tuji mehaniki opravijo na mestu okvare, brezplačna, morebitne nadomestne dele, na primer jermene, žarnice, akumulatorje in podobno pa mora stranka seveda sama plačati.

Naj opozorim naše člane tudi na to, da lahko v tujini izkoristijo 1000 evrov kredita AMZS v sili, ki ga lahko porabijo za nepredvidene stroške, kakršno je na primer obsežnejše popravilo avta v kakšni tuji servisni delavnici.

Je kakšna razlika pri organizaciji vleke iz tujine glede na oddaljenost od meje? Je kaj drugače, če se nam avto pokvari v Savudriji ali v Dubrovniku?

Pri naši organizaciji prevoza razlik ni, so pa lahko razlike za stranko. Pri prevozu iz Savudrije, ki je od Slovenije oddaljena manj kot 25 kilometrov, lahko član koristi ugodnost vleke iz osnovnega paketa članstva – po njegov avto pride AMZS vozilo in ga takoj odpelje v Slovenijo. Za prevoz avta iz Dubrovnika mora imeti stranka AMZS članstvo plus ali članstvo premium, za prevoz pa seveda rabimo več časa. Avto v Slovenijo vselej odpeljemo mi, torej AMZS vlečno vozilo.

Ob takšnih primerih običajno poskrbimo tudi za nočitev člana in družine ali pa si član nočitev priskrbi sam in mu potem v Sloveniji povrnemo stroške do višine 200 evrov. Na željo poskrbimo tudi za nadomestno vozilo, če ga stranka rabi, ali pa za kakšen drugačen aranžma, če to lahko storimo. Če se ti na poti na počitnice pokvari avto, je to vedno neprijetno, zato skušamo našim članom pomagati hitro in učinkovito.

Zagotovo so med člani AMZS tudi takšni, ki na počitnice za svojim avtom vlečejo počitniško prikolico ali prikolico s čolnom. Ali pomoč na cesti pokriva tudi prikolice?

Seveda, prikolico obravnavo enako kot avto; če se pokvari, jo poskusimo (mi ali naši partnerski klubi) popraviti ali pa odvleči na servis oziroma v Slovenijo. Nekaj razlik vendarle je – nadomestnega avta na primer v tem primeru ne ponujamo, saj je ob okvari prikolice avto namreč vozen. Tudi članom, ki se jim pokvari avtodom, pomagamo na enak način kot tistim z osebnimi avtomobili. Za razliko od drugih asistenc je pri AMZS članstvo vezano na osebo in ne na vozilo, zato pač znotraj omejitev pomagamo vsem.

Blaž Poženel





Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300