AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Test zimskih pnevmatik 2010

 

Menjava!
AMZS test 28 zimskih pnevmatik dveh dimenzij

Katere zimske pnevmatike so najprimernejše za moj avtomobil? To vprašanje si zastavljajo vsi vozniki, ki jim ni vseeno, kako se bo njihov avto obnašal v zimskih voznih razmerah. Vsekakor upravičeno, kajti zimske vozne razmere so bistveno zahtevnejše kot vožnja poleti, ko je cesta praviloma lahko le suha ali mokra, temperaturne razlike pa se gibljejo le v razponu od toplega do vročega. Pri vožnji pozimi se voznik in seveda njegov avto soočita ne le s hudim mrazom, temveč lahko tudi z dežjem, snegom, ledom, plundro. Če avto nima pravega oprijema tudi v najbolj zahtevnih razmerah, tudi vse voznikove veščine ne pomagajo kaj dosti. Prav zato je izbira ustreznih zimskih pnevmatik še toliko bolj pomembna. AMZS v sodelovanju z drugimi avtomobilskimi klubi že vrsto let ponuja odgovore o lastnostih zimskih pnevmatik. Tudi letos smo opravili test 28 pnevmatik dveh dimenzij in ugotovili, kakšne lastnosti ima vsaka izmed preskušenih pnevmatik.

 

Število preskušenih pnevmatik na našem testu je letos nekoliko manjše kot v prejšnjih letih. Ne zato, ker bi želeli zmanjšati stroške, temveč zaradi tega, ker so nekateri izdelovalci pred letošnjo zimo pripravili nove modele pnevmatik, ki pa niso bili pravočasno na voljo za naš obsežen test, ki poteka nekaj mesecev – začetek je vedno sredi zime. Le tako je namreč mogoče zagotoviti enake razmere za testiranje na snegu, ki večinoma poteka že januarja, ko so temperature najbolj enakomerne, s tem pa tudi lastnosti snega. Testiranje na ledu ni tako zahtevno, saj poteka v ledeni dvorani. Izdelovalci pnevmatik bi se seveda že potrudili in nam zagotovili predserijsko izdelane nove modele zimskih pnevmatik, a predserijski izdelki praviloma nimajo povsem enakih lastnosti kot serijsko izdelane pnevmatike. Ker je temeljno načelo našega testa verodostojnost, rezultate objavimo le, če smo trdno prepričani, da gre za izdelke, ki so na voljo porabnikom ob običajnem nakupu.

 

Razlike v kakovosti pnevmatik so precejšnje. Še posebej velike so razlike pri lastnostih na mokri cesti, kjer je zavorna pot najslabših pnevmatik bistveno daljša kot pri kakovostnih pnevmatikah. Praviloma velja, da imajo največje težave z oprijemom na mokrem pnevmatike kitajskih znamk kitajske izdelave. A težava ni v kitajski izdelavi, temveč v zasnovi pnevmatik in uporabljenih materialih, saj so se nekatere pnevmatike nekitajskih znamk, ki jih izdelujejo na Kitajskem, izkazale z dobrimi lastnostmi.

 

Dimenzija 185/65 R 15 T

 

V dimenziji 185/65 R15 T – pnevmatike te dimenzije uporabljajo avtomobili kot so audi A3, chevrolet kalos in aveo, citroen C3 in xsara picasso, dacia logan, fiat punto, honda jazz, hyundai i30 in accent, kia cee’d, nissan note, opel corsa in astra, subaru impreza, mercedes razred A, ki je bil tudi naš preskusni avto – smo preverili 13 zimskih pnevmatik in 2 celoletni pnevmatiki. Tri zimske pnevmatike so dobile najvišjo oceno zelo priporočljivo zaradi njihove uravnoteženosti in dobrih lastnosti v vseh ocenjevalnih merilih. Osem pnevmatik je dobilo oceno priporočljivo, ena pnevmatika priporočljivo z omejitvami, ena pa je dobila najslabšo oceno ni priporočljivo.

 

Izmed obeh celoletnih pnevmatik se je bolje izkazala Goodyearova pnevmatika vector 4season, ki je imela tudi na snegu in ledu tako dobre lastnosti, da je dobila skupno oceno priporočljivo. Slabše se je izkazala Vredesteionova pnevmatika quatrac 3, ki je imela precej več težav na snegu in je zato dobila oceno priporočljivo z omejitvami. To pomeni, da je ta pnevmatika primerna predvsem za tiste, ki se lahko odpovedo vožnji po zasneženi cesti.

 

Tri najbolj uravnotežene pnevmatike so Dunlopova wintersport 3D MO, Goodyearova utragrip 7+ in pnevmatika ESA tecar supergrip7. Oznaka MO pri Dunlopovi pnevmatiki pomeni, da gre za pnevmatiko, ki je namenjena kot Mercedesova originalna oprema (Mercedes original) in zato praviloma nekoliko dražja od drugih zimskih pnevmatik, a je z enakimi lastnostmi na voljo tudi za naknadno vgradnjo na druge avtomobile. Zelo podobne lastnosti ima tudi druga pnevmatika iz koncerna Goodyear – Dunlop namreč sodi k Goodyearju. To je že dobro znana pnevmatika goodyear ultragrip 7+, ki je tudi tokrat potrdila svoje dobre lastnosti. Zelo dobro in z najvišjo oceno se je odrezala pnevmatika združenja švicarskih avtodelavnic ESA, ki jo izdelujejo predvsem za člane tega združenja, a je v dobi internetne prodaje na voljo tudi kupcem zunaj Švice.

 

Med osmimi pnevmatikami z oceno priporočljivo se je najbolje izkazala Continentalova pnevmatika contiwintercontact TS830, ki je najvišjo oceno izgubila zaradi nekoliko slabših lastnosti na suhi cesti. Se je pa ta pnevmatika najbolje izkazala s svojimi lastnostmi na snegu in je tako zelo primerna za tiste, ki iščejo pnevmatiko z najboljšimi lastnostmi na snegu. Pri Continentalu očitno niso našli dobrega ravnotežja pri reševanju ciljnega nasprotja med lastnostmi na snegu in na suhi cesti. Continentalova pnevmatika je tudi edina med priporočljivimi pnevmatikami, ki nimajo nobene slabosti na mokri cesti. Vse ostale priporočljive pnevmatike imajo namreč na mokri cesti lažje slabosti. Semperitova pnevmatika speed-grip in Kleberjeva pnevmatika krisalp HP2 sta v primerjavi z drugimi priporočljivimi pnevmatikami nekoliko slabši tudi na snegu, Vredesteinova pnevmatika snowtrac 3 in Maloyina davos pa na suhi cesti. Kumhova pnevmatika i’zen kW23 je tudi še dobila oceno priporočljivo, ker ni imela nobenih izrazitejših slabosti, je pa imela največjo obrabo, pa tudi na mokrem, na ledu in na snegu ni bila prepričljiva.

 

Na novo razvita Yokohamina pnevmatika w.drive V903 je dobila oceno priporočljivo z omejitvami zaradi svojih slabosti na mokri cesti.

 

Še slabše lastnosti na mokri cesti je imela kitajska pnevmatika star performer winter, kajti kljub zvenečemu imenu je bila njena zavorna pot na mokri cesti 8 metrov daljša kot pri najboljši pnevmatiki. Pri zaviranju pri hitrosti 80 km/h to pomeni, da se avto z najboljšo pnevmatiko – Dunlopovo – že ustavi, medtem ko avto, opremljen s pnevmatiko star performer winter še vedno vozi s hitrostjo 35 km/h. O tem, kakšne so posledice trka s hitrostjo 35 km/h, seveda ni treba posebej razpravljati. Vsekakor podatek za razmislek!

 

Najmanjšo obrabo je imela Kleberjeva pnevmatika krisalp HP2, največjo pa Kumhova pnevmatika i’zen KW23, s katero boste prevozili samo polovico razdalje, ki jo zmore Kleberjeva pnevmatika. Koncern Michelin – Kleber sodi k Michelinu – je tako znova dokazal svoje sposobnosti na tem področju. Razlika v porabi goriva med najboljšo Fuldino pnevmatiko kristall montero 3 in najslabšo Semperitovo speed-grip je bila 3 odstotke oziroma 2 decilitra na 100 km, kar pomeni 20 litrov pri 10.000 prevoženih kilometrih.

 

V tej dimenziji nismo preskusili nove Michelinove pnevmatike alpin A4, prav tako pa tudi ne nove Bridgestonove pnevmatike blizzak LM 32, saj nista bili pravočasno na voljo za naš test. Prav tako je Pirelli spremenil pnevmatiko W190 snowcontrol II, ki je tako tudi ni v našem testu.

 

Tudi Sava je spremenila svojo pnevmatiko eskimo S3, saj jo bo letos, kot smo pisali že v prejšnji številki Motorevije, prodajala z novo gumeno zmesjo in oznako eskimo S3+, tako da tudi Savine pnevmatike ni v našem testu.

Klikni za ogled tabele z rezultati!

 

Dimenzija 225/45 R 17 H

 

V dimenziji 225/45 R 17 H, ki jo uporabljajo avtomobili kot so audi A4, alfa romeo 159, BMW serije 3, citroen C4, fiat stilo, ford mondeo, honda accord, kia cee’d, hyundai i30, mazda 6, peugeot 308, renault megane, subaru legacy, audi A3 (preskusni avto), smo preskusili 13 zimskih pnevmatik. Tri med njimi so dobile najvišjo oceno zelo priporočljivo, sedem jih je dobilo oceno priporočljivo, ena pnevmatika je dobila oceno priporočljivo z omejitvami, dve pa sta dobili oceno ni priporočljivo.

 

Najbolj prepričljiva je bila na novo razvita Michelinova pnevmatika alpin A4, ki je dosegla najboljši rezultat na mokri cesti, odlikuje pa se tudi z najmanjšo obrabo. Zanimivo pa je, da Michelinova pnevmatika ni tista, ki bi imela najmanjši kotalni upor in s tem najmanjšo porabo goriva, saj jo je v tej disciplini premagala Continentalova pnevmatika contiwintercontact TS830P. Ta pnevmatika se odlikuje z najboljšimi lastnostmi na zasneženi cesti. Ob bok tema dvema pnevmatikama se s svojimi uravnoteženimi lastnostmi postavlja Dunlopova pnevmatika SP wintersport 3D, ki je tako tudi letos – tako kot že vse od leta 2005 – dobila najvišjo oceno.

 

V minulih letih so imele pnevmatike, ki so dobile oceno priporočljivo, največ težav na mokri cesti. Letos so vzroki za stopnjo nižjo oceno od najboljše nekoliko drugačni. Uniroyalova pnevmatika MS plus 66 in Semperitova speed-grip sta imeli nekoliko slabši lastnosti na snegu, prav tako pa sta izstopali z nekoliko večjo porabo goriva. Ostalih pet pnevmatik z oceno priporočljivo je imelo nekoliko slabše lastnosti na mokri cesti in še pri nekaterih drugih merilih. Tako je imela Fuldina pnevmatika kristall control HP nekoliko slabše lastnosti na ledu, pnevmatike nokian WR G2, goodyear ultragrip performance UG performance 2, ceat formula winter in pirelli sottozero winter 210 serie II pa so se slabše odrezale na snegu, zadnji dve pa tudi na ledu, Pirellijeva pnevmatika pa je imela še največjo obrabo. Yokohamina pnevmatika W.drive V902A je bila najslabša med vsemi na snegu. Povsem na koncu tabele sta spet kitajski pnevmatiki interstate winter IWT-2 in westlakeSW 601 snowmaster, ki sta si najslabši oceni pridobili zaradi svojih zelo slabih lastnosti na mokri cesti.

 

Nove pnevmatike bridgestone blizzak LM32, hankook W310 in vredestein nextreme niso bile pravočasno na voljo za naš test.

Klikni za prenos tabele z rezultati!


 

Lastnosti v plundri: kot pri splavanju

 

Pnevmatike dimenzije 185/65 R15 smo preskusili tudi v plundri. Rezultati niso upoštevani v testu, ker je zelo težko zagotoviti enake razmere za test vseh pnevmatik, saj mora biti zunanja temperatura malenkost pod lediščem.

 

Prvi rezultati kažejo, da so lastnosti pnevmatik pri vožnji v plundri zelo podobni lastnostim pri splavanju, saj smo ugotovili, da pnevmatike, ki hitro splavajo, tudi v plundri hitreje izgubijo oprijem.

 

Bistvena razlika pa je v hitrosti, pri kateri pnevmatike izgubijo oprijem: na mokri cesti splavajo praviloma pri hitrostih med 80 in 90 km/h, v plundri že pri 30 km/h.

 

Označevanje pnevmatik

 

Kaj so pravzaprav zimske pnevmatike? Preprost odgovor je, da so to pnevmatike, ki so prilagojene zimskim voznim razmeram, torej da imajo dober oprijem tudi ob zelo hladnem vremenu, na snegu in ledu. A seveda je takšna opredelitev preveč splošna, da bi jo zakonodajalci lahko vključili v veljavne predpise. Ker vse več držav – ne le Slovenija – predpisuje uporabo zimskih pnevmatik, je tudi vse več zahtev, da se to področje normativno uredi.

 

Slovenski predpisi določajo, da so zimske pnevmatike tiste z oznako M+S. Oznako M+S standard ECE-R 30 opredeljuje kot tiste pnevmatike, pri katerih sta dezen in njihova struktura zasnovana tako, da zagotavljajo boljše lastnosti v blatu, svežem ali tajajočem se snegu kot običajne cestne pnevmatike. Standard ECE-R 30 ne opredeljuje nobenih meritev, ki bi to dokazovale, zato so z oznako M+S označene številne pnevmatike, ki vsekakor niso zimske pnevmatike.

 

Druga oznaka za zimske pnevmatike je simbol snežinke, ki so ga najprej uveljavili v ZDA. Izdelovalec lahko pnevmatiko opremi s piktogramnom snežinke le tedaj, če je pnevmatika uspešno opravila test oprijema na snegu. Test pnevmatika uspešno opravi, če izpolni predpisana merila, kar pomeni, da je njen oprijem boljši od oprijema referenčne običajne pnevmatike, ki jo v ZDA označujejo s kratico SRTT (standard reference test tyre). Ker so evropski in ameriški testi medsebojno priznani, se je simbol snežinke (oblika piktograma je zaščitena) uveljavil kot mednarodno priznan simbolj za zimske pnevmatike.

 

Vsekakor bi to dejstvo lahko upošteval tudi slovenski zakonodajalec, ki prav sedaj spreminja prometno zakonodajo. Vsak porabnik, ki želi dobiti podatke o natančnih lastnostih zimskih pnevmatik, pa se bo seveda še naprej – tako kot v preteklosti – lahko zanesel na rezultate naših testov, ki pri lastnostih na snegu ne upoštevajo samo oprijema, temveč tudi lastnosti pri zaviranju.

 





Značke

pnevmatike

Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300