AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

AMZS test letnih pnevmatik 2011

 

Razlike, ki so lahko odločilne!
AMZS test letnik pnevmatik dimenzij 175/65 R 14 T in 195/65 R 15 V

Izdelava dobre letne pnevmatike je načeloma lažja kot izdelava zimske, saj mora letna pnevmatika zagotavljati dobre lastnosti zgolj na suhi in mokri cesti, medtem ko so pri zimski pnevmatiki pomembne tudi lastnosti na zasneženi in poledeneli cesti. Seveda pa so tako pri letnih kot zimskih pnevmatikah pomembne tudi glasnost, obraba in pa kotalni upor, ki vpliva na porabo goriva. A ne glede na to se je tudi tokrat na AMZS testu letnih pnevmatik izkazalo, da vse pnevmatike še zdaleč nimajo enakih lastnosti, temveč so razlike med njimi zelo velike, še posebej na mokri cesti. Na našem tokratnem testu letnih pnevmatik smo preskusili 33 pnevmatik dveh dimenzij: 175/65 R 14 T in 195/65 R 15 V.

 

Ocenjevanje po novem sistemu

 

Test pnevmatik je sicer med najstarejšimi testi, ki jih opravljamo avtomobilski klubi in je dodobra pripomogel tudi k testiranju ostalih izdelkov, na primer otroških sedežev, strešnih prtljažnikov, ... Pri vseh teh testih preskušene izdelke razdelimo v pet razredov, le pnevmatike smo razporejali v štiri razrede. Zaradi poenotenja ocenjevanja smo pri letošnjem testu pnevmatik spremenili merila za ocenjevanje tako, da tudi pnevmatike razporejamo v pet razredov. Prav tako smo spremenili opisne ocene, tako da sedaj pri testu pnevmatik uporabljamo ocene odlično, zelo dobro, dobro, zadovoljivo in slabo oziroma od pet zvezdic za oceno odlično do ene zvezdice za oceno slabo. Oceno odlično bo dobila pnevmatika, ki se bo res izkazala s svojo uravnoteženostjo in bo pri vseh lastnostih dosegla odlično oceno. Na našem tokratnem testu takšne pnevmatike nismo našli. A tudi pnevmatike, ki dobijo oceno zelo dobro, imajo zelo uravnotežene lastnosti in so torej zelo priporočljive. Za vse, ki na naši spletni strani www.motorevija.si pogledate tudi naše teste pnevmatik iz prejšnjih let, torej velja, da bi imele vse pnevmatike, ki smo jih označili za zelo priporočljive, po novem ocenjevanju oceno zelo dobro. Pnevmatike z oceno pripročljivo so primerljive z novo oceno dobro, pnevmatike z oceno priporočljivo z omejitvami z novo oceno zadovoljivo in pnevmatike z oceno ni priporočljivo z novo oceno slabo.

 

Največje razlike so na mokri cesti

 

Največje razlike med pnevmatikami na našem tokratnem testu so pri lastnostih na mokri cesti – tako pri oprijemu oziroma vodljivosti kot pri zaviranju. Slabše lastnosti pri oprijemu pomenijo, da avto s takšnimi pnevmatikami prej zdrsne iz ovinka. Ali povedano drugače: ko avto z dobrimi pnevmatikami brez težav zvozi ovinek, avto s slabšimi pnevmatikami zdrsne iz ovinka. To se je zelo nazorno pokazalo tudi na našem preskusu. Najprej seveda pri meritvah oprijema na preskusni stezi, še bolj nazorno pa pri vožnji avtomobilov v konvoju, ki jo opravljamo za ugotavljanje obrabe pnevmatik. V konvoju vozi pet enakih avtomobilov z enako hitrostjo, na vsakem avtu pa so seveda različne pnevmatike. In tako se je zgodilo, da so na enem izmed ovinkov trije avtomobili ovinek zvozili brez težav, dva avta pa sta pri enaki hitrosti zdrsnila s ceste. Še dobro, da ob cesti ni bilo ograje in da se je vse skupaj končalo brez poškodb – dokaz pa je bil več kot očiten.

 

Seveda bo kdo porekel, da svojo vožnjo prilagodi kakovosti pnevmatik, ki so nameščene na njegov avto. To je seveda mogoče, a le dotlej, dokler ne pride do kritične situacije, ko se mora voznik nenadoma izogniti oviri na cesti ali ko mora zavirati z vso močjo. Tedaj je lahko odločilna prav razlika v oprijemu. Še posebej izrazito je to pri zaviranju na mokri cesti, kar nazorno prikazujeta naša diagrama med zavorno potjo najboljše in najslabše pnevmatike v posamezni dimenziji. Tako se pri zaviranju s hitrostjo 80 km/h avto opremljen s Continentalovimi pnevmatikami contipremiumcontact 2 dimenzije 175/65 R 14T ustavi po 35 metrih. Tedaj ima avto opremljen z Daytonovimi pnevmatikami še hitrost 47 km/h, ustavi pa se po 52 metrih zavorne poti. 17 metrov, ki je lahko odločilnih za življenje pešca, kolesarja, voznika in potnikov – da o materialni škodi sploh ne govorimo. Varčevanje, ki se ne izplača.

 

Dimenzija 175/65 R 14 T

 

Med 17 preskušenimi pnevmatikami dimenzije 175/65 R 14 T, ki jih uporabljajo majhni avtomobili kot na primer citroen C3, fiat 500, honda jazz, hyundai getz, kia rio, mazda 2, peugeot 206, renault clio storia in ford fiesta, ki je bila tudi naš preskusni avto, je pet pnevmatik dobilo oceno zelo dobro oziroma zelo priporočljivo. Povsem v vrhu je Continentalova pnevmatika contipremiumcontact 2, sledijo pa ji Uniroyalova rain expert, Michelinova energy saver, Hankookova optimo K715 in Semperitova comfort life 2. To pomeni, da so kar tri pnevmatike iz koncerna Continental (v ta koncern namreč sodita tudi znamki Uniroyal in Semperit) dobile oceno zelo dobro. Glede na računsko oceno bi si oceno zelo dobro pridobila tudi pnevmatika apollo amazer 3G maxx, a je oceno zelo dobro izgubila zaradi prevelike obrabe. Še niste nikdar slišali za pnevmatike znamke Apollo? Nič čudnega, kajti gre za indijski gumarski koncern, ki se je šele letos odločil za prihod na evropski trg. A na to so se Indijci odlično pripravili, saj so že pred časom kupili nizozemskega izdelovalca pnevmatik Vredestein, ki je tudi z rezultati na našem testu že velikokrat dokazal, da ima veliko znanja in odlično tehnologijo. Indijci so z nakupom Vredesteina na enostaven način prišli do znanja in to so znali takoj unovčiti s svojo pnevmatiko, pri kateri pa je vendarle treba vzeti v zakup poleg omenjene večje obrabe tudi največjo porabo goriva med vsemi preskušenimi pnevmatikami v tej dimenziji.

 

Kar osem pnevmatik je dobilo oceno dobro oziroma priporočljivo – med njimi seveda že omenjena pnevmatika znamke Apollo. Tri pnevmatike: Savina perfecta, Klevberjev dynaxer HP 3 in Debicina passio 2 so dobile oceno zadovoljivo oziroma priporočljivo z omejitvami – vse tri zaradi slabosti na mokri cesti. Najslabše med vsemi pnevmatikami se je odrezala pnevmatika dayton D110, ki je dobila oceno slabo zaradi izredno slabih lastnosti na mokri cesti. Posebna zanimivost: pnevmatike znamke Dayton na našem preskusu so bile izdelane v Italiji.

 

Še nekaj o najboljših pnevmatikah. Najboljša je Continentalova contipremiumcontact 2, ki je na novo zasnovana, saj ima spremenjene bočnice, ki so tanjše, kar vpliva na porabo goriva. Poraba goriva je bila tako majhna, da je ta pnevmatika po tem merilu enakovredna Michelinovi pnevmatiki energy saver, ki je doslej veljala za najboljšo pri porabi goriva, a jo je prehitela nova Pirellijeva pnevmatika cinturato P1.

 

Continentalova pnevmatika se je odlično izkazala tudi na suhi cesti, kjer je skupaj z Apollovo pnevmatiko in Firestonovo pnevmatiko multihawk dobila celo najvišjo oceno odlično. Tudi na mokrem je bila Continentalova pnevmatika najboljša, kar dokazuje, da so pri Continentalu zasnovali zelo uravnoteženo pnevmatiko na zelo visoki ravni, saj je tudi med najtišjimi. Le pri obrabi je Continentalovo prevmatiko prehitelo kar nekaj tekmic, a je bila ocena še vedno zelo dobra.

 

Kar sedem izmed osmih pnevmatik z oceno dobro je takšno oceno dobilo zaradi nekaj slabših lastnosti na mokri cesti. Zanimivo je, da so vse tri pnevmatike koncerna Goodyear z oceno dobro na zelo podobni ravni – gre za znamke Fulda, Goodyear in Dunlop. Še na nekoliko nižji ravni sta ostali dve pnevmatiki koncerna Goodyear: Savina perfecta in Debicina passio 2, ki sta zaradi tega dobili tudi zgolj oceno zadovoljivo – tako kot tudi Kleberjeva pnevmatika dynaxer HP 3, ki sodi v koncern Michelin. Vse tri pnevmatike so imeli težave z vodljivostjo in z dolgo zavorno potjo na mokri cesti. Še veliko slabše pa se je  na mokrem odrezala Daytonova pnevmatika D110. Očitno je, da pri Daytonu ne znajo rešiti ciljnega nasprotja med obrabo in lastnostmi na mokrem, kajti izboljšanje ene lastnosti praviloma vpliva na poslabšanje druge. Daytonova pnevmatika ima med vsemi najmanjšo obrabo, kar pomeni, da z njo naredite največ kilometrov – če seveda prej ne pride do naleta ali zdrsa s ceste zaradi zelo slabih lastnosti na mokri cesti. Na nekoliko višji ravni velja to tudi za Savino in Debicino pnevmatiko, saj imata obe zelo majhno obrabo in se po tem merilu lahko postavita ob bok Michelinovi pnevmatiki energy saver, ki je med vsemi najbolje razrešila nasprotje med majhno obrabo in dobrimi lastnostmi na mokri cesti.

 

Pri porabi goriva razlike niso zelo občutne, a vendarle je med najboljšo – novo Pirellijevo pnevmatiko cinturato P1, in najslabšo – Apollovo pnevmatiko amazer 3G maxx – razlika 3 decilitre na 100 km, torej 30 litrov na 10.000 km.

Klikni za ogled tabele z rezultati!

 

Dimenzija 195/65 R 15 V

 

Med 16 preskušenimi pnevmatikami dimenzije 195/65 R 15 V, ki jih uporabljajo avtomobili nižjega srednjega razreda kot so audi A3, audi A4, BMW serije 3, citroen C4, fiat bravo, fiat stilo, ford focus, ford C-max, honda civic, hyundai i30, kia cee’d, mazda 3, mazda 6, mercerdes razred A, mercedes razred B, opel astra, renault megane, seat leon, toyota auris, VW golf in tudi škoda octavia, ki je bila naš preskusni avto, je kar sedem pnevmatik dobilo oceno zelo dobro oziroma zelo priporočljivo. Šest pnevmatik je dobilo oceno dobro oziroma priporočljivo, dve sta dobili oceno zadovoljivo, ena pnevmatika pa je dobila oceno slabo.

 

Začnimo najprej z najslabšimi pnevmatikami. Še nikoli doslej se namreč na našem testu ni zgodilo, da neka pnevmatika ne bi prestala hitrostnega preskusa po DIN standardu, če ga že ne po strožjem standardu, ki ga zahtevamo avtomobilski klubi. Tokrat se je to zgodilo s kitajsko pnevmatiko chengshan CSR66, ki jo izdeluje kitajska družba Chengshan Corporation. To pomeni, da ta pnevmatika ni prestala osnovnega varnostnega preskusa, ki je zahtevan, da izdelek sploh lahko pride na trg, zato smo o naših ugotovitvah obvestili nizozemski laboratorij, ki je ugotovil skladnost te pnevmatike z DIN standardom. Druga pnevmatika, ki tudi ni prestala hitrostnega preskusa, je pnevmatika point S summerstar 2. A pri tej pnevmatiki je šlo za že omenjeni hitrostni preskus po standardu avtomobilskih klubov, s katerim ugotavljamo, če pnevmatika ustreza varnostnim merilom glede na hitrostni razred, za katerega je homologirana. Zaradi tega, pa tudi zaradi slabih lastnosti na mokri cesti, je ta pnevmatika, ki je tudi zelo glasna, dobila oceno zadovoljivo. Prav tako je takšno oceno dobila tudi Savina pnevmatika intensa hp, ki se tudi ni izkazala s svojimi lastnostmi na mokri cesti.

 

Med pnevmatikami, ki so dobile oceno dobro, so tudi pnevmatike nekaterih uveljavljenih znamk. Tako je takšno oceno dobila Michelinova pnevmatika energy saver, ki svojega imena ni upravičila z majhno porabo goriva, saj je kar pet pnevmatik imelo manjši kotalni upor in s tem manjšo porabo goriva kot michelin energy saver. Se je pa zato Michelinova pnevmatika izkazala z zelo dolgo življenjsko dobo – drugo najdaljšo med vsemi preskušenimi pnevmatikami v tej dimenziji. Razlog, zakaj je Michelinova pnevmatika dobila oceno dobro, pa je v lastnostih na mokri cesti, saj se s svojimi lastnostmi ni mogla meriti z najboljšimi sedmimi pnevmatikami. Zaradi lažji slabosti na mokri cesti je dobilo oceno dobro tudi pet preostalih pnevmatik z oceno dobro, čeprav so se nekatere v posameznih merilih izkazale z odličnimi lastnostmi. Tako se je Firestonova pnevmatika TZ300a izkazala z najboljšimi lastnostmi na suhi cesti, Pirellijeva pnevmatika cinturato P1 z najmanjšo porabo goriva, Hankookova prevmatika z dolgo življenjsko dobo. Falknova pnevmatika je imela v primerjavi s prejšnjimi testi boljše lastnosti na mokrem, a na račun večje obrabe. Goodyearovo pnevmatiko efficient grip so boljše ocene stale lastnosti na mokri cesti.

 

Med sedmimi pnevmatikami, ki so dobile oceno zelo dobro, je na prvem mestu Vredesteinova pnevmatika sportrac 3V, ki se je izkazala s svojo uravnoteženostjo, izkazala pa se je tudi z majhno obrabo in zelo poznim splavanjem. Takoj za njo je nova Bridegestonova pnevmatika ecopia EP 150. Pri Nokianovi pnevmatiki V smo v primerjavi s prejšnjimi testi ugotovili izboljšane lastnosti na mokri cesti, še posebej pri zaviranju. Maloyina pnevmatika – švicarska znamka Maloya sodi v koncern Vredestein – je imela v primerjavi z Vredesteinovo pnevmatiko še manjšo obrabo, a na račun nekoliko slabših lastnosti na mokrem. Te so bile še dovolj dobre, da je pnevmatika dobila oceno zelo dobro. Med najboljše sta se uvrstili še dve pnevmatiki iz koncerna Continental in sicer pnevmatika continental contipremiumcontact 2 in pa Semperitova pnevmatika speed-life. Med obe se je uvrstila Dunlopova pnevmatika SP sport fastresponse.

Klikni za ogled tabele z rezultati!

 

Razlika 4 dl/100 km

 

Še dva zanimiva podatka. Pri porabi goriva je bila v tej dimenziji razlika med najboljšo Pirellijevo pnevmatiko in najslabšo Maloyino približno 5 odstotkov, kar pomeni razliko 4 decilitre na 100 km.

 

Pri obrabi so razlike bistveno večje. Najmanjšo obrabo je imela najslabša pnevmatika na testu kitajska chengshan CSR66, tesno za njo je bila Michelinova pnevmatika. Razlika med Michelinovo in najslabšo Falkonovo pnevmatiko je bila zelo velika: Michelinova pnevmatika prevozi skoraj še enkrat toliko kilometrov kot Falknova pnevmatika.

 

Razlike so velike!

 

Vse to so dokazi, da uravnotežene letne pnevmatike visoke kakovostne ravni ni enostavno narediti, pa čeprav gre zgolj za štiri glavne lastnosti: lastnosti na suhi cesti, na mokrem, za porabo goriva in obrabo. Razlike so lahko zelo velike, naš test pa jih tudi tokrat zelo nazorno dokazuje.

Kdaj zamenjati pnevmatike?

 

Predpisi določajo, da je najmanjša še dovoljena globina profila pnevmatike 1,6 milimetra. Ko imajo pnevmatike manj kot 1,6 mm globine profila, jih je treba zamenjati. Ker pa se lastnosti pnevmatik začnejo hitro slabšati – še posebej na mokri cesti – ko imajo manj kot 4 mm profila, priporočamo, da pnevmatike zamenjate, ko imajo 2 do 2,5 mm globine profila.

 

Podatki o dovoljenih pnevmatikah

 

Slovenski predpisi določajo, da lahko avtomobili uporabljajo le v potrdilu o skladnosti vozila vpisane dimenzije pnevmatik. Podatki o dovoljenih pnevmatikah so navedeni v posebni rubriki z oznako Z.1 – dovoljene pnevmatike in platišča.

 





Značke

pnevmatike

Komentarji

Drejc
18.6.2012 12:50:55
Pozdravljeni, pogrešam teste pnevmatik za leto 2012, in ostala leta nazaj za obojne zimske in letne! Kam ste to dali, oz. kje je zdaj to? LP
Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300