AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

AMZS test sedmih strešnih kovčkov

AMZS test sedmih strešnih kovčkov

Niso vsi popolni!


Zima letos morda res še ni pokazala zob, a smučarska sezona je vseeno pred vrati. To je tudi čas, ko vozniki iz garaž potegnemo strešne kovčke ali pa začnemo razmišljati o nakupu novega. A katerega kupiti? Kateri so dobri in kateri slabi? Na kaj velja pomisliti pred nakupom in pred uporabo? Na AMZS test smo tokrat vzeli sedem strešnih kovčkov s prostornino do 390 litrov, pri katerih smo odkrili in razkrili tudi nekaj nevarnih slabosti.


Strešni kovčki so najpreprostejši način, da povečamo uporabno prostornost avtomobila. Vanj lahko spravimo veliko prtljage, za katero sicer v avtu ni prostora – pozimi tudi smuči in ostalo smučarsko opremo. S kovčkom tako učinkovito povečamo prtljažni prostor avta, hkrati pa zaščitimo našo smučarsko opremo – tako pred poškodbami in vremenskimi vplivi kot pred nepridipravi. A pred nakupom se velja vprašati – kako varni so strešni kovčki? Lahko opremo v kovčku pritrdimo dovolj čvrsto, da ob nenadnem zaviranju ostane na svojem mestu? Je oprema v kovčku res zaščitena pred dežjem? Kako težka (ali enostavna) je pritrditev kovčka na streho avta?

Izbira strešnih kovčkov je tudi pri nas zelo pestra; v trgovinah in na spletu so na voljo strešni kovčki vseh mogočih oblik, velikosti, prostornin in zmogljivosti, ki so ob pomoči ustreznih nastavkov na voljo za praktično vse vrste, znamke in modele avtomobilov. Prav tako raznolike so cene strešnih kovčkov; razlike v ceni med kovčki s prostornino do 390 litrov, ki smo jih preskusili tokrat, so kar velike, saj cene segajo od približno 180 pa vse do 700 evrov. Cene smo sicer pridobili od slovenskih ponudnikov, za nekaj preskušenih kovčkov, ki jih nismo našli v slovenskih trgovinah, pa smo pridobili cene pri tujih spletnih ponudnikih, ki pa kovčke lahko pošljejo tudi v Slovenijo.

Najboljši thule motion sport

Na našem preskusu se je najbolje odrezal Thulejev strešni kovček z oznako motion sport. Zelo kakovostno izdelan in kompakten strešni kovček na preskusu ni pokazal nobene slabosti, zelo dobro pa se je odrezal pri uporabnosti, preskusu vodotesnosti, pri odpornosti na nizke temperature in pri vseh varnostnih preskusih.

Eden odtrgan, eden razbit

Varnostni preskus, ki je zasnovan kot preskusni trk s hitrostjo 30 km/h (pri trku nastane pojemek 10 g v času 50 milisekund), je na tokratnem testu strešnih kovčkov izločil dva strešna kovčka. Mont Blancov strešni kovček space 450E se je na preskusu odtrgal s strešnih nosilcev in poletel z avta. Slabo se je odrezal tudi Ultra Plastov strešni kovček MD 15, pri katerem sta se strgala pritrditvena trakova za smuči in prtljago, zaredi česar se je zlomilo tudi ohišje kovčka, smuči in oprema pa so spredaj zdrsnili iz kovčka. V Kameijevem strešnem kovčku, ki je sicer pri drugih merilih dobil zelo dobre ocene, so med varnostnim preskusom popustile pritrditvene točke za prtljago – oprema je sicer ostala v kovčku, a zaradi tega Kameijev kovček ni bil najboljši na tokratnem testu.

Se je pa Kameijev strešni kovček odlično odrezal pri montaži na avto, zahvaljujoč inovativnemu sistemu pritrjevanja click fix. Sistem izkorišča takoimenovane T vijake za aluminijaste strešne nosilce z vdolbino, kar pomeni čvrsto, natančno in hitro pritrditev – a predpogoj so strešni nosilci takšne zasnove.

Ostale strešne kovčke na strešne nosilce pritrdimo s klasičnimi čeljustmi. Thulejev in Aterin strešni kovček sta opremljena s prilagodljivima sistemoma za hitro pritrditev, strešna kovčka cartrend in ultra plast pa za pritrditev uporabljata starinske U profile, ki jih je treba privijačiti z notranje strani kovčkov. Takšna rešitev zagotovo ni dobra, saj mora uporabnik ob prvi namestitvi sam zvrtati ali prebiti luknje v strešni kovček na pravem mestu. To pomeni, da kovčka ne moremo preprosto namestiti na drug avto z drugačno razdaljo med strešnima nosilcema. Ker se oba omenjena kovčka odpirata le z ene strani, sta za njuno namestitev na avto potrebni dve osebi.

Kameijev strešni kovček se je najbolje odrezal tudi pri nalaganju opreme vanj, saj oblika kovčka, oglata notranjost in sploščena zasnova pritrditvenih točk omogočajo da sta izkoriščeni celotna prostornina in površina prtljažnega prostora. Pri ostalih kovčkih je pri nalaganju tovora vanje treba upoštevati štrleče pritrditvene točke (kovčki thule, atera in jetbag) ali pa aerodinamično obliko in s tem premajhno višino spredaj, ki preprečuje nalaganje daljših in okornejših kosov opreme (atera, cartrend in ultra plast).

Nekateri premajhni, eden ne mara nizkih temperatur

Tudi na tokratnem testu se je izkazalo, da izdelovalci kovčkov niso povsem iskreni – ali pa natančni – pri navedbi prostornine. Trije od preskušenih kovčkov imajo namreč manjšo prostornino, kot zatrjujejo izdelovalci; Cartrendov kovček za 12 odstotkov, Aterin za 13 odstotkov in Ultra Plastov za 17 odstotkov.

Za razliko od preskusa kovčkov, ki smo ga objavili v začetku leta 2012, so tokrat vsi kovčki brez težav prestali preskus polnega zaviranja pri hitrosti 100 km/h – tudi, ko so bili polno naloženi s prtljago.

Temperaturnega testa, pri katerem merimo odpornost na nizke temperature (pri temperaturi –20 stopinj Celzija kovček potolčemo s topim predmetom), ni opravil le Jetbagov strešni kovček, ki je v sprednjem delu ob udarcu počil.

Kaj je dobro, kaj slabo?

Izrazito dobre lastnosti preskušenih strešnih kovčkov:
  • preprosta in hitra montaža kovčkov thule, atera, mont blanc in – zaradi sistema click fix – predvsem kamei,
  • prilagodljivost kovčkov zaradi vzdolžno pomičnih sistemov za pritrditev, razen kovčkov cartrend in ultra plast,
  • premišljena oblika Kameijevega kovčka omogoča optimalno izrabo prostornine, 
  • majhna masa – približno 12 kg – kovčkov jetbag, ultra plast in cartrend omogoča enostavno in lahkotno pritrditev, 
  • noben kovček ni pokazal slabosti pri manevru izogibanja oviri, 
  • noben kovček ni pokazal slabosti pri polnem zaviranju, 
  • pri Ultra Plastovem kovčku plinski blažilnik olajša odpiranje, 
  • protidrsna trakova na obeh straneh Thulejevega in Kameijevega kovčka olajšata odpiranje,
  • Ultra Plastov kovček ima serijsko vgrajeno LED osvetlitev notranjosti kovčka, 
  • Atera in Thule za svoja kovčka ponujata 5-letno garancijo, Kamei celo 6-letno. 

Izrazito slabe lastnosti:
  • ob prvi namestitvi Cartrendovega strešnega kovčka mora uporabnik sam prebiti ali zavrtati luknje za nosilca, zaradi česar lahko pride do poškodbe avtomobila,
  • zastarel sistem pritrditve pri Cartrendovem in Ultra Plastovem kovčku – razdalja med luknjami za vijake je neprilagodljiva, kar pomeni da mora uporabnik za drug avto znova zvrtati pravilno razporejene luknje,
  • Ultra Plastov kovček ima pomanjkljive pritrdilne trakove,
  • Jetbagov strešni kovček ni prestal preskusa odpornosti na nizke temperature, 
  • pri varnostnem preskusu oziroma preskusnem trku z majhno hitrostjo se je kot slab izkazal sistem za pritrditev Kameijevega kovčka, 
  • trije strešni kovčki (atera, cartrend in ultra plast) imajo za več kot 10 odstotkov manjšo prostornino od navedene,
  • trije strešni kovčki (atera, cartrend in ultra plast) so pokazali nekaj slabosti pri preskusu vodotesnosti, 
  • precejšnja masa Aterinega (19 kg) in Mont Blancovega kovčka (23,5 kg) zmanjšuje koristno nosilnost oziroma največjo dovoljeno obremenitev strešnih nosilcev avtomobilov, hkrati pa otežuje namestitev kovčkov na streho. 

AMZS priporočila izdelovalcem strešnih kovčkov
  • Sistem pritrditve strešnih kovčkov na avto mora biti dovolj čvrst, da brez težav prestane preskusni trk s hitrostjo 30 km/h, 
  • sistem za zavarovanje oziroma pritrditev tovora v kovčku (pritrdilne prečke ali trakovi) mora zdržati obremenitve pri preskusnem trku s 30 km/h, 
  • kovčki morajo biti narejeni iz materialov, ki zdržijo izrazito nizke temperature, 
  • sistem pritrditve kovčka mora biti zasnovan tako, da kovček lahko na avto pritrdi le ena oseba, 
  • prostornina kovčka naj bo takšna, kot obljublja izdelovalec, 
  • nekateri izdelovalci v navodilih za uporabo priporočajo uporabo gumene pene za boljšo pritrditev tovora v kovčku – to gumeno peno bi morali kupcem ponuditi skupaj s strešnim kovčkom.

Nasveti pred nakupom:
  • izberite kovček, ki se prilega strešnim nosilcem vašega avta,
  • pri nakupu upoštevajte dolžino vaše opreme – na primer smuči, 
  • za udobno in preprosto namestitev izberite kovček s sistemom hitre pritrditve, 
  • izberite kovček z obojestranskim odpiranjem pokrova, 
  • kovček mora biti že v osnovi opremljen s stabilnimi trakovi za pritrjevanje tovora. 

Pred in po uporabi:
  • Preverite, kolikšno strešno obremenitev za avto predpisuje avtomobilski izdelovalec, pri tem pa upoštevajte tudi težo kovčka, 
  • pred vožnjo izmerite višino avtomobila in strešnega kovčka – še zlasti pri kombijih in visokih terenskih avtomobilih. Višino upoštevajte pri vožnji pod nizkimi podvozi in v garažah z nizkim stropom, 
  • prtljaga mora biti v strešnem kovčku enakomerno razporejena in zavarovana s pritrdilnimi pasovi. V prednji del kovčka položite mehkejši del tovora, kot so torbe, spalne vreče, odeje – tudi tako lahko preprečite, da bi pri nezgodi ostrejši deli tovora prebili prednjo steno kovčka,
  • zelo težke predmete položite v avtomobilski prtljažnik, 
  • zaradi večje višine avtomobila je avto bolj občutljiv na bočni veter, zato to upoštevajte pri vožnji čez mostove in na vetrnih območjih. 
  • tovor na strehi poviša težišče avtomobila, kar vpliva na vozne lastnosti, zato bodite pozorni pri hitrem menjavanju smeri in ostrem zaviranju, 
  • pazite, da bo strešni kovček vedno dobro zaprt, občasno pa preverite tudi njegovo pritrditev na nosilce oziroma streho,
  • če dodatnega prtljažnika na strehi ne rabite, ga odstranite z avta, saj zaradi zračnega upora prinese večjo porabo goriva,
  • po uporabi kovček osušite in očistite z ustreznimi čistilnimi sredstvi. 

Blaž Poženel





Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300