AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Slovenski avtomobilski trg 2015

Slovenski avtomobilski trg 2015

Povečanje predvsem zaradi cestnih terencev


Kriza je mimo, vsaj če sodimo po prodaji avtomobilov v lanskem letu. Prodanih je bilo namreč 59.450 osebnih avtomobilov, kar je 6208 avtov oziroma 11,66 odstotka več kot predlani. S tem se je prodaja osebnih avtomobilov povečala četrto leto zapored in se spet vrnila na raven leta 2010. Povečala se je tudi prodaja lahkih gospodarskih vozil, a ne tako občutno: za 384 vozil oziroma za 5,43 odstotka na 7452 vozil. Skupaj je bilo lani v Sloveniji prodanih 66.902 osebnih avtov in lahkih gospodarskih vozil, kar je za 6592 avtov oziroma 10,93 odstotka več kot v letu 2014.

Takšni so statistični podatki o registriranih novih avtomobilih in gospodarskih vozilih. A tudi v letu 2015 je treba pri presoji podatkov upoštevati začasne oziroma tako imenovane dnevne registracije, ko so avtomobili registrirani, a tudi kmalu odjav-ljeni, ker so kot novi prodani v tujino. Po nekaterih ocena je bilo v lanskem letu že skoraj tretjino vseh novo registriranih avtomobilov prodanih v tujino. Cene avtomobilov so namreč na slovenskem trgu nižje kot na nekaterih drugih trgih držav Evropske unije, to pa omogoča preprodajo avtomobilov. S tem je slika o prodaji avtomobilov na slovenskem trgu res zamegljena, a koristi od tega imajo praktično vsi: slovenski distributerji, ker s tem povečujejo svoj tržni delež, slovenski trgovci z avti, ker s prodajo začasno registriranih avtov nekaj zaslužijo, tuji trgovci, ker tudi zaslužijo in tudi tuji kupci, ki nove avte kupijo ceneje kot stanejo pri pooblaščenih domačih trgovcih. A izvoz novih avtov ni nekaj novega, saj je dejstvo že nekaj let, zato lahko rečemo, je pač sestavni del slovenskega avtomobilskega trga.



Največ je k boljši prodaji osebnih avtomobilov pripomogla zelo dobra prodaja cestnih terencev, saj so lani slovenski kupci pokupili skoraj za tretjino več tovrstnih avtomobilov kot v letu 2014. Večje je bilo povpraševanje tudi po avtih višjega srednjega razreda, kjer je bilo relativno povečanje prodaje še celo večje kot pri cestnih terencih, a so prodajne količine le četrtina prodaje cestnih terencev. Stagnirala je prodaja enoprostornih avtov in avtov visokega razreda, malce večja pa je bila prodaja majhnih in avtov nižjega sred-njega razreda.

Poglejmo, kaj se je lani dogajalo na slovenskem trgu v letu 2015.

Volkswagen zadržal vodilno mesto

Najprej pojasnilo, da smo se pri pregledu statistike oprli na podatke Sekcije avtomobilskih zastopnikov oziroma družbe JATO Dynamics, ki zanjo pripravlja statistične preglede, medtem ko smo v preteklih letih naš pregled temeljili na podatkih družbe Ardi in njene obdelave za družbo Renault. Razlike v podatkih so bile majhne (v celoti nekaj deset avtomobilov), do njih pa je prihajalo zaradi nekoliko različnih metodoloških pristopov.

Volkswagen je v letu 2014 prvič postal vodilni prodajalec na slovenskem trgu. Lani je suvereno zadržal svoj položaj, saj je povečal svojo prodajo na več kot 9000 avtov. Njegov tržni delež je sicer za 0,36 odstotne točke manjši kot v letu 2014, a še vedno drugi največji v zgodovini. Volkswagnov uspeh je temeljil na štirih modelih: zimzelenem golfu, uspešnem polu, izjemno priljubljenem passatu, ki je daleč najbolje prodajan avto višjega srednjega razreda, in na enoprostornem golfu sportsvanu. Tudi v letu 2016 se Volkswagnu ni treba bati, saj je konec lanskega leta začel prodajati novega tourana, spomladi bo prišel na trg še novi cestni terenec tiguan. Kljub vsem težavam, s katerimi se je tudi pri nas soočal Volkswagen zaradi razkritja goljufij pri izpustih v preteklosti, to ni vplivalo na njegov položaj na trgu.

Edini resen tekmec Volkswagnu je bil Renault. Tudi ta je povečal prodajo v absolutnih številkah za 433 avtov, a tudi njegov tržni delež je nekoliko upadel – za 0,84 odstotne točke. Renault je svoj uspeh temeljil na zelo priljubljenem cliu, križancu capturju in ostarelem meganu. V letu 2016 prihaja na trg novi megane, o katerem podrobneje pišemo v nadaljevanju, pa talisman kot nadomestilo za laguno in Renault bo imel spet več možnosti za kosanje s Volkswagnom.



Tudi na tretjem mestu ni spremembe: Škoda je prepričljivo zadržala mesto, ki ga je osvojila predlani. Presegla je mejo 5000 prodanih avtov, njen tržni delež je ostal nad devetimi odstotki, a malce manjši kot leta 2014. Nova fabia, ki je dobila tudi naslov Slovenski avto leta 2015, je povsem upravičila pričakovanja in je prepričala številne kupce. Octavia je nekakšna zvezda stalnica. K ugledu Škode je svoje dodal novi superb, medtem ko se je predlanska uspešnica rapid nekoliko upehala.

Opel je ostal na četrtem mestu, a leto 2015 je bila zgodba o uspehu. Ne samo, da je povečal prodajo za 501 avto, temveč je tudi – za razliko od prvih treh znamk – povečal svoj tržni delež. Vodilni model je bila nova corsa, konec leta se ji je pridružila še nova astra, cestni terenec mokka je zelo priljubljen, tudi insignia je trdno držala drugo mesto v višjem srednjem razredu. Morda je k uspehu Opla delno pripomogel umik Chevroleta s slovenskega trga, saj so si nekateri modeli kar močno hodili v zelje.

Prvi premik se je zgodil na petem mestu, kamor se je z osmega povzpel Ford. Številni novi modeli so bili ugodno sprejeti – nekateri bi bili še bolje, če ne bi bilo težav z dobavami avtomobilov. Prav tako so na ugoden odmev naleteli nekateri prenovljeni modeli, kar je – seveda tudi ob upoštevanju izvoza – pripomoglo k za več kot tisoč več prodanim avtom in porastu tržnega deleža za skoraj odstotno točko in pol.



Po lestvici sta zdrsnili francoski znamki Peugeot – za mesto – in Citroen – za tri mesta. Oba sta prodala manj avtov kot v letu 2014, padla sta tudi njuna tržna deleža. Sredi leta so pri obeh znamkah zatrdili, da so se prenehali ukvarjati z izvozom novih avtomobilov, kar je povzročilo zdrs po lestvici. K temu je nedvomno pripomoglo tudi dogajanje okrog spremembe lastništva obeh slovenskih distributerjev, saj jih je matični koncern PSA konec leta prodal švicarski družbi Emil Frey, a se je o nameravani prodaji govorilo že kar lep čas pred uradno prodajo. Peugeot je dobro prodajal prenovljeni 208, pa tudi križanca 2008, pri Citroenu se je najbolje prodajala potniška različica berlinga.

Z devetega na sedmo mesto se je povzpel Nissan, pri katerem je šlo več kot polovico prodaje na račun jukea, ki pa je očitno kar uspešno našel pot do tujih kupcev. Druga uspešnica je bil qashqai.

Takoj za njim je sestrska koncernska znamka Dacia, kjer je zgodba zelo podobna z dusterjem in sanderom kot pri Nissanu z jukeom in qashaqijem.

Deseterico zaokrožuje Hyundai, ki je iz nje izrinil Fiata. Korejska znamka je tudi povečala tako število prodanih avtomobilov kot tržni delež, pa čeprav ni imela nobenega izstopajočega modela. Uspešnega terenca ix35 je zelo dostojno zamenjal tucson, svoje so dodali i20, ix20 in i30.

Tudi lani je bil Hyundai pred sestrsko znamko Kia, a tudi zanjo velja, da je povečala število prodanih avto in tržni delež, pa čeprav še ni začela prodajati novega sportagea, pač pa je svoj uspeh gradila na dobri prodaji modela cee’d.

Fiat je zdrsnil na 12. mesto, a prodaja več kot 2000 avtov je še vedno lep uspeh glede na prodajno paleto, ki temelji na majhnih avtih: 500 v vseh različicah (L, living, X), pandi, puntu. Letos se jim bo pridružil še novi tipo, s katerim bo imel Fiat spet predstavnika v nižjem srednjem razredu.

Seat je obdržal 13. mesto, njegov tržni delež pa se je povzpel prek treh odstotkov.

Prvo mesto med prestižnimi znamkami je obdržal BMW pred Audijem in Mercedesom. Vse tri znamke so povečale prodajo tako v številu prodanih avtov kot v tržnem deležu. Mercedes je prodal več kot tisoč avtov – najbolj zaželen je bil razred B, Audi je dobro prodajal A6 in terenske avte, BMW-jeva uspešnica je bila tudi lani serija 5.

Toyota se je na račun prenov-ljenih modelov (auris, avensis) uvrstila na 15. mesto z malenkost večjim tržnim deležem kot predlani.

Velik skok je naredila Mazda, saj je prodajo v absolutnih številkah povečala skoraj za tretjino, s prodajo blizu štirimestni številki se je njen tržni delež po dolgem času povzpel krepko nad odstotek, celo nad odstotek in pol.

Tudi Suzuki je lani spisal podobno zgodbo o uspehu z za skoraj tretjino večjo prodajo in več kot odstotkom trga na račun SX-4 in nove vitare.

Uspešna je bila še ena japonska znamka: Mitsubishi, ki pa je prvi, ki ima manj kot odstotek trga in je prehitel tudi Hondo, ki ji lani ni šlo prav dobro, saj se ji je prodaja kar precej zmanjšala. Morda bo drugače s prihodom novega jazza.

Jeep se je prvič uvrstil med prvih 25 znamk na lestvici, za njim pa so tako kot predlani na enakih mestih Volvo, Alfa Romeo in Mini.

Vse ostale znamke so prodale le 346 avtov, kar je dobrega pol odstotka trga.

Clio prepričljivo v vodstvu

Na lestvici najbolje prodajanih modelov je tudi lani kraljeval renault clio. Njegova prodaja lani se je še povečala v primerjavi z letom 2014. Tudi na naslednjih treh mestih so isti modeli kot predlani: VW golf in polo, pa škoda octavia. Za njimi pa so trije modeli, ki jih predlani ni bilo na lestvici najbolje prodajanih modelov: škoda fabia, nissan juke in VW passat. Novinci med dvajseterico so še VW golf sportsvan, ford focus in nissan qahsqai. Iz dvajseterice so izpadli hyundai i30, renault scenic, seat leon, fiat 500, fiat panda, peugeot 308.












Prevladujoč položaj koncerna Volkswagen

Slovenski trg v največjem obsegu obvladuje koncern Volkswagen s svojimi znamkami Volkswagen, Audi, Škoda, Seat, Porsche, ki je prodal 17.904 avtomobile, kar pomeni 30,12 odstotka trga, kar je malenkost manj kot predlani. Zveza Renault – Nissan, v kateri je poleg teh dveh znamk še Dacia, je prodala 14.044 avtomobilov in imela 23,62 odstotkov trga, kar je tudi manj kot predlani. Koncern PSA z znamkama Peugeot in Citroen je ostal na tretjem mestu, čeprav je prodal manj avtomobilov kot leta 2014, trž-ni delež pa se je znižal na 9,37 odstotka, kar pomeni zmanjšanje za 2,6 odstotne točke. Na četrtem mestu je koncern Hyundai – Kia prehitel General motors, saj je le-ta ostal brez znamke Chevrolet. Koncern Hyundai je prodal 4394 avtov, kar pomeni 7,39 odstotka trga, Opel, ki sodi v koncern General motors, je prodal 37 avtov manj kot obe korejski znamki.

Električnih avtov še zelo malo

Prodaja električnih avtov se skokovito povečuje – povečanje v primerjavi z letom 2014 je 348 odstotno. A ta številka je zelo varljiva, kajti lani je bilo namreč prodanih 115 električnih avtov, predlani le 33. Povedano drugače: električni avti so imeli lani na slovenskem trgu le 0,19 odstotni tržni delež. Vodilno mesto med prodanimi električnimi avti ima renault zoe z 41 avti, sledi BMW i3 (vključene tudi različice s podaljševalnikom dosega) z 28 avti, nissanov leafov je bilo prodanih 15.

Večja prodaja gospodarskih vozil

Povečala se je tudi prodaja gos-podarskih vozil za 5,43 odstotka na 7452 vozil. To je vsekakor dober znak.

Na vrhu lestvice najbolje prodajanih znamk je prišlo do spremembe, saj je predlani vodilni Peugeot zdrsnil kar na peto mesto. Tudi pri lahkih gospodarskih vozili so se pri Peugeotu odločili, da ne bodo prodajali vozil v tujino, posledica je velik padec na lestvici. Vodilno mesto je prevzel Renault pred Volkswagnom, ki sta edina dosegla štirimestno prodajno številko. Tretji Citroen in četrti Fiat loči le 5 prodanih vozil, zelo blizu sta jima Peugeot in Ford, ki je lani močno povečal prodajo.

Na lestvici najbolje prodajanih modelov je vodilni renault master pred VW transporterjem.





Kako bo v letu 2016?

Gospodarska rast in s tem povezan dvig prejemkov naj bi v letu 2016 zagotovil tudi večjo porabo, s tem pa tudi večje nakupe avtomobilov. Za koliko je težko napovedati, skupna slika pa bo tako ali tako močno odvisna od izvoza novih avtomobilov.

(Vir podatkov: Sekcija avtomobilskih zastopnikov pri TZS, obdelava JATO Dynamics)

France Kmetič





Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300