AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015

Več mrtvih in več hudo poškodovanih!


Ne glede na še ne povsem dokončne podatke policije o prometnih nesrečah ter udeležencih prometnih nesreč v letu 2015 že lahko izdelamo prvo oceno prometne varnosti v preteklem letu. Lani je na slovenskih cestah umrlo 120 udeležencev v prometu, kar je 12 več kot leto poprej. Povečalo se je tudi število hudo poškodovanih v prometnih nesrečah na 911, kar je 85 hudo poškodovanih več kot v letu 2014. Vse to pomeni, da se je prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu poslabšala, zato nas upravičeno lahko skrbi, da se vračamo na stare tirnice.

Več mrtvih in hudo poškodovanih

Leta 2014 je na slovenskih cestah umrlo 108 ljudi, kar je bilo najmanj, od kar imamo tovrstno statistiko. Z velikim zmanjšanjem žrtev prometnih nesreč si je Slovenija prislužila prestižno nagrado Evropskega sveta kot država z največjim izboljšanjem prometne varnosti v zadnjih desetih letih. A lani se je prometna varnost pri nas poslabšala, saj je umrlo 120 udeležencev, kar je ne samo za 12 več kot leta 2014, temveč tudi pet mrtvih več kot je za leto 2015 predvideval Nacionalni program varnosti cestnega prometa 2013-2022. Zaskrbljujoče je tudi že triletno naraščanje števila hudo telesno poškodovanih udeležencev, saj jih je bilo leta 2013 711, leta 2014 826, lani pa že 911.

Pred enim letom smo pisali, da so, paradoksalno, razlogi za izboljšanje prometne varnosti tudi v slabih cestah, ki zaradi poškodb na voziščih onemogočajo (pre)visoke hitrosti ter same po sebi delujejo kot ukrep za umirjanje prometa, da so bile cene goriva v letu 2014 še zelo visoke, da je bila gospodarska aktivnost nižja ter tudi brezposelnost visoka. Stanje v letu 2015 se je spremenilo: gospodarska aktivnost se počasi povečuje, cene goriva so že v začetku leta 2015 začele padati, zaradi česar se tudi več vozimo po naših cestah, ki pa so še vedno slabe. Tudi naša vozniška kultura še ni tam, kjer bi si želeli, da bi bila. Na že v jeseni 2014 napovedani akcijski načrt za obnovo državnega cestnega omrežja še vedno čakamo.



Največ zdrsov

Med tipi prometnih nesreč s hudo telesno poškodovanimi ali umrlimi udeleženci so na prvem mestu zdrsi vozil s ceste ter trčenja v obcestne objekte (29,2 % vseh nesreč), sledijo čelna trčenja (19,2 %), bočna trčenja (18,2 %) ter nesreče z udeleženimi pešci (12,2 %). Te številke so zelo podobne dolgoletnemu povprečju tipov nesreč na evropskih cestah. Med vzroki za prometne nesreče s hudo telesno poškodovanimi ali umrlimi udeleženci policija beleži neprilagojeno hitrost za zdrse vozil s ceste ter trčenja v obcestne objekte, neupoštevanje pravil o prednosti za bočna trčenja ter tudi za nesreče s pešci. Za čelna trčenja, pri katerih so bili udeleženci hudo telesno poškodovani ali so umrli, policija med vzroki približno v enakih deležih beleži tako neprilagojeno hitrost, napačno stran/smer vožnje kot tudi neupoštevanje pravil o prednosti.

Največ umrlih voznikov osebnih vozil

Med umrlimi udeleženci so na prvem mestu vozniki osebnih vozil (39), sledijo vozniki motornih koles, koles z motorjem ali mopedov (26), sopotniki v avtomobilih (20), pešci (16) ter kolesarji (14). V prometnih nesrečah so umrli še 2 traktorista, 1 voznik lahkega štirikolesnika, 1 voznik trikolesnika, 1 voznik tovornega vozila ter še ena oseba.



Največ hudo poškodovanih je kolesarjev

Glede na vrste udeležencev so pri hudo telesno poškodovanih na prvem mestu kolesarji (23,7 %), sledijo vozniki motornih koles, koles z motorjem ali mopedov (23,1 %), vozniki osebnih vozil (21,8 %), sopotniki (13,5 %) in pešci (13,4 %). Glede na vrsto oziroma kategorijo ceste, kjer se dogajajo prometne nesreče, policija obdeluje podatke glede na kraj, kjer se je zgodila nesreča. Na cestah v naseljih (z ali brez uličnega sistema) se je zgodilo skoraj 52,8 % prometnih nesreč z umrlimi ali hudo telesno poškodovanimi udeleženci, na avtocestah in hitrih cestah 6,5 %, na glavnih cestah 10 %, na regionalnih cestah 23,7 %, na lokalnih cestah pa 7 %. Kot smo že zapisali, se je lani zgodilo 957 prometnih nesreč z umrlimi ali s hudo telesno poškodovanimi udeleženci, v katerih je 120 ljudi umrlo, 911 pa je bilo hudo telesno poškodovanih.

Moški umirajo pogosteje

Med umrlimi na cestah jih je bilo šest mlajših od 18 let: dva kolesarja, en voznik osebnega avtomobila in trije kot sopotniki v avtomobilih. Med 14 umrlimi kolesarji jih je bilo kar 10 starejših od 45 let, 6 pa starejših od 60 let. Med umrlimi pešci je bilo vseh 16 umrlih starejših od 45 let, od tega jih je bilo 10 med 69. in 92. letom starosti. Med umrlimi vozniki osebnih vozil jih je bilo 9 starih od 18 do 25 let, prav tako 9 starih od 26 do 45 let, 8 jih je bilo starih od 46 do 59 let, 9 jih je bilo starejših od 60 let, za dva umrla pa ni podatkov. Med umrlimi vozniki motornih koles jih je bilo 5 starih od 18 do 25 let, osem od 26 do 45 let, 7 od 46 do 59 let, 5 pa je bilo starih več kot 60 let. V prometnih nesrečah pogosteje umirajo moški, saj je bilo tri četrtine umrlih moških.

V letu 2015 so med umrlimi ali hudo telesno poškodovanimi udeleženci prometnih nesreč izstopali pešci, kolesarji ter vozniki motornih koles, torej ranljivejše in bolj izpostavljene oziroma manj zaščitene skupine udeležencev v prometu.

Zaskrbljujoč začetek leta 2016

Glede na slabo stanje cest ter druge dejavnike, nas lahko upravičeno skrbi, kakšna bo prometna varnost na naših cestah v letu 2016. Že v prvem tednu leta so na naših cestah umrli trije ljudje, od tega eden ob vožnji v nasprotni oziroma napačni smeri na avtocesti. Ta problem je pereč že nekaj zadnjih let, a dlje kot do študije teh dogodkov v preteklem letu nismo prišli.

Vpliv tehnologije na prometno varnost

Veliko vlogo pri zagotavljanju prometne varnosti imajo tehnološke rešitve. Izdelovalci avtomobilov z velikimi koraki razvijajo raznovrstne aktivne in pasivne sisteme. Na tem področju zaostaja infrastruktura, ki sicer prav tako vstopa na področje “pametnih cest” z inteligentnimi transportnimi sistemi (ITS) vseh vrst, senzorji, kamerami, sistemi za zaznavanje, obveščanje, spremenljivo prometno signalizacijo, obvestilno signalizacijo, vendar s počasnejšim tempom. Voznikom so v pomoč razni asistenčni sistemi v vozilih, prav tako pa tudi različne mobilne aplikacije, ki sledijo načinu vožnje, svetujejo pri izbiri poti, izogibanju zastojev, izbiri optimalne ali celo najbolj varne poti. Avtomobilska industrija je torej že naredila velik tehnološki korak naprej ter v največji možni meri omogočila kompenzacijo zaostanka na področju infrastrukture ter predvsem pri znanju oziroma ravnanju voznikov oziroma udeležencev v prometu. A tudi infrastruktura bo morala slediti razvoju, prav tako pa tudi udeleženci v prometu, saj morajo spoznavati nove sisteme in se jih naučiti uporabljati. Treba bo najti tudi sistem stalnega izobraževanja udeležencev v prometu glede tehnoloških novosti pri vozilih in infrastrukturi, pa tudi glede sprememb zakonodaje in prometnih pravil. Ob vsem tem pa ne smemo pozabiti na medsebojne odnose, spoštovanje in strpnost med udeleženci v prometu.



Sožitje: v prometno najbolje razvitih evropskih državah

V Evropi so prometno najbolje razvite in varne skandinavske države, pa tudi Nizozemska in Velika Britanija. Gre za urejene sisteme: od področja infrastrukture, gradnje in obnove cest, prometne politike, do vzgoje in izobraževanja voznikov, nadzora ter sistema kaznovanja, hitrega delovanja sodnega sistema, zavarovalniške politike, reševalnega ter zdravstvenega sistema, aktivnosti nevladnih organizaciji, zakonodaje in tudi npr. višine dovoljenih hitrosti oziroma omejitev hitrosti. Vsi akterji se dobro zavedajo, da delujejo za skupno dobro, prav tako pa obstaja tudi pozitiven odnos med udeleženci v prometu: spoštovanje, dajanje prednosti, razumevanje dejstva, da smo vsi le ljudje in da vsi delamo napake ali imamo različne reakcijske čase, da vozimo z varnostno razdaljo in da smo do soudeležencev v prometu strpni. Prav tako že precej časa uvajajo sodobne zasnove cest, ki odpuščajo napake voznikov, pa tudi nekatere druge novosti.

Prireditev ob 25-letnici številke 112 za klic v sili

Ob 25-letnici enotne evropske telefonske številke 112 za klic v sili bo Hiša Evropske unije v Ljubljani na Bregu 14 11. februarja pripravila številne zanimive aktivnosti in predstavitve s področja prometne varnosti. S tem bo Hiša Evropske unije obeležila evropski dan enotne številke za klic v sili 112, ki je vsako leto 11. februarja. Številko 112 pokličete, če potrebujete pomoč gasilcev, nujno medicinsko pomoč, druge reševalne služba ali policijo.

Prireditev 11. februarja bo trajala od 9.30 do 17.30. Na njej bodo svoje aktivnosti predstavili različne organizacije, med njimi tudi AMZS, ki bo ob pomoči inštruktorjev varne vožnje predstavila zanimive prometne vsebine.
Podrobnejše informacije o vsebini in urniku prireditve so na voljo na spletni strani www.hisaEU.si

Jure Kostanjšek





Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj

Ostale novice

Novice
27.01.2016 (Ne)prepoznavanje
27.01.2016 Slovenski avtomobilski trg 2015
27.01.2016 Nov pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah
27.01.2016 Izbor Slovenski avto leta 2016
27.01.2016 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2015
27.01.2016 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
27.01.2016 Avtomobilski salon v Detroitu
27.01.2016 Nova poslovna enota AMZS v Novi Gorici
27.01.2016 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
27.01.2016 Motorevija je vstopila v 60. leto izhajanja, njeni zametki pa segajo v leto 1925
09.12.2015 (Ne)pravičnost?
09.12.2015 Pogovor z evropsko komisarko za promet Violeto Bulc
09.12.2015 TTIP sporazum in avtomobilski trg
09.12.2015 Kako bi lahko preprečili marsikatero hudo prometno nesrečo?
09.12.2015 Motorevija kot samostojna bralna aplikacija za tablice in pametne mobilnike
09.12.2015 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in karetistom v letu 2015
05.11.2015 Izberite Slovenski avto leta 2016!
05.11.2015 Kakšen je resničen izpust dušikovih oksidov dizelskih avtov?
04.11.2015 Kdo koga ščiti?
04.11.2015 Kaj v resnici prihaja iz izpušnih cevi avtomobilov?
04.11.2015 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem
04.11.2015 Matej Žagar je v letošnjem svetovnem prvenstvu v speedwayju osvojil šesto mesto
02.10.2015 Epilog
02.10.2015 Do zadnje kapljice?
02.10.2015 Zmaga v Rusijo, ekipa AMZS deveta
02.10.2015 Jubilej brez športne pike na i
02.10.2015 Tim Gajser je letošnji svetovni prvak v motokrosu v razredu MX2
01.10.2015 Izšla je oktobrska Motorevija!
01.10.2015 AMZS test 35 zimskih pnevmatik
26.08.2015 (Pre)obrat
26.08.2015 Nove oblike mobilnosti
26.08.2015 Slovenska električna rolka NGV
26.08.2015 Le še tri leta za zamenjavo vozniških dovoljenj
26.08.2015 Težave z izpustom trdnih delcev najsodobnejših bencinskih motorjev
26.08.2015 Kje končajo pripomočki za prvo pomoč s pretečenim rokom trajanja?
26.08.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayju
26.08.2015 V svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 po poškodbi Herlingsa
26.08.2015 Izšla je septembrska Motorevija!
26.08.2015 Otroci na poti v šolo in iz nje
09.07.2015 Izzivi in zaveza
09.07.2015 Fordov sistem za samodejno prilagajanje hitrostnim omejitvam
09.07.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
09.07.2015 Mladi motokrosist Maks Mausser
09.07.2015 Dirka evropskega prvenstva v motokrosu v Radizlu
04.06.2015 Z elektroniko na poti do avtonomnosti
04.06.2015 Zgrajena predor Markovec in hitra cesta Koper – Izola
04.06.2015 Velika izbira avtokart, vodnikov in atlasov pri AMZS
04.06.2015 Matej Žagar v svetovnem prvenstvu v speedwayju
06.05.2015 Strategija
06.05.2015 Akcija AMZS za večjo varnost kolesarjev in motoristov
06.05.2015 Elektronski vdori v avtomobile
06.05.2015 Zmagoslavje Mateja Žagarja na uvodni dirki letošnjega svetovnega prvenstva v speedwayju
06.05.2015 Prva zmaga Tima Gajserja na dirki za svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
06.05.2015 Koliko v resnici tehtajo naši avtomobili?
01.04.2015 Izmenjava
01.04.2015 Umirjanje prometa
01.04.2015 5. avtomobilski SPA v AMZS centru varne vožnje Vransko
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu v razredu MX2
01.04.2015 Svetovno prvenstvo v speedwayu
01.04.2015 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2014
01.04.2015 Kdaj bolj realno merjenje porabe goriva?
01.04.2015 (Ne)resnična poraba hibridnih avtov
01.04.2015 Začetek prodaje električnih avtomobilov
04.03.2015 (Ne)požrešnost
04.03.2015 Uvedba sistema eCall šele leta 2018
04.03.2015 Moto športniki pred novo tekmovalno sezono
04.03.2015 Svetovno prvenstvo v motokrosu
30.01.2015 BMW: krpanje varnostne luknje!
28.01.2015 Zasuk
28.01.2015 Slovenski avtomobilski trg v letu 2014
28.01.2015 Prometna varnost na slovenskih cestah v lanskem letu
28.01.2015 Starostniki v prometnih nesrečah
28.01.2015 V izboru Slovenski avto leta 2015 je slavila škoda fabia
28.01.2015 Sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu
28.01.2015 Lucija Sajevec, nova direktorica delniške družbe AMZS
28.01.2015 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
28.01.2015 Jan Pancar, uspešen mladi motokrosist
10.12.2014 Slepa ulica
10.12.2014 Podatki v avtomobilih in njihova uporaba
10.12.2014 Jon Boyd (General Motors)
10.12.2014 Kako (ne)varne so slovenske ceste?
10.12.2014 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2014
10.12.2014 Matej Žagar, moto športnik Slovenije v letu 2014
10.12.2014 Slovenski avto leta 2015
05.11.2014 Izkušnje in preizkušnje
05.11.2014 Eko nalepke na avtomobilih v prodajnih salonih
05.11.2014 Svetovno prvenstvo v speedwayu
05.11.2014 Električna mobilnost v Sloveniji
05.11.2014 Uber: taksi nove dobe ali izmikanje pravilom?
05.11.2014 Od septembra velja okoljevarstveni standard euro 6
01.10.2014 Ironija usode
01.10.2014 Zaščita pred avtocestnim hrupom
01.10.2014 FIA evropsko tekmovanje mladih kolesarjev v Oslu na Norveškem
01.10.2014 Skupna akcija AMZS in Rdečega križa Slovenije na MOS v Celju
01.10.2014 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
01.10.2014 Tim Gajser je v letošnjem svetovnem prvenstvu v motokrosu v razredu MX2 osvojil peto mesto
28.08.2014 Ne le prve šolske dni!
28.08.2014 Združevanje izpitnih centrov za opravljanje voziških izpitov
28.08.2014 Mednarodni program ugodnosti za člane AMZS Show your Card!
28.08.2014 Nova pravila vožnje v naravnem okolju
28.08.2014 Klicni center AMZS in pomoč na cesti
28.08.2014 Janez Remše
09.07.2014 Vrednote
09.07.2014 Gradnja avtoceste med Gruškovjem in Draženci
09.07.2014 Gajser tik pod vrhom
09.07.2014 Vzdrževanje slovenskih cest
09.07.2014 Sodobni trivaljni motorji
04.06.2014 Obveza in zaveza
04.06.2014 Odprtje linije za izdelavo novega renaulta twinga v Revozu v Novem mestu
04.06.2014 25 let katalizatorja
04.06.2014 Nogomet in njegova povezava z avtomobili
04.06.2014 Zmaga Mateja Žagarja na dirki za SP v speedwayu na Finskem
06.05.2014 Kaznovanje za prometne prekrške v tujini
06.05.2014 Sožitje avtomobilistov in kolesarjev
06.05.2014 Kje končajo izrabljeni avtomobili?
06.05.2014 Beleženje števila prevoženih kilometrov ob tehničnem pregledu
06.05.2014 112 let merilnika hitrosti
06.05.2014 Sejem Avto in vzdrževanje v Celju
06.05.2014 Pogovor s podpredsednikom AMZS Jožetom Režonjo
06.05.2014 Pogovor z Miranom Stanovnikom
06.05.2014 Zamik na račun mrtvih
02.04.2014 Elektrošok
02.04.2014 Divjad na cesti
02.04.2014 Mobilne aplikacije za slovenske avtomobiliste
02.04.2014 Izkušnje udeležencev tečajev varne vožnje za motoriste v AMZS Centru varne vožnje Vransko
02.04.2014 Letošnje svetovno prvenstvo v speedwayju
02.04.2014 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje
02.04.2014 Pogovor z doc. dr. Petrom Liparjem, predstojnikom Prometnotehniškega inštituta FGG Ljubljana
02.04.2014 Predpisi o vleki prikolic
05.03.2014 eCall – samodejni klic na pomoč ob prometni nesreči na voljo tudi v Sloveniji
05.03.2014 Avtomobilska črna skrinjica – bo postala del naših avtomobilov?
05.03.2014 Svetovno prvenstvo v motokrosu
05.03.2014 Pogovor z Janezom Prosenikom
05.03.2014 Stanje registriranih osebnih avtomobilov v Sloveniji konec leta 2013
05.03.2014 Prestavitev
03.02.2014 Davki za varnost?
03.02.2014 Slovenski avtomobilski trg v letu 2013
03.02.2014 Nepravinosti pri izobraževanju voznikov
03.02.2014 AMZS kasko promet samo za člane AMZS
03.02.2014 Priprave na začetek nove tekmovalne sezone
03.02.2014 Izbor Slovenski avto leta 2014 - zmagala je škoda octavia
11.12.2013 Avtomobilske novosti v prihajajočem letu
11.12.2013 Za predsednika AMZS izvoljen Anton Breznik
11.12.2013 Pogovor z novim predsednikom AMZS Antonom Breznikom
11.12.2013 Podelitev priznanj najboljšim slovenskim moto športnikom in kartistom
11.12.2013 Preusmerjanje pozornosti
08.11.2013 Slovenski avto leta 2014
07.11.2013 Komu sveti?
07.11.2013 Kakšno gorivo (lahko) točimo v naše avtomobile?
07.11.2013 Pogovor z Davidom Juričem, generalnim direktorjem družbe Summit motors Ljubljana
07.11.2013 Matej Žagar o letošnji tekmovalni sezoni
07.11.2013 Vinjete za vožnjo po slovenskih avtocestah v letu 2014
07.11.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije
03.10.2013 Vožnja v naravnem okolju
03.10.2013 Mladi kolesarji AMZS so se izkazali!
03.10.2013 Svetovni prvak!
03.10.2013 Dirka za svetovno prvenstvo v speedwayju v Krškem
02.10.2013 Avtogol
30.08.2013 Seja skupščine Avto-moto zveze Slovenije
30.08.2013 Evropsko prvenstvo v minimotu na Vranskem
29.08.2013 (Iz)govori
29.08.2013 Obeta se podražitev vinjet za uporabo slovenskih avtocest
29.08.2013 Spremembe zakona o pravilih cestnega prometa
29.08.2013 Električni avtomobili
06.07.2013 Nevaren dotik
06.07.2013 Pomemben mejnik
06.07.2013 Zemeljski plin kot pogonsko gorivo
06.07.2013 Najboljši kolesarji AMD Moste
06.07.2013 Gerčar ponovil lanski uspeh
05.07.2013 Delitev in souporaba avtomobila – se rešitev lahko uveljavi tudi pri nas?
05.07.2013 Pomoč iz zraka
30.05.2013 Zavajanje z uradnimi podatki o porabi goriva
29.05.2013 Počivališča ob slovenskih avtocestah
29.05.2013 Na plakatirani strani Alp!
29.05.2013 Obnova avtocest v letu 2013
29.05.2013 Pešci so najšibkejši
29.05.2013 Žagar med najboljšimi
29.05.2013 Uvodnik, Motorevija junij 2013
26.04.2013 Manj žrtev, več prometa, nevarni odseki
25.04.2013 Luknje – na cestah in v blagajnah!
25.04.2013 Kratkovidnost
28.03.2013 Uvodnik, Motorevija april 2013
28.03.2013 Potepanje po Tuniziji
28.03.2013 Od voznika do komentatorja
28.03.2013 Nevarna jeza
28.03.2013 Ne le pripravljenost, tudi znanje!
28.03.2013 Samodejni klic na pomoč
28.03.2013 AMZS Potovanja - nova ugodnost za člane AMZS
28.03.2013 Novo in ekskluzivno za člane AMZS - AMZS zavarovanje
28.03.2013 Pred začetkom motoristične sezone
28.03.2013 Zakaj oči lezejo skupaj?
28.03.2013 Avtomobilski SPA v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem
28.03.2013 Kako vozijo v Skandinaviji
28.03.2013 Žagar začel s petimi točkami
27.02.2013 S katerimi in kakšnimi avtio se vozimo v Sloveniji?
27.02.2013 Priprave najboljših slovenskih motošportnikov na novo tekmovalno sezono
25.01.2013 Prometna varnost na slovenskih cestah v letu 2012
25.01.2013 Izbor Slovenski avto leta 2013
25.01.2013 Pogovor z Matejem Žagarjem, december 2012
25.01.2013 Skupščina Avto-moto zveze Slovenije, 12.12.2012
25.01.2013 Novost pri članstvu AMZS v letu 2013
25.01.2013 Vinko Zajec, dobitnik priznanja Državnega sveta RS za prostovoljno delo
22.01.2013 Najmanjša prodaja v tem stoletju!
12.12.2012 Avto, ki vozi sam, postaja realnost
12.12.2012 Odkrivajmo in izkusimo Slovenijo
12.12.2012 Podelitev priznanj najboljšim moto športnikom in kartistom v letu 2012
12.12.2012 Klemen Gerčar, motošportnik leta
12.12.2012 Uvodnik, december 2012
12.12.2012 Kazni za prometne prekrške storjene v tujini: kdo in kako jih lahko izterja?
07.11.2012 Dr. Danijel Starman, predsednik Avto-moto zveze Slovenije: pogovor
07.11.2012 AMZS na 12. festivalu za tretje življenjsko obdobje
07.11.2012 Uvodnik, november 2012
07.11.2012 Dan odprtih vrat AMZS na Vranskem 2012
07.11.2012 Uspešni slovenski motokrosisti
06.10.2012 Uvodnik, oktober 2012
06.10.2012 Tekmovanje iz tehničnega reševanja ob prometni nesreči
05.10.2012 FIA evropsko prometno-izobraževalno tekmovanje
05.10.2012 Tim Gajser mladinski svetovni prvak v motokrosu v razredu 125
29.08.2012 Ali zaupate svojim očem?
29.08.2012 Milejše kazni!
06.05.2012 Motorevija tudi za iPad!
25.04.2012 Kje je meja? Rekordno visoke cene goriv
05.04.2012 Kilometri - prevoženi ali prirejeni?
04.04.2012 VW lego avto

Pomoč na cesti

1987 ali ++386 1 5305 353
24 ur na dan, vse dni v letu
Cena klica na številko 1987 je odvisna od operaterja.
Za več informacij kliknite tu.

Informacijski center

brezplačna št.: 080 28 20
stac. tel.: +386 1 5305 300