AMZS MOTOREVIJA, Dunajska 128, SI-1000 Ljubljana | AMZS

Peugeotova nova podoba

 

Lev se je uredil

Peugeotova nova podoba

 

Peugeot se je ob koncu recesije, če gre verjeti napovedim optimističnih politikov, odločil svojemu levu zamenjati dlako. No, ne samo to, na novo so postavili celotno celostno podobo.

 

 

Peugeot želi tudi s spremenjeno obliko leva, svojim zaščitnim in najbolj prepoznavnim znakom, ki podjetje spremlja že od leta 1858, pokazati, da je napočil čas nove ere. Novo poglavje bodo v Peugeotu imenovali – povsem po francosko – motion&emotion. Novi lev je bolj obrušen, spoliran in predvsem bolj tridimenzionalen – skratka sodobnejši. Prvi Peugeot, ki bo na maski nosil takega leva, bo športni RCZ, na ceste pa bo zapeljal letošnje poletje. Hkrati s spremenjenim znakom so predstavili tudi prototip SR 1 (na sliki), ki ima hibridni pogon. A bolj kot pogon je zanimiva njegova oblika, saj razkriva oblikovalsko smer, po kateri bodo v bodoče oblikovani Peugeotovi avtomobili. Nič več velike odprtine v prednjem delu, temveč veliko več zaobljenosti.

 

Pri Peugeotu so prepričani, da se bo nova podoba podjetja odlično ujela z odločitvijo vodstva podjetja za iskanje okoljsko prijaznejših mobilnostnih rešitev. Ne samo v avtomobilih, saj Peugeot izdeluje tudi kolesa, skuterje in tricikle. V prihodnjih letih bo v vseh mogoče različne električne pogone. Električni skuter, na primer, je že pripravljen in gre v prodajo letos.

 

Pri avtomobilih napovedujejo razvoj motorjev z manjšo prostornino, kar najbolj jasno predstavlja napovedani trivaljni bencinski motor, ki bo že prihodnje leto našel prostor v prvem peugeotu. Še bolj odkrit boj s škodljivimi plini napoveduje električni štirisedežni iOn, ki bo na ceste zapeljal letos in ga bo Peugeotu dobavljal Mitsubishi. Prihodnje leto bodo predstavili modele z oznako e-HDi, ki bodo gorivo varčevali ob pomoči sistema stop&go. Prav tako čez dobro leto bodo predstavili hibrid, ki bo najprej namenjen modelu 3008 in se bo imenoval hybrid4. Zanimivo je, da bo hybrid4 drugačen od trenutno znanih, saj bodo elektriko zvezali z njihovimi varčnimi in zmogljivimi dizelskimi HDi motorji. Ta hibridna kombinacija pogona obljublja, tako pravijo pri Peugeotu, več kot 30 odstotni prihranek goriva – manj kot 4 litre dizelskega goriva na 100 kilometrov in le 99 g izpusta CO2 na kilometer. Čez dve leti pa naj bo bil pripravljen model hybrid4 plug-in, ki naj bi porabo spravil na 2 litra na 100 kilometrov – 50 g CO2 na kilometer.

 

Lev se je očitno naspal, uredil in okrepil, zdaj pa gre v (tržni) lov. Kakor je krenil, je videti, da se bo najedel.

 

Na vrh strani




Komentarji

Dodaj komentar:
Dodaj